Peiling federale verkiezingen 2024
Re: Peiling federale verkiezingen 2024
Ik hoor dat Trivium nu weg wil van SG
? Niet doen Trivium, geef ze niet zo makkelijk hun zin. Mod is een mossel, nothing new. Maar straks is hier nauwelijks nog iemand over die een deftige discussie in huis heeft
.

- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Ik denk dat in het Zuiden enkel Bouchez ijdel bekwaam genoeg is om een federale regering met N-VA te leidenSammy2 schreef: ↑6 juni 2024, 19:50Ook mijn mening. Waarom moet nu eigenlijk een Vlaming deze regering "lijden"? Ik denk dat deze verkiezingen een "eye-opener" wordt voor onze Waalse vrienden.VincentVega schreef: ↑6 juni 2024, 19:46
Enkel en alleen omdat de andere coalitiepartners Geert Wilders niet wilden als premier.![]()
Ik vrees dat BDW hetzelfde lot is beschoren: geen enkele franstalige partij zal in een regering willen stappen met BDW als premier. Ook MR en Les Engages niet …

Laatst gewijzigd door VincentVega op 6 juni 2024, 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Er is vaak een groot verschil tussen wat men zegt en wat men denkt ...VincentVega schreef: ↑6 juni 2024, 19:46 Ik vrees dat BDW hetzelfde lot is beschoren: geen enkele franstalige partij zal in een regering willen stappen met BDW als premier. Ook MR en Les Engages niet …
--
Laatst gewijzigd door haelewyn op 6 juni 2024, 23:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik hoop dat het in orde komt Haelewyn.
-
- Full Member
- Contacteer:
Laten we er ook een poll van maken

Serieus, de empaat in mij vindt niet dat Brembos moest "gestraft" worden en al zeker niet op basis van dat ene berichtje, ik snap ook wel dat het voor Trivium misschien een druppel was ... en dat het nu misschien overkomt als een "nederlaag" maar om daarvoor de exit te nemen vind ik dan ook weer te ver gaan.
Misschien kunnen beiden eventjes een korte pauze nemen, reflecteren en daarna glorieus terugkeren.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Wat een drama queens hier ... gelukkig hebben we "verworven" LGBTQ rechten ... 

Ik had diezelfde term in gedachten...

De goeie keren vaak weer op het forum. De slechte spijtig genoeg ook.Abatoetnie schreef: ↑6 juni 2024, 20:33 Misschien kunnen beiden eventjes een korte pauze nemen, reflecteren en daarna glorieus terugkeren.
En als iedereen al wat reservenicks heeft... zijn ze al terug voor ze weggaan.
Dames, heren, dit is een democratisch forum. De MOD heeft gelijk. Dus kom niet af, die linkse schijndemocratie in te voeren. Ik steun 100% de MOD. Geen enkele linkse fractie heeft het recht om hier de wetgeving buiten kracht te stellen. Mijn mening uiteraard. Vandaar "brembos" buiten; is gewettigd en boven de wet verheven. PS Ik ben ook hier en dan "banned" wegens te "expliciete" mening. Ben ik gaan zagen? Neen, ik ben een man, vrouw en tevens ultra divers.Abatoetnie schreef: ↑6 juni 2024, 20:33Laten we er ook een poll van maken![]()
Serieus, de empaat in mij vindt niet dat Brembos moest "gestraft" worden en al zeker niet op basis van dat ene berichtje, ik snap ook wel dat het voor Trivium misschien een druppel was ... en dat het nu misschien overkomt als een "nederlaag" maar om daarvoor de exit te nemen vind ik dan ook weer te ver gaan.
Misschien kunnen beiden eventjes een korte pauze nemen, reflecteren en daarna glorieus terugkeren.

Gelukkig zijn jouw berichten relevanterEarthNvstr1 schreef: ↑6 juni 2024, 20:35 Wat een drama queens hier ... gelukkig hebben we "verworven" LGBTQ rechten ...![]()

Ultra divers qua alcoholische dranken zeker? De mod heeft al lang een U turn gemaakt. Get with the program trolletje.Sammy2 schreef: ↑6 juni 2024, 20:41Dames, heren, dit is een democratisch forum. De MOD heeft gelijk. Dus kom niet af, die linkse schijndemocratie in te voeren. Ik steun 100% de MOD. Geen enkele linkse fractie heeft het recht om hier de wetgeving buiten kracht te stellen. Mijn mening uiteraard. Vandaar "brembos" buiten; is gewettigd en boven de wet verheven. PS Ik ben ook hier en dan "banned" wegens te "expliciete" mening. Ben ik gaan zagen? Neen, ik ben een man, vrouw en tevens ultra divers.Abatoetnie schreef: ↑6 juni 2024, 20:33
Laten we er ook een poll van maken![]()
Misschien kunnen beiden eventjes een korte pauze nemen, reflecteren en daarna glorieus terugkeren.Cheers!
Dear Sir, say it in proper English please. Of spreek Nederlands. Kan je dit? PS, lees de definitie van "troll" na. Maakt je een beetje wijzer. I love you.mver schreef: ↑6 juni 2024, 21:09Ultra divers qua alcoholische dranken zeker? De mod heeft al lang een U turn gemaakt. Get with the program trolletje.Sammy2 schreef: ↑6 juni 2024, 20:41
Dames, heren, dit is een democratisch forum. De MOD heeft gelijk. Dus kom niet af, die linkse schijndemocratie in te voeren. Ik steun 100% de MOD. Geen enkele linkse fractie heeft het recht om hier de wetgeving buiten kracht te stellen. Mijn mening uiteraard. Vandaar "brembos" buiten; is gewettigd en boven de wet verheven. PS Ik ben ook hier en dan "banned" wegens te "expliciete" mening. Ben ik gaan zagen? Neen, ik ben een man, vrouw en tevens ultra divers.Cheers!

- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
De Franstaligen hebben misschien ingezien dat het beter is om niets te doen hun programma te kunnen realiseren door een Vlaamse politicus uit een kleine partij het premierschap te geven. De Vivaldiregering was toch eigenlijk de regering Magnette I. Hij heeft een fiscale hervorming, een hervorming van de pensioenen, van de werkloosheidsvergoedingen enz … tegengehouden.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Mijn American English niet goed genoeg voor jou

Wel grappig dat een trol komt onderwijzen over trollen

Ik wil je niet persoonlijk aanvallen; maar toch een vraagje: ben jij Schizofreen? Je kan mij ook een personal mail senden; niet hier op het forum. Ok, for you?mver schreef: ↑6 juni 2024, 21:30Mijn American English niet goed genoeg voor jou? Ik spreek zoals het mij het gemakkelijkste en snelste uitkomt. Je zal het ermee moeten doen.
Wel grappig dat een trol komt onderwijzen over trollen. Daarom kan ik jou (soms) iets beter lijden dan Brembos. Je bent tenminste onvoorspelbaar en af en toe grappig
.