depositorekening federale overheid
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
Orakel van Brakel
- Hero Member

- Contacteer:
Re: depositorekening federale overheid
Hoe lang duurt het eer het geld terug op je rekening staat?

Doe zoals ik: zet er niets op, dan moet je ook niet wachten op de terugstorting.
-
Timoootjex
- Hero Member

- Contacteer:
Heel simpel maar Yaris heeft gelijk. Je kan de wereld soms zo simpel maken 
-
anonymous9433
-
anonymous9433
Zet dan ook niks op een spaarrekening, beleg niet in aandelen, obligatieleningen of fondsen … dan heb je helemaal geen vragen of zorgen meer. En dan heb je ook dit forum niet nodig …
Eeuwig en een dag als je nog schulden hebt aan de StaatOrakel van Brakel schreef: ↑12 maart 2023, 08:57 Hoe lang duurt het eer het geld terug op je rekening staat?
![]()
Er zijn procentueel meer werklozen in Antwerpen dan in Limburg.
Bron: https://bestat.statbel.fgov.be/bestat/c ... 8c92b2c67d
Ik ben van pagina 1 begonnen, zit op moment van schrijven aan 37, nog 12 te gaan. Zeer interessant allemaal.
Hoge rente, vrij opvraagbaar indien, geen mnimum inleg nodig en kans dat overheid failliet gaat is enorm klein.
Als je zelf de rente meteen herinvesteert op je E-depo rekening toch wel?
Ik ben van pagina 1 begonnen en zag inderdaad verschillende keren diezelfde vraag ja.
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Nog 15 te gaan.
deposito-consignatiekas-veiligheid-bij- ... ml#p574319
Edit: ondertussen nog 16 te gaan
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 12 maart 2023, 17:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Weet iemand hoe lang het duurt om geld terug over te schrijven naar je eigen rekening?
-
triumph_st
- Jr. Member

- Contacteer:
-
LaCucaracha
- Sr. Member

- Contacteer:
Is dat zo'n rare vraag? Ik vermoed dat de meesten het geld toch niet eeuwig op de DCK rekening gaan plaatsen?
-
MountainTop
- Full Member

- Contacteer:
Geen rare vraag , wel een vraag die hier reeds verscheidene malen werd beantwoord :-)
Ik lees op vrtnws:
Het nieuws dat in de VS twee banken - Silicon Valley Bank en Signature Bank - overkop zijn gegaan, duwt de Europese beurzen zwaar in het rood. De Brusselse Bel-20-index krijgt een klap van meer dan 3 procent. Ook de rente op overheidsobligaties maakte een duik.
Heeft dit impact op de bepaling van de intrest voor de depositorkening voor de maand april?
Het nieuws dat in de VS twee banken - Silicon Valley Bank en Signature Bank - overkop zijn gegaan, duwt de Europese beurzen zwaar in het rood. De Brusselse Bel-20-index krijgt een klap van meer dan 3 procent. Ook de rente op overheidsobligaties maakte een duik.
Heeft dit impact op de bepaling van de intrest voor de depositorkening voor de maand april?