Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Photonike Capital

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
208 berichten
  • Pagina 7 van 14
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • 14
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
B7H4long
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer B7H4long
Verstuur privébericht

Re: Photonike Capital

• Citeer

Bericht door B7H4long » 20 april 2021, 09:58

Het antwoord lijkt me reeds hoger in deze thread te staan:

bvb 2 maanden geleden:
Fruzzel schreef: ↑19 februari 2021, 10:36 Sry maar de grote jongens die aan liefdadigheid gaan doen? Sorry maar daar moet ik eens goed mee lachen. Als het zo geweldig was dan kocht een van de aandeelhouders wel die zeer kleine free float zo op. Het feit dat ze die kleine free float zo laten doet me vermoeden dat er een andere reden is dan de kleine belegger te laten meeliften op hun succes.

Er staan voor 100 miljoen obligaties op de balans die 4.75 en 5% opbrengen, maar toch staat er nergens in de jaarrekening enige opbrengst van die obligaties en slagen ze erin om 2 miljoen verlies te maken.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.

Bertje007
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Bertje007
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Bertje007 » 20 april 2021, 10:13

Die 2 miljoen kwam door stuk van de industriële waarden af te schrijven.

Normaal zou de start 7 euro moeten zijn en door die verzekeringen zou er mooie winst gemaakt worden en zelfs dividend uitgekeerd.

Was beter in CIOA gebleven in de plaats daar is het wel elke dag feest.

el perro
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer el perro
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door el perro » 21 april 2021, 12:43

Beleggen in aandelen die gaan stijgen, goed plan!
Enig probleem, glazen bol vinden :D

Uw mening over aandelen moet je toch niet bijstellen op basis van de capriolen van de koers,
en al zeker niet bij weinig liquide aandelen als dit.
Laat staan op basis van orderboek.
Winnaars achternahollen is om verlies vragen.

PS: Edit: dit is zeker géén koopadvies voor dit aandeel

NTO
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door NTO » 21 april 2021, 13:26

el perro schreef: ↑21 april 2021, 12:43 Beleggen in aandelen die gaan stijgen, goed plan!
Enig probleem, glazen bol vinden :D
Te koop bij bol.com (pun not intended)

Afbeelding

doorwinterd
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer doorwinterd
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door doorwinterd » 4 mei 2021, 15:57

Bertje007 schreef: ↑3 maart 2021, 00:16 Phjo01,

Opletten hoe je dingen formuleert, ze zijn daar bij photonike zeer gevoelig voor.
Had ze er eens op gewezen dat candela, photonike voor 0 euro in hun boeken had staan.

Photonike Capital Sa follows the rules of Euronext and Belgian Laws about the Financial Statements and the informations to the market, and it is obliged to preserve managers, investors and shareholders from the abuse of third parties regarding misleading informations or market manipulation.
CANDELA INVEST a assigné PHOTONIKE CAPITAL devant le Tribunal de l’entreprise de BRUXELLES (jaarverslag)

el perro
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer el perro
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door el perro » 4 mei 2021, 20:45

goede research, doorwinterd!

Bertje007
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Bertje007
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Bertje007 » 8 mei 2021, 00:03

Zou er mij niet druk over maken.

the matter is managed by our legal firm Rawlings Giles, following their answer:

"En dépit du respect scrupuleux par PHOTONIKE CAPITAL des règles de comptabilisation et de publication à l’occasion de chaque augmentation de capital, la société CANDELA INVEST, qui se déclare actionnaire de la société, a assigné PHOTONIKE devant le Tribunal de l’entreprise francophone de Bruxelles pour obtenir des compléments d’informations (non justifiés) et reprocher des fautes inexistantes.

La société a invoqué l'accès aux livres de la société malgré le fait que la loi ne le prévoit pas pour les sociétés soumises à des auditeurs externes. En particulier, la société a contesté l'application de la réglementation EU IFRS13 concernant la valeur de marché des actifs financiers en complément des règles GAP qui indiquent la valeur historique. Cette éventualité a toujours été amplement mise en évidence et justifiée par les rapports joints aux états financiers et par les rapports des commissaires aux comptes. Ce choix comptable est lié aux règles de calcul imposées par la réglementation Solvency II pour les entreprises qui ont l'intention d'opérer dans le secteur de l'assurance et n'ont pas d'impact sur les résultats du compte de résultat, les bénéfices et les résultats fiscaux, mais uniquement sur la valeur réelle des actifs de l'entreprise. .

PHOTONIKE CAPITAL a contesté la recevabilité et le fondement de cette action tout en se réservant de mettre en exergue son caractère diffamatoire. Cette procédure devrait être plaidée fin de l’année 2021"

The court refused the Candela request about a direct discussion and has planned hearings through documents (as requested by Photonike Capital) up to next November 2021. In the meantime Candela Invest has abandoned the zero valuation in their Financial Statement and assumed the market value. Our Company has no concerns on the matter due the right procedures assumed in the years.

My best regards

C. Chapelnote
Investor Relation Manage

Fruzzel
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Fruzzel
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Fruzzel » 8 mei 2021, 07:06

Bertje007 schreef: ↑8 mei 2021, 00:03 Zou er mij niet druk over maken.

The court refused the Candela request about a direct discussion and has planned hearings through documents (as requested by Photonike Capital) up to next November 2021. In the meantime Candela Invest has abandoned the zero valuation in their Financial Statement and assumed the market value. Our Company has no concerns on the matter due the right procedures assumed in the years.
Niet druk in maken? Het is stuitend dat Candela krek dezelfde bedenkingen maakt die wij hier op dit forum ook al geuit hebben. De kapitaalsverhoging en de inbreng van die 2 obligaties is totaal niet duidelijk, de boekingswijze is een allegaartje van systemen dat door elkaar gebruikt wordt.
De toon van het bericht is ook van blijkbaar is dat een aandeelhouder om dan in de laatste alinea te zeggen dat Candela de stukken terug aan market value geboekt zou hebben. Ah dus nu is het wel een aandeelhouder. Vreemd is dat ik in het jaarverslag van Candela nochtans iets heel anders lees:’ le conseil d’administration maintient son attitude prudente et décide de ne pas acter de reprise de réduction de valeur sur cette participation.’

De laatste week heb ik mij verdiept in Candela en aangezien photonike volgens een van jouw vorige posts zeer gevoelig is hoe je dingen formuleert, zal ik eens vragen aan Candela of zij mij kunnen bevestigen dat wat Mr Chapelnote zegt correct is.

Bertje007
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Bertje007
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Bertje007 » 8 mei 2021, 10:54

Succes, al enkele keren naar Candela gemaild (Nederlands en Engels) maar nog nooit reactie gekregen.
Wat een verschil met photonike.

Denk niet dat photonike hier veel zal aan verdienen, Candela zal onder haar voeten krijgen dat ze moet stoppen met de laster en 1 euro moeten betalen of zo.

Voor mij een non event.

B7H4long
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer B7H4long
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door B7H4long » 8 mei 2021, 11:15

Bertje007 schreef: ↑8 mei 2021, 10:54 Succes, al enkele keren naar Candela gemaild (Nederlands en Engels) maar nog nooit reactie gekregen.

Denk niet dat photonike hier veel zal aan verdienen, Candela zal onder haar voeten krijgen dat ze moet stoppen met de laster en 1 euro moeten betalen of zo.

Voor mij een non event.
Het lijkt dat je de onderliggende problematiek uit de weg gaat. Zoals Fruzzel schreef: "Het is stuitend dat Candela krek dezelfde bedenkingen maakt die wij hier op dit forum ook al geuit hebben". Denk daar eens dieper over na.
Bertje007 schreef: ↑8 mei 2021, 00:03 Zou er mij niet druk over maken.

the matter is managed by our legal firm Rawlings Giles, following their answer:

.... Our Company has no concerns on the matter due the right procedures assumed in the years.

My best regards

C. Chapelnote
Investor Relation Manage
"Wij van WC-eend..."
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.

Bertje007
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Bertje007
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Bertje007 » 8 mei 2021, 11:24

BenjaminBuffett, heeft toch alles mooi uitgelegd, wist zelfs niet dat er hier nog bedenkingen waren.

Als je twijfeld over iets kun je altijd een mail sturen naar info@photonike.com (daar krijg je wel een antwoord ;) )

Phjo01
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Phjo01
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Phjo01 » 8 mei 2021, 11:28

Bertje007 schreef: ↑3 maart 2021, 00:16
Opletten hoe je dingen formuleert, ze zijn daar bij photonike zeer gevoelig voor.
Had ze er eens op gewezen dat candela, photonike voor 0 euro in hun boeken had staan.

Photonike Capital Sa follows the rules of Euronext and Belgian Laws about the Financial Statements and the informations to the market, and it is obliged to preserve managers, investors and shareholders from the abuse of third parties regarding misleading informations or market manipulation.

Ik kreeg enkele weken geleden van hen: The Business Plan has to include some information from other current investments as the Nucleus Holding II company. As explained in our Press Release, we are under the pending formal authorization from the FMA Supervision Body of Liechtenstein about our investment. This is why we do not released yet our official BP but it is a matter of a few days.
Daarom dat ik schrok dat je zei dat ze nog geen toestemming hadden. Zou een tegenspraak zijn met het feit dat ze vorige week zeiden in de eerste week van maart met het persbericht te komen. (en dat zou maar komen als ze goedkeuring hadden.)
Hoe zou het trouwens met de licentie zijn waarop het hele Business plan is gebaseerd? Vraag het voor een vriend ;D

Fruzzel
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Fruzzel
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Fruzzel » 8 mei 2021, 11:59

Bertje007 schreef: ↑8 mei 2021, 10:54 Succes, al enkele keren naar Candela gemaild (Nederlands en Engels) maar nog nooit reactie gekregen.

Voor mij een non event.
Tja ik denk niet dat ik mijn investering laat afhangen van het feit of IR mij nu terug mailt of niet. Als ik kijk naar Candela denk ik niet dat er een IR department zal zijn. Veel belangrijker zijn voor mij de cijfers en de uitleg daarbij en in dat opzicht moet ik zeggen dat er vanuit Photonike bitter weinig komt buiten: wacht maar, binnenkort.

Aan verdienen? Omdat iemand een vraag stelt over jouw bedrijf is dat nog geen laster. Als Candela als eigenaar van 91254 stukken aan Photonike info vraagt, wat ik toch aanneem dat zij eerst gedaan zullen hebben, en Photonike die mooi een reply stuurt maar daarin geen duidelijk antwoord formuleert. Dan is het toch maar normaal dat je naar de rechtbank trekt met de vraag om Photonike te dwingen om meer uitleg te verschaffen.

Phjo01
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Phjo01
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Phjo01 » 8 mei 2021, 12:15

Phjo01 schreef: ↑20 februari 2021, 13:55 Hieronder een kleine toelichting bij het SFCR rapport van Nucleus.

Solvency II is een Europese richtlijn die voortbouwt op Solvency I (1973) met als belangrijkste doelstellingen:
-verzekerden beschermen tegen een bankroet van een verzekeraar
-een efficiënter en meer geharmoniseerd toezicht organiseren op de verzekeringsbranche
-ervoor zorgen dat verzekeraars over voldoende cash flow beschikken om alle claims uit te kunnen betalen.
Concreet vertaalde Sovency II zich in strengere verplichtingen voor verzekeraars op het vlak van kapitaalbuffers en rapportering. Zo moet elke verzekeraar jaarlijks hun verslag over de solvabiliteit en de financiële positie ("Solvency and Financial Condition Report" in het Engels, "SFCR") ter beschikking stellen van het publiek.

https://www.nucleus.li/Nucleus-Life-AG/ ... 202019.pdf

De laatst beschikbare SFCR rapport op website van Nucleus is deze van 31/12/2019. Belangrijkste ratio’s om te meten en evalueren of de verzekeraar zijn verplichtingen kan nakomen zijn SCR en MCR.

Minimumkapitaalvereiste (MCR): het minimale eigen vermogen dat verzekerings- en herverzekeringsondernemingen moeten aanhouden om te garanderen dat in ten hoogste 15 op de 100 jaren het kernvermogen onder nul kan zakken. De MCR moet minimum 25 % en maximum 45 % van de SCR bedragen. De MCR heeft een absolute ondergrens van 2,5 miljoen euro voor niet-levensverzekeringsondernemingen, 3,7 miljoen euro voor levensverzekeringsondernemingen, 3,6 miljoen euro voor herverzekeringsondernemingen en 6,2 miljoen euro voor ondernemingen die gelijktijdig niet-levens- en levensverzekeringsactiviteiten uitoefenden.

De minimumkapitaalvereiste zat met 100,2% op het randje waarbij de toezichthouder de controle van het bedrijf overneemt indien die < 100 gaat. Je wilt als klant niet zien dat je verzekeraar onvoldoende kapitaal heeft om zijn verplichting na te komen.

It can be seen that the MCR Ratio (Own Funds / MCR) was 100.2% as at 31.12.2019. This is a critical level, which also means that the MCR Ratio will almost definitely fall below 100% by the end of the 1st quarter of 2020
De noodzaak tot kapitaalverhoging werd reeds in het verslag 2019 weergegeven maar heb geen idee of deze ook werkelijk is gebeurd in 2020. Als ik dan lees dat business is uitgesteld omwille van COVID dan zijn dit wat mij betreft niet echt geruststellende signalen. Dus benieuwd ook naar nieuwe SFCR rapport 2020 met nieuwe cijfers.
Het nieuwe solvency II rapport 2020 werd ondertussen gepubliceerd

https://www.nucleus.li/Nucleus-Life-AG/ ... 202020.pdf

Bertje007
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Bertje007
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Bertje007 » 8 mei 2021, 12:22

Die laster gaat meer over hun verslag.

Had photonike eens doorgestuurd wat Candela in het verslag had gezet en ze moesten meteen weten waar dat stond en dergelijke.

Zoals gezegd als je reactie krijgt van Candela wil ik gerust navraag doen bij photonike. (eerst bij info en anders bij Fausto).

Dit is het laatste wat we kregen: https://live.euronext.com/en/product/eq ... se-4314060 waarmee we het voorlopig zullen moeten doen.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

208 berichten
  • Pagina 7 van 14
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • 14
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy