Welk beroep oefenen jullie uit of hebben jullie uitgeoefend?
Re: Welk beroep oefenen jullie uit of hebben jullie uitgeoefend?
10 jaar zelfstandig helper. Nadien 14 jaar zelfstandige in de retail. Sinds 2008 huisman. Nee, ik heb niks met immo, vaccins zetten of met beleggen. Wel kankerpatiënt sinds 2008, 2021 nog mogen meemaken is een mirakel volgens dr De Smet. Ik moet deze dokter 100% gelijk geven. Ik zou nooit mijn onzin op SG kunnen posten. Ben al 3x klinisch dood verklaard. Mss irrelevant maar mijn job heeft de miserie wel teweeg gebracht. Heb ook nooit de intentie gehad om ooit mijn pensioenleeftijd te halen. Vroeg begonnen met werken, hard gewerkt en uiteindelijk mijn lichaam naar de haaien geholpen. Spijt kan ik niet hebben, want ik wist niet beter...
Edit: Haelewyn, kerel, mocht je voor één keer de waarheid schrijven, ik zocht je een job of gaf je een deel van mijn fortuin.
Edit: Haelewyn, kerel, mocht je voor één keer de waarheid schrijven, ik zocht je een job of gaf je een deel van mijn fortuin.
Lichaam naar de Marollen geholpen door drie jobs tegelijk te doen, 25 jaar aan een stuk.... Dat moest ik er nog aan toevoegen.
En toen was het vat af. Figuurlijk, want ik heb nooit veel gedronken.
EdIt pukkie : als het voor een weddenschap zou zijn mag je het komen nakijken...
Maar een grote inzet hoeft er niet te zijn.
We kunnen ineens wat waarheden checken die ik eerder heb geschreven dan.
En toen was het vat af. Figuurlijk, want ik heb nooit veel gedronken.
EdIt pukkie : als het voor een weddenschap zou zijn mag je het komen nakijken...

We kunnen ineens wat waarheden checken die ik eerder heb geschreven dan.
Je had blijkbaar de dezelfde ambitie en naïviteit: werken als je jong bent en het geld binnen halen. We zijn er heden vet mee. Hopelijk toch nog een lange en aangename oude dag, copain.
19 jaar proces-operator in een volcontinue shiftsysteem. Laatste 4 jaar ook mee verantwoordelijk voor 4 schapen en 2 pony's thuis.
I take a bow. Nog een ezel, 2 alpaca's en een mini-koe ... Zalig hobby-boeren!
Ik heb nooit de ambitie gehad om een hoog inkomen te hebben of carrière te maken. Een rustige job die ik zelfstandig en op mijn eigen tempo kon uitvoeren was genoeg. Ik heb daar geen spijt van. Je moet plezier hebben in je job. Je moet je niet kapot werken om vroeger te kunnen stoppen met werken of om plezier te vinden buiten je job, in je vrije tijd. Dat is het niet waard. Wie voldoening in zijn job vindt heeft het geluk al grotendeels binnen bereik.
Discretie,bescheidenheid,kiesheid kortom geheimhouder 

Nu op pensioen.
Daarvoor 40 j in de petrochemie van de 7 dagen meestal 5 dagen aanwezig en 2 dagen werken.
Miljoenen € aan verkoopwaarde dagelijks voorbij zien komen.
Daarvoor 40 j in de petrochemie van de 7 dagen meestal 5 dagen aanwezig en 2 dagen werken.
Miljoenen € aan verkoopwaarde dagelijks voorbij zien komen.
Estate Guru believer.
Een luie ambtenaar hier. Mijn uurtjes kloppen met de gazet te lezen en af en toe een stempel zetten. Verder heb ik er plezier in om mensen van het kastje naar de muur te sturen en om 16u mijn schup af te kuisen. Uiteraard krijg ik daar later een vet pensioen voor waar al die harde werkers die denken dat ze onmisbaar zijn alleen maar van kunnen dromen.
Patent attorney in chemische sector. Goede job maar bij voorkeur niet tot mijn 67.
Ben reeds 7 jaar gepensioneerd, was 35 jaar chef elektrieker in havenbedrijf in Gentse haven. In 1971 begonnen als elektriekerke in Sidmar (afdeling gronstoffen).
Sedert 2 jaar hartpatient.
Sedert 2 jaar hartpatient.
-
- Full Member
- Contacteer:
Uwen sjaal al kunnen gebruiken? Ge kunt misschien het zelfde antwoord op hln zetten... over een trol gesprokenTikTak schreef: ↑27 december 2021, 10:09 Een luie ambtenaar hier. Mijn uurtjes kloppen met de gazet te lezen en af en toe een stempel zetten. Verder heb ik er plezier in om mensen van het kastje naar de muur te sturen en om 16u mijn schup af te kuisen. Uiteraard krijg ik daar later een vet pensioen voor waar al die harde werkers die denken dat ze onmisbaar zijn alleen maar van kunnen dromen.
Geen idee waar je het over hebt en sarcasme is je waarschijnlijk vreemd.
-
- Full Member
- Contacteer: