Welk beroep oefenen jullie uit of hebben jullie uitgeoefend?
Welk beroep oefenen jullie uit of hebben jullie uitgeoefend?
Ben toch eens benieuwd welke job de medeforummers hier uitoefenen of hebben uitgeoefend. Ik werk al 21 jaar als technicus/stagementor voor een HVAC bedrijf die vooral werkt voor middelgrote en grote ondernemingen. Ben er al van in het prille begin bij. Mocht er na mijn stage en hogeschool studies direct beginnen. Klein begonnen maar inmiddels fors uitgebreid. Vooral werkzaam in België, Nederland, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Polen, Roemenië, Luxemburg Tsjechië, Bulgarije en sinds kort ook de VAE.
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
Re: Welk beroep oefenen jullie uit of hebben jullie uitgeoefend?
Ik maak prijsoffertes voor bouwprojecten (calculator), de grootste klasse bouwprojecten, meestal vanaf 30M€ tot 500M € ofzo.
Ik doe bewust alle type's projecten (gebouwen, bruggen, industriele dingen, havens en alles wat je kan bedenken) en ook in quasi alle landen ter wereld. (veel in Belgie, maar het hangt ervan af waar ter wereld de economische conjunctuur het beste is voor het moment)
Ik doe bewust alle type's projecten (gebouwen, bruggen, industriele dingen, havens en alles wat je kan bedenken) en ook in quasi alle landen ter wereld. (veel in Belgie, maar het hangt ervan af waar ter wereld de economische conjunctuur het beste is voor het moment)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
IT Consultant, ERP implementaties voor (middel)grote belgische ondernemingen. Voornamelijk boekhouding en logistiek, in mindere mate productie.
Een combinatie tussen software development/architectuur, systeembeheer, en professioneel en technisch advies verlenen.
Een combinatie tussen software development/architectuur, systeembeheer, en professioneel en technisch advies verlenen.
ETF-portefeuille: +37,87% sinds opstart in december '19.
Laatste update: 1/1/2024
Laatste update: 1/1/2024
Ik heb een job met verantwoordelijkheid. Ik ben verantwoordelijk voor alles wat verkeerd gaat.
Was 20 j hoofdvpkige, 5j vpkige , nu gestopt met werken
Senior accountant, verantwoordelijk voor de closing van 5 bedrijven, groepsomzet tegen de 100M op jaarbasis.
9-to-5 Supply Chain Coordinator voor een exponentieel groeiend metaalbedrijf met wereldwijde export.
Vroeger nog kleine bijverdienste als IT-knechtje en als student tijdje semipro gamer geweest (poker&fps)
Vroeger nog kleine bijverdienste als IT-knechtje en als student tijdje semipro gamer geweest (poker&fps)
Inmiddels 7 jaar product owner in fintech sector met focus op producten naar bedrijven toe.
Daarvoor coach / technical writer van een helpdesk.
Doe ook wat vrijwilligerswerk om mensen in armoede te helpen met problemen die een digitaal kantje hebben.
Daarvoor coach / technical writer van een helpdesk.
Doe ook wat vrijwilligerswerk om mensen in armoede te helpen met problemen die een digitaal kantje hebben.
Allemaal zulke sjieke beroepen. Niemand die achter de vuilkar loopt, straten veegt, rekken bijvult in den Aldi of vis verkoopt op de markt.
Ik ben loonslaaf.
Ik ben Genetisch Gemanipuleerde aan het Sonja Boonen Instituut.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik heb recent promotie gemaakt en ben nu verantwoordelijke voor de WC-madammen van Ageas.
Wie wat inside informatie wil over ons bedrijf, vraag gerust.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
+2jaar calculator bij middelgrote KMO in de bouw. Voordien +10jaar de wereld rond gereisd om oa trainingen te geven in dezelfde branche.
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC Ancora - Montea - Shell - Shurgard - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Kan je wat inside informatie over jullie bedrijf geven aub ?Charlesvdw schreef: ↑26 december 2021, 21:32 Ik heb recent promotie gemaakt en ben nu verantwoordelijke voor de WC-madammen van Ageas.
Er zijn hier nogal wat stempelaars die er niet voor durven uitkomen. Groepsdruk...
Ik ben een uitzondering. Ik ben werkloos, stempelaar, dopper.
Bij tussenpozen doe ik wat anders. In het wit !