Inkt Cartouche Online aankoop
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: Inkt Cartouche Online aankoop
patata fritti schreef: Zo poepsimpel is dat niet om capsules te herinkten. Je hebt verschillende spuiten nodig, een zeer nauwkeurige weegschaal, en als een kanaaltje in je capsule verstopt is (vooral met kleurcapsules) heb je een tril-reinigingstoestel nodig om dat kanaal te ontstoppen. Tevens verschillende etiketten om de kanaaltjes terug af te plakken enz...
Het is zeker geen werkje dat je even tussen de soep en de patatten doet.
Een capsule làten herinkten kost hier 12 euro, wordt onmiddellijk gedaan terwijl je wacht. En met zo'n capsule kom je dubbel zo lang toe als een originele.
Maximaal 4 'herinkt'-beurten per capsule, dan weggooien!
En waar is hier ? wat is je beste prijs + verzending
Inkt-refill. Herentalsebaan Deurne Antwerpen.
Wij verzenden niets. Zelf afleveren, wachten, betalen en meenemen.
Wij verzenden niets. Zelf afleveren, wachten, betalen en meenemen.
Canon zijn de gemakkelijkste normaal gezien. Wat voor type heb je? De cartouches van canon zijn gewoon sponsen. Ergens heb je de ingang (zit meestal onder stikker), naald er in, en spuiten maar. Tot wanneer die goed bomvol zit. HP is wat moeilijker.paul schreef:Er zijn toch veel mensen die dat nog niet kunnen, waaronder ik.Pieterjan schreef: Ik vul mijn carouches zelf bij. Goedkoper kan niet en is poepsimpel.
Wil iemand dat beschrijven hoe dat ongeveer moet ?
Zelf heb een printer van het merk Canon
Hangt er vanaf welke inktpatronen je hebt en welk merk. De canon patronen en HP 21 patronen zijn gemakkelijker. Kleurenpatronen zijn moeilijker, maar oefening baart kunst, is wel vuil want je morst altijd inkt. Hoewel in het kruidvat heb je van die capsules waar je de inktpatroon moet insteken, en is er een klein open gaatje, waar de opening zit. Hoef je enkel de naald naar binnen te steken. Ik gebruik een cartouche wel 20 keer opnieuw.patata fritti schreef: Zo poepsimpel is dat niet om capsules te herinkten. Je hebt verschillende spuiten nodig, een zeer nauwkeurige weegschaal, en als een kanaaltje in je capsule verstopt is (vooral met kleurcapsules) heb je een tril-reinigingstoestel nodig om dat kanaal te ontstoppen. Tevens verschillende etiketten om de kanaaltjes terug af te plakken enz...
Het is zeker geen werkje dat je even tussen de soep en de patatten doet.
Een capsule làten herinkten kost hier 12 euro, wordt onmiddellijk gedaan terwijl je wacht. En met zo'n capsule kom je dubbel zo lang toe als een originele.
Maximaal 4 'herinkt'-beurten per capsule, dan weggooien!
Voor hervullen van capsules : www.unirefill.be
4 vestigingen : Antwerpen, Deurne, Merksem, Turnhout.
Klantenkaart : 10 hervullingen, 11de gratis
Ook àlle originele capsules voorhanden, goedkoper dan in de meeste winkels.
4 vestigingen : Antwerpen, Deurne, Merksem, Turnhout.
Klantenkaart : 10 hervullingen, 11de gratis
Ook àlle originele capsules voorhanden, goedkoper dan in de meeste winkels.
Canon BCI-21 BlackPieterjan schreef:Canon zijn de gemakkelijkste normaal gezien. Wat voor type heb je? De cartouches van canon zijn gewoon sponsen. Ergens heb je de ingang (zit meestal onder stikker), naald er in, en spuiten maar. Tot wanneer die goed bomvol zit. HP is wat moeilijker.paul schreef:
Er zijn toch veel mensen die dat nog niet kunnen, waaronder ik.
Wil iemand dat beschrijven hoe dat ongeveer moet ?
