Peiling federale verkiezingen 2024
Re: Peiling federale verkiezingen 2024
Ik heb deze ochtend een bericht gestuurd met vraag tot uitleg van deze banVincentVega schreef: ↑6 juni 2024, 15:57Toch vrij uniek dat verzameld links een poll wil organiseren of berichtjes stuurt naar de mod om iemand zijn (terechte?) ban teniet te doen?Abatoetnie schreef: ↑6 juni 2024, 15:49
Ja, de druk van het enorme linkse leger hier op SG, daartegen is een moderator toch niet bestand ... LOL
Tijd dat die verkiezingen voorbij zijn, er worden overal complotten opgemerkt.
We weten al wie de ban heeft aangevraagd. Maar wie heeft er allemaal een berichtje naar de mod gestuurd om Brembos "te bevrijden"?
Over de hele lijn akkoord !voorheenCP1234 schreef: ↑6 juni 2024, 15:26 Het trol gedrag van Brembos zonder enige inhoudelijke waarde is er ook meer dan over !
Dat een mod zoiets toelaat is onbegrijpelijk en laat zien hoe nutteloos deze hier is ...
Valt wel op dat heel de linkse bende het opneemt voor hun trol die linkse uitspraken doet, solidariteit zit er precies goed in; vraag me af of de andere linkse eigenschappen zoals liegen en corruptie er ook zo goed inzitten ...
Dit is volgens links, loepzuivere democratie.VincentVega schreef: ↑6 juni 2024, 15:57Toch vrij uniek dat verzameld links een poll wil organiseren of berichtjes stuurt naar de mod om iemand zijn (terechte?) ban teniet te doen?Abatoetnie schreef: ↑6 juni 2024, 15:49
Ja, de druk van het enorme linkse leger hier op SG, daartegen is een moderator toch niet bestand ... LOL
Tijd dat die verkiezingen voorbij zijn, er worden overal complotten opgemerkt.
We weten al wie de ban heeft aangevraagd. Maar wie heeft er allemaal een berichtje naar de mod gestuurd om Brembos "te bevrijden"?

- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Dat zal het geweest zijn. Maar omdat CD&V en VLD (van de regering) en NV-A (van de oppositie) vlak naast elkaar stonden en dikwijls hetzelfde standpunt hadden, leek het vaak alsof die alles overheersten en al een soort van centrum-rechtse coalitie hebben. Zelfs De Croo was plots tegen een Vivaldi II ...KV schreef: ↑6 juni 2024, 15:58Was me ook opgevallen. Maar heeft volgens mij te maken met :VincentVega schreef: ↑6 juni 2024, 15:55
Nog een andere vaststelling: waarom stond PVDA niet aan de linkerzijde van het podium maar helemaal rechts? Het ware logischer geweest moesten de 7 voorzitters gerangschikt zijn van uiterst links naar uiterst rechts. Al kijk ik liever naar Melissa dan naar Raoul ...![]()
- aan ene zijde de partijen die in de regering zitten
- aan de andere zijde partijen die in de oppositie zitten

Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Het probleem met trollen is dat het trollen is. Welk deel van niet discussiëren maar het vals spelen snappen jullie eigenlijk niet?haelewyn schreef: ↑6 juni 2024, 15:36 Ik heb de indruk dat er van rechts evenveel uitspraken gedaan worden die niet toelaatbaar waren.
En vergeleken met de uitspraken van Brem ... die van rechts zijn een pak platter en sterker.
Ik kan me niet in jullie plaats stellen in gedachten want ik voel me niet rechts, niet links en ook niet centrum.
(Meer ergens buiten het cirkeltje zeker ?)
Maar ...zweet het nog wat uit tot na de verkiezingen. Dan zakt de koorts weer.
Doen alsof hij het niet begrijpt. Doen alsof iedereen het met hem eens is. Out of the blue altijd over VB beginnen, waar nul aanleiding is. Rinse and repeat times 100.
Als jullie niet snappen dat dit niet kan, dan stel ik mij vragen bij jullie! En word ik voor de zoveelste keer bevestigd in mijn indruk dat links meer geborneerd en blind is dan rechts. Bla bla verkopen zal niet helpen. De feiten zijn eens te meer duidelijk.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Zoals de mama van Conner ook de korpschef van de politie Sint-Niklaas en de onderzoeksrechter in Gent contacteerde.Sammy2 schreef: ↑6 juni 2024, 16:04Dit is volgens links, loepzuivere democratie.VincentVega schreef: ↑6 juni 2024, 15:57
Toch vrij uniek dat verzameld links een poll wil organiseren of berichtjes stuurt naar de mod om iemand zijn (terechte?) ban teniet te doen?
We weten al wie de ban heeft aangevraagd. Maar wie heeft er allemaal een berichtje naar de mod gestuurd om Brembos "te bevrijden"?![]()
Ons kent ons

Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Als de VLD nog 6 procent haalt..
Hoeveel kans is er dan dat De Croo premier wordt ?
Gaan die andere partijen die cadeau doen aan De Croo ?
Dat geloof ik nooit.
Dat De Croo dan geen voorstander is van Vivaldi 2..
Ik kan het ergens geloven.
Ik begin ze echt zielig te vinden. Haelewyn heeft hersens, maar hij daalt toch ook in mijn achting.VincentVega schreef: ↑6 juni 2024, 16:07Zoals de mama van Conner ook de korpschef van de politie Sint-Niklaas en de onderzoeksrechter in Gent contacteerde.
Ons kent ons![]()
Geen trollen aan jullie kant ? Welk deel snap je niet dat dat aan eender welke kant even erg is ?
Niemand vraagt het echt maar misschien wil je het toch horen. Ik vond het ook allemaal niet hoogstaand geargumenteerd, een beetje verveling opwekkend, te repitief, etc
Maar kom.. vergelijk even. Als jullie kant met meerdere nicks altijd maar opnieuw aan mijn oren zaagt over profitariaat, werkloosheid, etc.. dan is het uiteraard geen forumkrapuul maar politieke helderzienden

Dat is veel persoonlijker als aanval en heeft nog meer nonsensgehalte want de situatie is door de forumzeveraars dan nog minder gekend.
Jullie moeten al zeker de onschuld niet pleiten.

Stel je gerust zoveel vragen als je wil.
Iedereen heeft het recht, denk ik, om naar de mod te schrijven dat iemand over de schreef gaat.
Iedereen heeft het recht om aan de mod te vragen of hij vindt dat wat slappe zever (brembos gestraft) meer een reden is om iemand te bannen dan gerichte, persoonlijke en laffe aanvallen (moeten er hier namen ingevuld worden ?).
Dat daarna de mod beslist wat hij wil. Daarvoor is hij mod en wij niet.
Ik denk altijd dat de mod meer rechts is dan links. Jullie denken meer links dan rechts. Waarschijnlijk probeert hij in het midden te staan en is dat hier niet makkelijk.
Thanks. Ik zie het anders. That's all.
Met de rest kan ik leven. Ik kom hier niet om mister popular te zijn want dat zou me toch nooit lukken.
Voor mij even goeie vrienden verder, mver. En met enkele anderen : even slechte vrienden.
Reminder : ik ben niet links. Niet rechts. Niet centrum.
Reminder 2 : het gaat hier niet over mij he gasten. Wel over de verkiezingen.
ik wil gerust meegaan in het proberen begrijpen wat trollen is.
Als oefening :
Overloop de berichten van Brembos
Overloop de berichten van Sammy2
De ene trolt, de andere niet ?
Welke Waalse of Brusselse politieker wil er premier worden van een "besparingsregering"? Noem er eens "eentje" die zich dit zou willen aandoen. Dus in dat opzicht zou De Croc toch weer eens kunnen aantreden, omwille van "staatsmanschap" natuurlijk.
De vraag was niet aan u gericht , een zinnig antwoord verwacht ik toch niet van u, daarvoor moet je nog wat matuurder worden.
-
- Hero Member
- Contacteer: