Objectieve berichtgeving?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Objectieve berichtgeving?
Nogmaals mij stoort het niet, maar misschien beter dan de rentes die in vet staan zo ver mogelijk onderaan zetten en eveneens een duidelijke vermelding maken dat de rentes die in vet zijn aangeduid enkel om comerciele redenen in vet zijn aangeduid.
Het lidmaatschap van testaankoop is ook niet gratis.
Men kan natuurlijk altijd een soort spaargids oprichten zonder enige inkomsten, en alle onkosten uit zijn/haar eigen zak betalen, ik denk niet dat dit lang zou duren.
Het lidmaatschap van testaankoop is ook niet gratis.
Men kan natuurlijk altijd een soort spaargids oprichten zonder enige inkomsten, en alle onkosten uit zijn/haar eigen zak betalen, ik denk niet dat dit lang zou duren.
Dit zou natuurlijk een heel ander beeld geven, dan valt het te vergelijken met al de banners waar de site vol mee staat.paul schreef: maar misschien beter dan de rentes die in vet staan zo ver mogelijk onderaan zetten en eveneens een duidelijke vermelding maken dat de rentes die in vet zijn aangeduid enkel om comerciele redenen in vet zijn aangeduid.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Ik zou liever gewoon banners rond de kader hebben, maar dat is gewoon mijn mening. Is gewoon minder overzichtelijk. En als het dan toch met vette letters etc moet gebeuren, dan mogen van mij ALLE rentes van die bank zo weergegeven worden.
Wat er echter absoluut niet kan is dat die sponsoring de rangorde zou beïnvloeden. Indien verschillende banken met de zelfde rente aankomen, dan lijkt mij de rating van de bank het meest objectieve criteria (inderdaad ook niet perfect, maar toch al beter dan het enkel van sponsoring te laten afhangen).
Wat er echter absoluut niet kan is dat die sponsoring de rangorde zou beïnvloeden. Indien verschillende banken met de zelfde rente aankomen, dan lijkt mij de rating van de bank het meest objectieve criteria (inderdaad ook niet perfect, maar toch al beter dan het enkel van sponsoring te laten afhangen).
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Ik zie nu plots dat Rabobank.be aan het winnen is in het opbieden met sponsorgeld, ze staan nu plots bovenaan in de lijst "2,00 +0.5", Keytrade doet 'n goeie poging, ING is teruggezakt in het peloton en Goffin moet 'n tandje bijsteken.
We kunnen d'er 'n sport van maken, 'tja wat moeten ze hier nog uitvinden sinds Reynders al het plezier d'er heeft uitgehaald.
Misschien kan d'er ook met dat extra geld 'n grafische tool gemaakt worden zoals het tierce-paardenspel op de kermis maar dan met bankdirecteurs met aktentas ipv paarden.
Zijn d'er ook bookmakers en live-tickers?
We kunnen d'er 'n sport van maken, 'tja wat moeten ze hier nog uitvinden sinds Reynders al het plezier d'er heeft uitgehaald.
Misschien kan d'er ook met dat extra geld 'n grafische tool gemaakt worden zoals het tierce-paardenspel op de kermis maar dan met bankdirecteurs met aktentas ipv paarden.
Zijn d'er ook bookmakers en live-tickers?
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Ter verduidelijking: de volgorde die gehanteerd wordt is basisrente, premie, rating
Niet meer sinds jullie de reclame laten meetellenWebmaster schreef: Ter verduidelijking: de volgorde die gehanteerd wordt is basisrente, premie, rating
vroeger plaatsten jullie rabobank ergens achteraan van het peloton gelijkgestemden
Nu staan ze bovenaan dus is de neutraliteit verdwenen
-
TimV79
Vroeger was de volgorde dacht ik: "basisrente, premie, alfabetisch"
de reden dat Rabobank nu bovenaan staat is omdat ze binnen de 2 en 0,5 de beste rating hebben.
ING (waar deze topic mee gestart is) staat op zijn "correcte" plaats op basis van de ranking.
Kijk naar Goffinbank, die ook een logo heeft maar toch meer onderaan in de lijst staat dan andere (nog) niet sponsors.
dit wil niet zeggen dat ik voorstander ben van het nieuwe systeem, de overzichtelijkheid is toch wat naar beneden gegaan.
Mvg,
Tim
de reden dat Rabobank nu bovenaan staat is omdat ze binnen de 2 en 0,5 de beste rating hebben.
ING (waar deze topic mee gestart is) staat op zijn "correcte" plaats op basis van de ranking.
Kijk naar Goffinbank, die ook een logo heeft maar toch meer onderaan in de lijst staat dan andere (nog) niet sponsors.
dit wil niet zeggen dat ik voorstander ben van het nieuwe systeem, de overzichtelijkheid is toch wat naar beneden gegaan.
Mvg,
Tim
Laatst gewijzigd door TimV79 op 6 augustus 2009, 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.
dus hebben ze dit ook aangepast voor de objectiviteitTimV79 schreef: Vroeger was de volgorde dacht ik: "basisrente, premie, alfabetisch"
-
Cisse
Flauw, deze opmerking. Een paar dagen geleden toen enkel ING in het vet geplaatst werd, stond deze gans bovenaan de reeks 2,00+0,50. Nochtans zijn er een viertal banken die een betere rating hebben.Webmaster schreef: Ter verduidelijking: de volgorde die gehanteerd wordt is basisrente, premie, rating
Nu plots staan er meerdere banken in het vet en wordt ineens de volgorde basisrente, premie, rating gehanteerd. Vanwege de kritiek?
Is er een probleem met mijn pc of
zijn de link naar de niet vette banken afgeschaft
Naar aanleiding van de item over de verlaging van rente bij credit europe wou ik op hun website gaan om verder informatie en kwam ik tot de vastelling dat de linken niet werken.
Zelfs als je de "info" venster opendoet, geen link te bespeuren.
Idem dito bij de "update" item.
WEL een link bij de vette banken
zijn de link naar de niet vette banken afgeschaft
Naar aanleiding van de item over de verlaging van rente bij credit europe wou ik op hun website gaan om verder informatie en kwam ik tot de vastelling dat de linken niet werken.
Zelfs als je de "info" venster opendoet, geen link te bespeuren.
Idem dito bij de "update" item.
WEL een link bij de vette banken
Op de koop toe, de link vanuit dit item werkt niet (fout 404) 
Op de extra koop toe: hoeveel betaal jij om gratis gebruik te maken van de service van spaargids.be, ik zou dus durven stellen: easy my dear and respect to the developpers...ted schreef: Op de koop toe, de link vanuit dit item werkt niet (fout 404)![]()
- disterminator
- Hero Member

- Contacteer:
Heel juist, niets is gratis. Alleen Steve Stevaert denkt daar anders over. Dus wees blij dat er iemand als de webmaster van deze site bestaat die ongetwijfeld ettelijke uren per maand spendeert om de site up to date en draaiende te houden. Geen probleem voor mij dat hij daar dan via internetreclame voor betaald wordt, zolang er geen foute info verspreid wordt. Mensen die deze site bezoeken zijn volgens mij over het algemeen zeer alert als het op geld aankomt, dus denk ik niet dat ze zich gemakkelijk laten misleiden door wat vettere lettertjes als het over exact dezelfde rentevoeten gaat..cardoman schreef:Op de extra koop toe: hoeveel betaal jij om gratis gebruik te maken van de service van spaargids.be, ik zou dus durven stellen: easy my dear and respect to the developpers...ted schreef: Op de koop toe, de link vanuit dit item werkt niet (fout 404)![]()
![]()
Enjoy the party, but dance near the door
-
meerkens
Reclame heeft als doel te misleidendisterminator schreef: Mensen die deze site bezoeken zijn volgens mij over het algemeen zeer alert als het op geld aankomt, dus denk ik niet dat ze zich gemakkelijk laten misleiden door wat vettere lettertjes als het over exact dezelfde rentevoeten gaat..
Als het vette en opvallende logo zogezegd niet helpt in de reclamevoering dan kunnen ze het dus ook weer gelijk afschaffen!
trouwens, volgens de "legal stuff" van deze website:
Echt neutraal zo hé...Onze missie
Publiek beschikbare informatie over de banken en hun rentevoeten op spaarproducten samenbrengen, eenvoudig en makkelijk raadpleegbaar, vanuit een neutraal oogpunt ten opzichte van de banken.
Bezoek jij deze site voor wat vette lettertjes of meer om wat te leren van elkaar?meerkens schreef:Reclame heeft als doel te misleidendisterminator schreef: Mensen die deze site bezoeken zijn volgens mij over het algemeen zeer alert als het op geld aankomt, dus denk ik niet dat ze zich gemakkelijk laten misleiden door wat vettere lettertjes als het over exact dezelfde rentevoeten gaat..
Als het vette en opvallende logo zogezegd niet helpt in de reclamevoering dan kunnen ze het dus ook weer gelijk afschaffen!
trouwens, volgens de "legal stuff" van deze website:
Echt neutraal zo hé...Onze missie
Publiek beschikbare informatie over de banken en hun rentevoeten op spaarproducten samenbrengen, eenvoudig en makkelijk raadpleegbaar, vanuit een neutraal oogpunt ten opzichte van de banken.
Webmaster, je zou beter dit onzin topic schrappen, enkel subjectieve ballast...