Welk beroep oefenen jullie uit of hebben jullie uitgeoefend?
Welk beroep oefenen jullie uit of hebben jullie uitgeoefend?
Ben toch eens benieuwd welke job de medeforummers hier uitoefenen of hebben uitgeoefend. Ik werk al 21 jaar als technicus/stagementor voor een HVAC bedrijf die vooral werkt voor middelgrote en grote ondernemingen. Ben er al van in het prille begin bij. Mocht er na mijn stage en hogeschool studies direct beginnen. Klein begonnen maar inmiddels fors uitgebreid. Vooral werkzaam in België, Nederland, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Polen, Roemenië, Luxemburg Tsjechië, Bulgarije en sinds kort ook de VAE.
The true terrorists of our world do not meet at the docks at midnight, or scream "Allahu Akbar" before some violent action. The true terrorists of our world wear 5000 dollar suits and work in the highest positions of finance, government and business.
Re: Welk beroep oefenen jullie uit of hebben jullie uitgeoefend?
Ik maak prijsoffertes voor bouwprojecten (calculator), de grootste klasse bouwprojecten, meestal vanaf 30M€ tot 500M € ofzo.
Ik doe bewust alle type's projecten (gebouwen, bruggen, industriele dingen, havens en alles wat je kan bedenken) en ook in quasi alle landen ter wereld. (veel in Belgie, maar het hangt ervan af waar ter wereld de economische conjunctuur het beste is voor het moment)
Ik doe bewust alle type's projecten (gebouwen, bruggen, industriele dingen, havens en alles wat je kan bedenken) en ook in quasi alle landen ter wereld. (veel in Belgie, maar het hangt ervan af waar ter wereld de economische conjunctuur het beste is voor het moment)
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
IT Consultant, ERP implementaties voor (middel)grote belgische ondernemingen. Voornamelijk boekhouding en logistiek, in mindere mate productie.