Rode Duivels
-
Charlesvdw
- Hero Member

- Contacteer:
Rode Duivels
Wat mij betreft tijd voor een nieuwe bondscoach.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
-
Charlesvdw
- Hero Member

- Contacteer:
Re: Rode Duivels
Martinez houdt de eer aan zichzelf.
Heeft foute keuzes gemaakt (o.a. veel te lang vastgehouden aan een Eden Hazard uit vorm).
We zijn in goed gezelschap, Duitsland is ook naar huis.
Wie supporter ik nu nog voor: Brazilië, Nederland, Argentinië, Japan.
Wie supporter ik tegen: Frankrijk.
Heeft foute keuzes gemaakt (o.a. veel te lang vastgehouden aan een Eden Hazard uit vorm).
We zijn in goed gezelschap, Duitsland is ook naar huis.
Wie supporter ik nu nog voor: Brazilië, Nederland, Argentinië, Japan.
Wie supporter ik tegen: Frankrijk.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Eden Hazard speelde nog redelijk cava. Waarom hij vasthoudt aan een Meunier die compleet uit vorm is en een Witsel die totaal niet meer meekan, vond ik onbegrijpelijker. Daarnaast snap ik ook niet waarom hij niet meer speelde met Doku en Openda ipv een Mertens en Lukaku die compleet uit vorm zijn. Speel toch met spelers die in vorm zitten ipv vedetten op papier. 
Als je ploegen zoals Japan, Marokko, VS hebt zien spelen, begrijp je waarom België niet doorgaat.
België speelde als een slak terwijl andere ploegen snel, hoog druk legt op de verdediging van de tegenstander.
België speelde als een slak terwijl andere ploegen snel, hoog druk legt op de verdediging van de tegenstander.
Andere ploegen leggen er hun kop voor en spelen voor hun land en eer. Onze omhooggevallen pseudo vedetten spelen enkel voor zichzelf. Zo'n Witsel, dat is toch om van te kotsen. Mijn oma is sneller.
Ik supporter nu voor Engeland.
Ik supporter nu voor Engeland.
Ik supporter voor Mathieu Vdp. Voetbal laat mij eerlijk gezegd koud.
Ik supporter voor Mathieu Vdp. Voetbal laat mij eerlijk gezegd koud.
Hij zal spaargids ook gelezen hebben
Ik vind de uitslag prima. Dan hoeven die miljonairs niet in Brussel ontvangen te worden alsof ze iets buitengewoon waardevols verwezenlijkt hebben. En ook die vlaggetjes en andere Belgicistische merchandise wordt ons eveneens bespaard. Ik supporter voor de Red Flames, die kunnen wat extra aandacht gebruiken. Voor de Rode Duivels geldt het tegendeel.
Los daarvan, sport is voor mij niet iets om naar te kijken, maar om zelf te doen. We kijken veel te veel sport en we doen het veel te weinig. Sport hoeft voor mij zelfs geen competitie te zijn, zolang je er maar plezier aan beleeft en in vorm blijft.
Los daarvan, sport is voor mij niet iets om naar te kijken, maar om zelf te doen. We kijken veel te veel sport en we doen het veel te weinig. Sport hoeft voor mij zelfs geen competitie te zijn, zolang je er maar plezier aan beleeft en in vorm blijft.
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
-
Sammy2
Vooral niet de fouten opsporen bij de spelers; hebben allemaal op top niveau gespeeld.
-
Charlesvdw
- Hero Member

- Contacteer:
Daar heb je natuurlijk gelijk in. Ook sommige spelers hebben hun beste tijd gehad: Eden Hazard, Witsel, Meunier, Mertens...
Ik blijf dat toch zielig vinden, de "gouden generatie" die 0 (nul) titels heeft, niets gewonnen, wel kampioen in de vriendschappelijke wedstrijden tegen zwakke ploegjes.
-
Sammy2
Gouden generatie erelijst: een derde plaats op het wereldkampioenschap van 2018; redelijk compacte lijst.
Maar "Kampioen van de Harten" is toch ook leuk
-
Sammy2
... Lukaku past ook in dit lijstje.Charlesvdw schreef: ↑4 december 2022, 19:35 Daar heb je natuurlijk gelijk in. Ook sommige spelers hebben hun beste tijd gehad: Eden Hazard, Witsel, Meunier, Mertens...