Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Jullie tips voor een 18-jarige

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
54 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Volgende
David_DeWa
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

Re: Jullie tips voor een 18-jarige

• Citeer

Bericht door David_DeWa » 21 juni 2021, 19:14

lop schreef: ↑21 juni 2021, 18:09 Zoveel mogelijk lenen als advies ???
Je blokkeer jezelf hierdoor voor 20 a 30 jaar dat is het domste advies die je wel kan geven .
Zelfs al staat de rente zeer laag is dit echt het domste wat er hier vaak genoemd word .
Raar dat er hier niet meer commentaar op komt .
Als je dan toch perse om commentaar vraagt, dat je door een doordachte lening met een doordacht plan en doel je jezelf voor 20 tot 30 jaar zou blokkeren is pas een opmerking die van enige mate van onwetendheid getuigt.
Zo jong ben je nu ook weer niet meer dat je al niet beter zou moeten weten.

fropskottel
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer fropskottel
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door fropskottel » 21 juni 2021, 19:35

lop schreef: ↑21 juni 2021, 18:09 Zoveel mogelijk lenen als advies ???
Je blokkeer jezelf hierdoor voor 20 a 30 jaar dat is het domste advies die je wel kan geven .
Zelfs al staat de rente zeer laag is dit echt het domste wat er hier vaak genoemd word .
Raar dat er hier niet meer commentaar op komt .
Een veel te dure woning aanschaffen is een slecht idee. Een groot deel van die aankoop met geleend geld financieren is bij de huidige voorwaarden dan weer een goed idee...

Mijn rentevoet ligt een stuk lager dan de inflatie...

lop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer lop
Verstuur privébericht Website

• Citeer

Bericht door lop » 21 juni 2021, 23:55

Als je veel leent beperk je jezelf in toekomstige investeringen op een veel beter moment dan op heden .
Zo simpel is het

David_DeWa
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door David_DeWa » 22 juni 2021, 08:59

Nee zo simpel is het helemaal niet.
Je stelt het gewoon heel simplistisch voor maar dat is iets totaal anders.
Nu ja, als je liever een deel van je spaargeld voortdurend in een geïndexeerd huurbedrag wenst te steken dan een lening voor een goed gelegen onroerend goed af te betalen waarvan de maandelijkse afbetaling juist tegengesteld werkt aan de index moet je dat vooral niet laten.
Maar zadel anderen niet op met je simplistische voorstelling van zaken.
Of je zou er vanuit moeten gaan dan je tot het einde van je dagen gratis kan blijven wonen op kosten van een ander.

En niemand stelt dat je meer moet lenen dan je normale draagkracht. Nog beter is de afbetalingssom te houden in de buurt van de maandhuur van een gelijkaardige woning.

Zelf had ik het ook niet echt nodig om te lenen voor de aankoop van onroerend goed. Maar ik heb het wel gedaan zodat ik het beschikbare spaargeld beter kon laten renderen dan de kost van de lening. De later gerealiseerde meerwaarde bij de verkoop van dit pand was dus bijna pure winst (minus kleine kost heffing hypotheek).

De netto winst die ik gemaakt heb bij de verkoop van sommige panden (ligging, locatie, ligging + geduld) was hoger dan deze van andere beleggingen met laag risico.

Je kan natuurlijk ook altijd je spaargeld beleggen in frauduleuze leningen van een ander. ;D
Ieder zijn visie. :D

lop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer lop

• Citeer

Bericht door lop » 22 juni 2021, 14:47

David_DeWa schreef: ↑22 juni 2021, 08:59 Nee zo simpel is het helemaal niet.
Je stelt het gewoon heel simplistisch voor maar dat is iets totaal anders.
Nu ja, als je liever een deel van je spaargeld voortdurend in een geïndexeerd huurbedrag wenst te steken dan een lening voor een goed gelegen onroerend goed af te betalen waarvan de maandelijkse afbetaling juist tegengesteld werkt aan de index moet je dat vooral niet laten.
Maar zadel anderen niet op met je simplistische voorstelling van zaken.
Of je zou er vanuit moeten gaan dan je tot het einde van je dagen gratis kan blijven wonen op kosten van een ander.

En niemand stelt dat je meer moet lenen dan je normale draagkracht. Nog beter is de afbetalingssom te houden in de buurt van de maandhuur van een gelijkaardige woning.

Zelf had ik het ook niet echt nodig om te lenen voor de aankoop van onroerend goed. Maar ik heb het wel gedaan zodat ik het beschikbare spaargeld beter kon laten renderen dan de kost van de lening. De later gerealiseerde meerwaarde bij de verkoop van dit pand was dus bijna pure winst (minus kleine kost heffing hypotheek).

De netto winst die ik gemaakt heb bij de verkoop van sommige panden (ligging, locatie, ligging + geduld) was hoger dan deze van andere beleggingen met laag risico.

Je kan natuurlijk ook altijd je spaargeld beleggen in frauduleuze leningen van een ander. ;D
Ieder zijn visie. :D
Je denkt niet goed na , als je 1000€ in een maand moet afbetalen kun je dit niet investeren of sparen , als na 5 jaar plots de markt met 50 % daalt wil dit zeggen dat je 60000 € minder hebt om hierop in te spelen .
Geloof me ik weet wat ik zeg ,
Ik zeg niet dat je moet huren maar dat je je lening moet laag houden en kort

David_DeWa
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door David_DeWa » 22 juni 2021, 15:03

lop schreef: ↑22 juni 2021, 14:47 Je denkt niet goed na , als je 1000€ in een maand moet afbetalen kun je dit niet investeren of sparen , als na 5 jaar plots de markt met 50 % daalt wil dit zeggen dat je 60000 € minder hebt om hierop in te spelen .
Oh ja? En waar is je spaarkapitaal dan plots naar toe dat je niet in het onroerend goed hebt moeten steken omdat je ervoor geleend hebt ipv eigen kapitaal in te steken?

Zoals ik eerder schreef, je moet ergens wonen. Dat is dus voor de meeste mensen huren of kopen.
Op de uitzonderingen na die hun hele leven ergens gratis kunnen wonen. Maar dat schreef ik ook al.

Ik weet niet alleen waar ik over spreek, ik heb het ook al meermaals in de praktijk gebracht.

lop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer lop

• Citeer

Bericht door lop » 22 juni 2021, 16:03

David_DeWa schreef: ↑22 juni 2021, 15:03
lop schreef: ↑22 juni 2021, 14:47 Je denkt niet goed na , als je 1000€ in een maand moet afbetalen kun je dit niet investeren of sparen , als na 5 jaar plots de markt met 50 % daalt wil dit zeggen dat je 60000 € minder hebt om hierop in te spelen .
Oh ja? En waar is je spaarkapitaal dan plots naar toe dat je niet in het onroerend goed hebt moeten steken omdat je ervoor geleend hebt ipv eigen kapitaal in te steken?

Zoals ik eerder schreef, je moet ergens wonen. Dat is dus voor de meeste mensen huren of kopen.
Op de uitzonderingen na die hun hele leven ergens gratis kunnen wonen. Maar dat schreef ik ook al.

Ik weet niet alleen waar ik over spreek, ik heb het ook al meermaals in de praktijk gebracht.
Waar dat je spaarkapitaal naar toe is , simpel geïnvesteerd in een overgewaardeerde markt zoals vandaag dus deze zal ook zakken als de beurs daalt en je zal weinig mogelijkheden hebben om je gemiddelde aankoopprijs te drukken .omdat je zoveel moet aflossen van je lening . De voorbije 10 jaar ging het een goede zet zijn maar vandaag zou het echt dom zijn .

