Welk beroep oefenen jullie uit of hebben jullie uitgeoefend?
Re: Welk beroep oefenen jullie uit of hebben jullie uitgeoefend?
Even geduld tot er een prostitué uit de kast komt … of een pooier. Moet allemaal kunnen.
-
Charlesvdw
- Hero Member

- Contacteer:
Ik bedoel labrat niet als een belediging; wel als een omschrijving voor iemand die godganse dagen in een labo doorbrengt.
En als virologen zeer intelligent zijn, dan geldt dat ook voor economisten, dokters, advocaten, ingenieurs enz.
Je hoeft niet zeer intelligent te zijn om viroloog te worden, je moet gewoon intelligent zijn. En je moet meer interesse hebben om in een lab te werken dan met echte mensen (of in het geval van Steven Van Gucht, dieren - hij is immers dierenarts).
En als virologen zeer intelligent zijn, dan geldt dat ook voor economisten, dokters, advocaten, ingenieurs enz.
Je hoeft niet zeer intelligent te zijn om viroloog te worden, je moet gewoon intelligent zijn. En je moet meer interesse hebben om in een lab te werken dan met echte mensen (of in het geval van Steven Van Gucht, dieren - hij is immers dierenarts).
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Zouden er ook spaargidsers zijn die stuurlui zijn ( die aan wal staan ) ?
Het is maar te zien hoe je het begrip intelligent wil definiëren.Charlesvdw schreef: ↑29 december 2021, 22:41
Het resultaat van een examen hangt niet alleen van de deelnemer af maar ook van de vragen en de opsteller ervan.
Je zal in een doorsnee fabriek wel wat intelligente mensen aantreffen.
En zeker niet alleen binnen het management.
Of in sommige fabrieken : bij het management nog het minst.
"Het resultaat van een examen hangt niet alleen van de deelnemer af maar ook van de vragen en de opsteller ervan."
Er zijn van die pipo's die om de 2-3 jaar dezelfde examenvragen stellen.
Dan is het kwestie van op voorhand aan de examenvragen te raken, of goed te kunnen afschrijven enz.
Er zijn van die pipo's die om de 2-3 jaar dezelfde examenvragen stellen.
Dan is het kwestie van op voorhand aan de examenvragen te raken, of goed te kunnen afschrijven enz.
Ik betaal belastingen op mijn loon, met mijn loontje koop ik eten en betaal ik weer belastingen.
Ik koop een huis, betaal belastingen en elk jaar staat meneer de fiscus voor mijn deur voor grondlasten te ontvangen. Wanneer ik denk van 'ik koop stiekem een aandeel en zwijg er in alle talen over', dan komt meneer de fiscus weer aankloppen om 30% RV op te eisen.
Wanneer ik dood ga, komt mijn ouwe goeie vriend de fiscus langs bij mijn kinderen om een deel van mijn erfenis te incasseren. Meneertje fiscus heeft blijkbaar nog niet genoeg op mijn kap geleefd...
Ik werk dus voor de belastingen.
En als het niet gekker kan, dan voeren ze een vermogenskadaster in en passeert meneertje fiscus 34x langs de kassa. Sommige partijen worden daar geil van.
Belastingen! Ik denk dat men soms vergeet dat onze Belgische staat gevormd wordt door alle Belgen samen.
Als men de belastingen bedriegt dan bedriegt men de ganse Belgische bevolking.
Als men de belastingen bedriegt dan bedriegt men de ganse Belgische bevolking.
Kloppt. Maar hoeveel Belgen gaan er ook maar iets van voelen? ( Nee, dit is geen oproep tot bedrog).
-
the_bishop
- Sr. Member

- Contacteer:
ik dacht eerder een studioratCharlesvdw schreef: ↑29 december 2021, 21:55
Spaargidsviroloog![]()
Viroloog vind ik nu niet direct een beroep om mee te stoefen. Een viroloog is een labrat.
En ik doe dat niet zonder enig eigenbelang
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.