Zelf heb een printer van het merk Canon
Canon BC-20 black
Lexmarx 32 black
Die canon cartouches zijn Bubblejet? Die zijn echt niet moeilijk bij te vullen! In het begin is het wel wat gewring maar eens je dat door hebt, piece of cake.paul schreef:Canon BCI-21 BlackPieterjan schreef:
Canon zijn de gemakkelijkste normaal gezien. Wat voor type heb je? De cartouches van canon zijn gewoon sponsen. Ergens heb je de ingang (zit meestal onder stikker), naald er in, en spuiten maar. Tot wanneer die goed bomvol zit. HP is wat moeilijker.
Canon BC-20 black
Lexmarx 32 black
Je verwijdert vanboven de klip, daar zitten de ingangen onder verstopt. Dan heb je iets nodig waarmee je de ingangen wat vergroot, of je kan een spuit met een fijne naald gebruiken. Hier zie je het stap voor stap
http://www.inksupply.com/bc_21.cfm
Lexmarks vul je bij zoals HP's Bij lexmark zit een sticker waar het type op staat. Trek dat er af. Bij zwarte patronen zit de ingang links boven zoals hier beschreven
http://www.octopus-office.de/uploads/pi ... _32_33.jpg
Neem een spuit, naald en zwarte inkt (bij kruidvat te vinden) en spuit de inkt er in. Laat de spons in de cartouche de inkt goed opzuigen en dan kan je gewoon printen. Bij lexmark wel traag spuiten, wat om een of andere reden als je te snel spuit werkt het niet. Naald ook niet te diep steken en wat rommelen (naar boven en beneden gaan) zodat de inkt goed verspreid. De nodige voorzorgen nemen uiteraard tegen het lekken. Klaar is kees. Voor 1 euro ofzo heb je opnieuw veel print plezier. Je kan die cartouches wel zeker 20 keer opnieuw gebruiken.
Voor mensen met een HP printer (die heb ik zelf samen met een Lexmark, vroeger had ik een Canon). Van boven zie je op de HP 21 een sticker met het type. Trek deze er af. Daar zit de ingang onder verstopt. Neem een spuit, zwarte inkt en keukenrol en spuit de inkt in het linker gaatje, dat is de ingang.
Laatst gewijzigd door Pieterjan op 9 januari 2010, 17:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Ok bedankt voor alle moeite,
Dat is echt een jobke om samen met kindjes van een jaar of 5 eens te doen, als het huis juist gekuist is.
Dat is echt een jobke om samen met kindjes van een jaar of 5 eens te doen, als het huis juist gekuist is.
Je bedoelt toch, juist voor de kuis? Doe het gewoon boven het aanrecht of een pompbak. Eenmaal je die inktpatronen eens hebt bijgevuld, gaan de volgende keren als vanzelf. Bij mij duurt het exact 3 minuten. De meeste tijd gebruik ik om de naalden en de spuit te vinden.paul schreef: Ok bedankt voor alle moeite,
Iemand nog goeie tips voor een website met goedkope inktpatronen? Ik ben niet geinteresseerd in het hervullen van mij oude toners. Ik print niet zoveel en dat is het me niet waard.
Ik heb die van Everyday van de Colruyt geprobeerd, maar die werken niet. Die drogen onmiddelijk uit. Colruyt heeft ze wel zonder problemen terug genomen.
Ik heb die van Everyday van de Colruyt geprobeerd, maar die werken niet. Die drogen onmiddelijk uit. Colruyt heeft ze wel zonder problemen terug genomen.
Over welke printer gaat het hier?
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Ikzelf heb een HP Officejet 5610.
Nog een vraagje:
Welke zijn de benodigde kleuren en wat zijn de serienrs van de desbetreffende cartridges... bvb voor Epson is dat voor sommige modellen 73N
Welke zijn de benodigde kleuren en wat zijn de serienrs van de desbetreffende cartridges... bvb voor Epson is dat voor sommige modellen 73N
Ooit was "Europa" een mooi project!
http://www.tonershop.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jullie letten allemaal niet op, aanstaande maandag bij http://www.lidl.be" onclick="window.open(this.href);return false; inkt cartitges aan 3.99 €, ik ga mijn voorraadje inslaan.