David_DeWa
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door David_DeWa » 22 juni 2021, 16:12

lop schreef: ↑22 juni 2021, 16:03 maar vandaag zou het echt dom zijn .
Dat ga je volgens jouw eerdere redenering maar over 5 jaar weten.
Als ik in het verleden geweten zou hebben wat de beurs of andere beleggingen over 5 jaar zouden doen was ik nu multimiljonair.
Ik heb het echter nooit geweten. Vandaar dat ik zoveel mogelijk aan spreiding, inclusief vastgoed, heb gedaan.
Toegegeven, dan ben je veel slimmer dan ik ooit zal zijn.
Niet erg want ik ben al op het einde van de rit en het is al bij al nog redelijk goed afgelopen. ;)

lop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer lop

• Citeer

Bericht door lop » 22 juni 2021, 16:18

Als 18 jarige heb je niet de kennis om aandelen te selecteren en investeren in een ETF lijkt mij vandaag dom , het zal in elk geval niet veel opbrengen de komende jaren als je al geluk hebt dat het plots niet daalt met 20 à 30 %
Een blinde kan zien dat vandaag iedereen begint te investeren dus hou je vast aan de takken van de bomen tegen huidige waarderingen en de inflatie die begint op te komen .
Versta niet dat mensen dat niet inzien ,
Verleden jaar zagen ze het ook niet in dat ze volop moesten kopen en daarvoor desnoods op margin moesten werken .
Had toch gelijk toen ik zei in maart dat de beurs veel hoger ging staan tegen het einde van het jaar .
Had ook gelijk toen ik zei dat je moest beginnen kijken om de inflatie in te dekken doormiddels met grondstoffen .
Als 18 jarige heb je niet die kennis , de kans is groter dat je geld verliest in plaatst van wint dus lijkt het mij veel slimmer om zoveel mogelijk op zekerheid te werken . En tijd brengt kennis .
Lenen kan goed zijn maar je moet weten wat je doet als 18 jarige weet je dat niet .
En hier op spaargids zal hij of zij ook niets leren

lop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer lop

• Citeer

Bericht door lop » 22 juni 2021, 16:27

David_DeWa schreef: ↑22 juni 2021, 16:12
lop schreef: ↑22 juni 2021, 16:03 maar vandaag zou het echt dom zijn .
Als ik in het verleden geweten zou hebben wat de beurs of andere beleggingen over 5 jaar zouden doen was ik nu multimiljonair.
Ik heb het echter nooit geweten. Vandaar dat ik zoveel mogelijk aan spreiding, inclusief vastgoed, heb gedaan.
Niet erg want ik ben al op het einde van de rit en het is al bij al nog redelijk goed afgelopen. ;)
Logica helpt , wat was er voor alternatief 5 jaar geleden ? En de markt was niet duur , de ECB en de FED pompte volop geld in de economie . Vandaag is de markt duur is de FED aan het kijken om de rente te verhogen en de geldstroom te minderen . De inflatie begint op te lopen .
De ECB zal daarna volgen , de beurs loopt altijd voor op de huidige situatie .
Is allemaal niet zo moeilijk en toch maken mensen telkens de zelfde fouten .
Maar er moet iemand geld verliezen anders heb je nooit geen winst op de beurs :D

RGiskard
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer RGiskard
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door RGiskard » 22 juni 2021, 16:36

lop schreef: ↑22 juni 2021, 16:27 Maar er moet iemand geld verliezen anders heb je nooit geen winst op de beurs :D
Da's onwaar, de beurs is geen zero-sum game.
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
Laatste update: 1/1/2024

Henkie1984
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Henkie1984
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Henkie1984 » 22 juni 2021, 16:39

Volle bak lenen op z'n lang mogelijke periode voor een klein appartementje aan een lage rente, de inflatie zal je afbetalingen wel voor zich nemen en de rest in de standaard ETF's strategie (en je pensioensparen volstorten (980€) als belgisch accentje)

ik ben 100% serieus, en doe het zelf ook (al ben ik geen 18 meer).

Keer op keer is het correct en duidelijk beargumenteerd of bewezen dat dit de beste strategie is voor 99.9% van de bevolking ;). Iedereen die denkt de markt te kunnen timen met termen als duur of selecteren gelooft dat hij de 0.1% van de bevolking is.
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!

RGiskard
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer RGiskard
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door RGiskard » 22 juni 2021, 16:44

Henkie1984 schreef: ↑22 juni 2021, 16:39 Volle bak lenen op z'n lang mogelijke periode voor een klein appartementje aan een lage rente, de inflatie zal je afbetalingen wel voor zich nemen en de rest in de standaard ETF's strategie (en je pensioensparen volstorten (980€) als belgisch accentje)

ik ben 100% serieus, en doe het zelf ook (al ben ik geen 18 meer).

Keer op keer is het correct en duidelijk beargumenteerd of bewezen dat dit de beste strategie is voor 99.9% van de bevolking ;). Iedereen die denkt de markt te kunnen timen met termen als duur of selecteren gelooft dat hij de 0.1% van de bevolking is.
Jouw strategie is de mijne :)
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
Laatste update: 1/1/2024

David_DeWa
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door David_DeWa » 22 juni 2021, 16:51

lop schreef: ↑22 juni 2021, 16:27
David_DeWa schreef: ↑22 juni 2021, 16:12

Logica helpt , wat was er voor alternatief 5 jaar geleden ? En de markt was niet duur , de ECB en de FED pompte volop geld in de economie . Vandaag is de markt duur is de FED aan het kijken om de rente te verhogen en de geldstroom te minderen . De inflatie begint op te lopen .
De ECB zal daarna volgen , de beurs loopt altijd voor op de huidige situatie .
Is allemaal niet zo moeilijk en toch maken mensen telkens de zelfde fouten .
Maar er moet iemand geld verliezen anders heb je nooit geen winst op de beurs :D
Ja maar waar zit jouw logica dan?
Bij een stijgende inflatie maak je juist extra winst op een in het (nabije) verleden aangegane lening. De lening werkt dan juist als een hefboom op het rendement. De af te betalen som wordt in de toekomst steeds minder waard, m.a.w. je betaalt steeds minder schuld af zonder er iets voor te moeten doen.
Terwijl je virtuele winsten op de beurs wel de nadelen van de stijgende inflatie ondervinden. Toch tot je verkoopt en je winst effectief veilig stelt. Waarna je weer een uitweg voor dat kapitaal moet vinden.
En iemand die suggereert dat hij steeds aan de winnende zijde van de beurs staat is ofwel nog niet lang actief op de beurs of vertelt de waarheid niet.
Alternatieve genoeg vijf jaar gelden. Hangt er alleen vanaf welk rendement je wilde en welk risico je daarvoor wilde lopen.

In tegenstelling tot jou ben ik al aan het einde van de rit en wel al tot een sluitende slotsom kunnen komen: zoveel mogelijk spreiden om risico's uit te vlakken. Schatrijk ben ik er niet van geworden maar toch voldoende roerend en onroerend kapitaal vergaard om verder zorgeloos naar mijn normen te kunnen leven. En af en toe een doordachte lening aan de juiste voorwaarden hebben daarbij goed geholpen en het een en ander wat kunnen versnellen.

Dat jij een andere weg volgt is ook geen probleem. Als we allemaal dezelfde weg volgen lopen we elkaar voor de voeten.
Aan TS om eruit te vissen wat het beste bij hem past. Als het hem tenminste nog interesseert. :D

ignition
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ignition
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ignition » 22 juni 2021, 17:10

lop schreef: ↑22 juni 2021, 16:18 Als 18 jarige heb je niet de kennis om aandelen te selecteren en investeren in een ETF lijkt mij vandaag dom , het zal in elk geval niet veel opbrengen de komende jaren als je al geluk hebt dat het plots niet daalt met 20 à 30 %
Who cares, hij is 18 en heeft nog genoeg tijd om eventuele crashes te boven te komen. Het is misschien ook een goede leerschool om nu met relatief weinig geld een crash mee te maken. Nog beter als hij ook tijdens de crashes consistent blijft aankopen en zo goedkope aandelen oppikt.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

54 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Volgende

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy