Photonike Capital
TIP
Re: Photonike Capital
Het antwoord lijkt me reeds hoger in deze thread te staan:
bvb 2 maanden geleden:
bvb 2 maanden geleden:
Fruzzel schreef: ↑19 februari 2021, 10:36 Sry maar de grote jongens die aan liefdadigheid gaan doen? Sorry maar daar moet ik eens goed mee lachen. Als het zo geweldig was dan kocht een van de aandeelhouders wel die zeer kleine free float zo op. Het feit dat ze die kleine free float zo laten doet me vermoeden dat er een andere reden is dan de kleine belegger te laten meeliften op hun succes.
Er staan voor 100 miljoen obligaties op de balans die 4.75 en 5% opbrengen, maar toch staat er nergens in de jaarrekening enige opbrengst van die obligaties en slagen ze erin om 2 miljoen verlies te maken.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Die 2 miljoen kwam door stuk van de industriële waarden af te schrijven.
Normaal zou de start 7 euro moeten zijn en door die verzekeringen zou er mooie winst gemaakt worden en zelfs dividend uitgekeerd.
Was beter in CIOA gebleven in de plaats daar is het wel elke dag feest.
Normaal zou de start 7 euro moeten zijn en door die verzekeringen zou er mooie winst gemaakt worden en zelfs dividend uitgekeerd.
Was beter in CIOA gebleven in de plaats daar is het wel elke dag feest.
Beleggen in aandelen die gaan stijgen, goed plan!
Enig probleem, glazen bol vinden
Uw mening over aandelen moet je toch niet bijstellen op basis van de capriolen van de koers,
en al zeker niet bij weinig liquide aandelen als dit.
Laat staan op basis van orderboek.
Winnaars achternahollen is om verlies vragen.
PS: Edit: dit is zeker géén koopadvies voor dit aandeel
Enig probleem, glazen bol vinden