Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Federale Arizona-regering

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
3492 berichten
  • Pagina 50 van 233
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • …
  • 233
  • Volgende
VincentVega
Hero Member
Hero Member

Re: Federale Arizona-regering

• Citeer

Bericht door VincentVega » 31 maart 2025, 12:14

platin schreef: ↑31 maart 2025, 10:31
VincentVega schreef: ↑30 maart 2025, 19:22 Neen, gewoon 2.000 broden per maand kopen ;D
Denk dat het ging over pensioenen en niet over werkenden.
Waarom de ene meer moet krijgen dan een andere gepensioneerde.
Is natuurlijk heel gemakkelijk altijd maar schieten op een ander.
4400 € netto pensioen is blijkbaar heel normaal en blijkbaar nog niet voldoende.
En blijkbaar niet die mening toegedaan is men een communist, zolang ze maar kunnen graaien.
Nooit tevreden.
Daar heb ik al op geantwoord: omdat de ene ook veel meer heeft bijgedragen dan de andere (omdat hij een hoger loon had toen hij nog actief zijn).
Wie 5.000 euro bruto pensioen krijgt, zal niet alleen veel meer bijgedragen hebben maar ik denk niet dat je 4.400 euro netto overhoudt als je 5.000 euro bruto krijgt. Die berekening is de voorbije dagen al aan bod gekomen (zoek het dus zelf maar op) maar netto zou dat zowat 3.300 euro moeten opleveren. at dus betekent dat die gepensioneerde met zijn hoog pensioen nog steeds 1.700 euro aan belastingen betaalt. Maar voor de aanhangers van de Partij Van De Afgunst is dat nog steeds niet genoeg.

De "graaiers" in deze zijn niet zij die een hoger pensioen hebben omdat ze gans hun leven gewerkt hebben maar zij die niet (of niet genoeg) hebben bijgedragen (omdat ze niet of niet genoeg gewerkt hebben) maar toch nog altijd een minimumpensioen krijgen op kap van diegenen die hard gewerkt hebben en/of op kap van de belastingbetaler 8)
Schoonheid en lelijkheid liggen dicht bij elkaar

vortex
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer vortex
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door vortex » 31 maart 2025, 12:43

Moneyking schreef: ↑31 maart 2025, 10:47 Dat is nu net het punt. De overheid kan besparen op uitgaven of extra inkomsten zoeken (belastingen). Ze kunnen een solidariteitsbijdrage invoeren op de hoogste pensioenen, dat was een verkiezingsvoorstel van Vooruit. Ik ben voorstander. Het komt de begroting ten goede en ze moet niet raken aan verworven rechten. NVA en MR willen dat niet want hogere belastingen, daar willen ze niet meer geassocieerd worden.
De belastingdruk is in België al bij de hoogste ter wereld, dus best te begrijpen dat sommige partijen die niet nog willen verhogen. Trouwens een solidariteitsbijdrage enkel voor de €5000 + pensioenen zou evengoed op protest stuiten en of er nu x miljoen via een index stop of via een solidariteitsbijdrage gevonden wordt maak onder de streep niks uit. Allez, het is te zeggen, voor sommigen is het blijkbaar wel heel belangrijk welke partij een puntje scoort ::)

Finny10
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Finny10
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Finny10 » 31 maart 2025, 13:10

En als het zo doorgaat met de beurs, dan zal die 10% belasting op beurswinsten van Vooruit ook niet veel opleveren. Erger nog, het zal ook een flinke kostenpost worden omdat ze de ambtenaren om het te controleren er al voor aangenomen hebben. ;D

Finny10
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Finny10
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Finny10 » 31 maart 2025, 13:17

En dan nog minimaal een miljard extra kosten vanwege de stakingen.... Goed gedaan mensen.

KleineSpaarder
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer KleineSpaarder
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KleineSpaarder » 31 maart 2025, 13:26

VincentVega schreef: ↑31 maart 2025, 12:14 Wie 5.000 euro bruto pensioen krijgt, zal niet alleen veel meer bijgedragen hebben maar ik denk niet dat je 4.400 euro netto overhoudt als je 5.000 euro bruto krijgt.
Alleen ambtenaren kunnen 5000 bruto pensioen halen. Alle Vlaamse leraren halen dat bijvoorbeeld (zelfs als ze in de praktijk bijna altijd 50% gewerkt hebben, dankzij de eindeloze reeks Vlaamse verlofstelsels die ze hebben, waardoor niet-werken toch meetelt voor het pensioen ==> dat afpakken is heel oneerlijk; vandaar dat zoveel leraars staken. En terecht !!!! Het is niet omdat de Vlaamse regering de hele tijd cadeaus doet, dat de federale overheid een stukje pensioen moet afpakken).
Het is goed dat je er op wijst dat ambtenaren veel meer bijgedragen hebben dan anderen.
Het is hier anders bon ton om de ambtenaren allerlei verwijten te maken, maar daar doe je niet aan mee. Dikke plus voor jou.
Laatst gewijzigd door KleineSpaarder op 31 maart 2025, 14:05, 5 keer totaal gewijzigd.

KleineSpaarder
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KleineSpaarder » 31 maart 2025, 13:29

Finny10 schreef: ↑31 maart 2025, 13:17 En dan nog minimaal een miljard extra kosten vanwege de stakingen.... Goed gedaan mensen.
Denk ook aan de winsten voor de overheid en de bedrijven. 2 miljoen mensen die staken, aan een totale loonkost van 600 euro per dag. 1,2 miljard winst.

Finny10
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Finny10
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Finny10 » 31 maart 2025, 14:28

KleineSpaarder schreef: ↑31 maart 2025, 13:29
Finny10 schreef: ↑31 maart 2025, 13:17 En dan nog minimaal een miljard extra kosten vanwege de stakingen.... Goed gedaan mensen.
Denk ook aan de winsten voor de overheid en de bedrijven. 2 miljoen mensen die staken, aan een totale loonkost van 600 euro per dag. 1,2 miljard winst.
Denk jij dat de gemiddelde loonkost van een staker ruim 12.000 p.m. is?
En denk je ook aan het b.t.w. verlies per dag + bedrijven die stilliggen, maar waar de andere kosten gewoon doorlopen?
Aan de schepen en vliegtuigen die naar andere landen worden omgeleid en waarvan een aantal voortaan Belgische havens of vliegvelden niet meer aandoen maar voor Nederland of Duitsland kiezen.
Denk je ook aan de kosten in geld, maar ook voor het millieu i.v.m. de langere files?
Aan de werkwilligen die niet staken, maar ook niet kunnen werken?
Dit is gewoon een land wat er slecht aan toe is, nog verder kapot maken.
En wat de regering doet is geen onwil, maar harde noodzaak.
Dus moeten die maatregels toch worden genomen, staking of niet.

Moneyking
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Moneyking
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Moneyking » 31 maart 2025, 14:47

vortex schreef: ↑31 maart 2025, 12:43
Moneyking schreef: ↑31 maart 2025, 10:47 Dat is nu net het punt. De overheid kan besparen op uitgaven of extra inkomsten zoeken (belastingen). Ze kunnen een solidariteitsbijdrage invoeren op de hoogste pensioenen, dat was een verkiezingsvoorstel van Vooruit. Ik ben voorstander. Het komt de begroting ten goede en ze moet niet raken aan verworven rechten. NVA en MR willen dat niet want hogere belastingen, daar willen ze niet meer geassocieerd worden.
De belastingdruk is in België al bij de hoogste ter wereld, dus best te begrijpen dat sommige partijen die niet nog willen verhogen. Trouwens een solidariteitsbijdrage enkel voor de €5000 + pensioenen zou evengoed op protest stuiten en of er nu x miljoen via een index stop of via een solidariteitsbijdrage gevonden wordt maak onder de streep niks uit. Allez, het is te zeggen, voor sommigen is het blijkbaar wel heel belangrijk welke partij een puntje scoort ::)
Persoonlijk word ik liever gepluimd dan bestolen. Dat is zeer menselijk. Het één is vervelend, het ander is smerig. In een mindset waar alles om geld draait maakt het inderdaad niet veel uit.

Ik wil abosluut niet dat Vooruit een puntje scoort. Ik kies voor het centrum, nooit voor de rand(gevallen).

Finny10
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Finny10
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Finny10 » 31 maart 2025, 14:57

Moneyking schreef: ↑31 maart 2025, 14:47
vortex schreef: ↑31 maart 2025, 12:43

Persoonlijk word ik liever gepluimd dan bestolen. Dat is zeer menselijk. Het één is vervelend, het ander is smerig. In een mindset waar alles om geld draait maakt het inderdaad niet veel uit.

Ik wil abosluut niet dat Vooruit een puntje scoort. Ik kies voor het centrum, nooit voor de rand(gevallen).
Ge zijt een wijs man.

KleineSpaarder
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KleineSpaarder » 31 maart 2025, 15:11

Finny10 schreef: ↑31 maart 2025, 14:28 Denk jij dat de gemiddelde loonkost van een staker ruim 12.000 p.m. is?
Als je dat in vraag stelt, heb je geen flauw idee over de loonkost in Belgie. Heb je wel eens gehoord dat Belgie de hoogste loonkost ter wereld heeft? Of is dat ook nieuwe info voor jou?
En denk je ook aan het b.t.w. verlies per dag + bedrijven die stilliggen, maar waar de andere kosten gewoon doorlopen?
Aan de schepen en vliegtuigen die naar andere landen worden omgeleid en waarvan een aantal voortaan Belgische havens of vliegvelden niet meer aandoen maar voor Nederland of Duitsland kiezen.
Denk je ook aan de kosten in geld, maar ook voor het millieu i.v.m. de langere files?
Ja, ja. Je hebt al gezegd dat het 1 miljard kost. Ik weet niet waar je dat cijfer haalt, maar ik stel het niet in vraag. Ik denk dat het meer is, maar je lijkt zo overtuigd. De helft van het land plat en het kost maar 1 miljard? Tja, als jij dat zegt.
Laatst gewijzigd door KleineSpaarder op 31 maart 2025, 15:16, 2 keer totaal gewijzigd.

Finny10
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Finny10
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Finny10 » 31 maart 2025, 15:12

Ik denk ook dat we eens op moeten houden met dat links en rechts, met partijen en vakbonden die zich moeten bewijzen.
Laten we alleen eens realistisch nadenken hoe we van die schulden afkomen en redelijke pensioenen kunnen blijven betalen.
Hoe we aan onze navo bijdrage kunnen voldoen.
Natuurlijk zullen we wat luxe op moeten geven, het moet alleen geen of, of zijn, maar en, en.
D.w.z. besparen op uitgaven en dat kan deze regering makkelijk doen. Kijk alleen al eens naar die enorme subsidiebedragen waar vrijwel geen toezicht op is.
Zorg dat mensen, die kunnen werken dat ook weer gaan doen. Ja gewoon moeten doen.
En dan kunnen mensen zelf ook tijdelijk bijdragen uiteraard.
Stop b.v. met het subsidiëren van al die vakantiecharters en belast ze gewoon flink.
Ook goed voor het milieu.
Al die (verre) buitenlandse vakanties zijn een overbodige luxe.
Laat de mensen het geld maar in eigen land verteren.
Ik denk dat we er dan makkelijk uitkomen.
En laten we stoppen met al die onzinnige luchtballonetjes oplaten om taxen van minder dan 1% te heffen op van alles en nog wat, die minder opbrengen dan de controle er op kost.

Finny10
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Finny10
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Finny10 » 31 maart 2025, 15:18

KleineSpaarder schreef: ↑31 maart 2025, 15:11
Finny10 schreef: ↑31 maart 2025, 14:28 Denk jij dat de gemiddelde loonkost van een staker ruim 12.000 p.m. is?
Als je dat in vraag stelt, heb je geen flauw idee over de loonkost in Belgie. Heb je wel eens gehoord dat Belgie de hoogste loonkost ter wereld heeft? Of is dat ook nieuwe info voor jou?
Ja, ja. Je hebt gezegd dat het 1 miljard kost. Ik weet niet waar je dat cijfer haalt, maar ik stel het niet in vraag. Ik denk dat het meer is, maar je lijkt zo overtuigd.
1. Ja dat België zo ongeveer de hoogste belatingen heeft weet ik. Maar ik denk niet dat de mensen die vandaag staken 600 per dag kosten. Dat zou n.l. 3,000 pw, 12.000 p.m. c.q. 144.000 euro p.j. zijn. Als ze zo'n hoog inkomen hebben snap ik niet waarom ze zouden staken. ;)
2. het kan inderdaad meer dan 1 miljard kosten, maar het was een ruwe schatting ook aan de hand van het bnp.

KleineSpaarder
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KleineSpaarder » 31 maart 2025, 15:25

Finny10 schreef: ↑31 maart 2025, 15:18 1. Ja dat België zo ongeveer de hoogste belatingen heeft weet ik. Maar ik denk niet dat de mensen die vandaag staken 600 per dag kosten. Dat zou n.l. 3,000 pw, 12.000 p.m. c.q. 144.000 euro p.j. zijn. Als ze zo'n hoog inkomen hebben snap ik niet waarom ze zouden staken. ;)
Als je het begrip totale loonkost niet begrijpt, dan gaan we niet verder discussieren. Da-ag.

Moneyking
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Moneyking
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Moneyking » 31 maart 2025, 16:03

Omdat bruto en netto al eens op één hoop gegooid worden - een bruto/netto overzicht van het pensioen van een gepensioneerde (alleenstaand of partner met inkomsten) zonder kinderlast en zonder groepsverzekering:

brutopensioen van 1.809 euro - > nettopensioen van 1.685 euro (7% belast)(dit is het wettelijk minimumpensioen)
brutopensioen van 2.000 euro - > nettopensioen van 1.794 euro (10% belast)
brutopensioen van 3.000 euro - > nettopensioen van 2.196 euro (27% belast)
brutopensioen van 4.000 euro - > nettopensioen van 2.656 euro (34% belast)
brutopensioen van 5.000 euro - > nettopensioen van 3.064 euro (39% belast)
brutopensioen van 6.000 euro - > nettopensioen van 3.496 euro (42% belast)
brutopensioen van 7.000 euro - > nettopensioen van 3.933 euro (44% belast)
brutopensioen van 8.000 euro - > nettopensioen van 4.371 euro (45% belast)
brutopensioen van 8.292 euro - > nettopensioen van 4.497 euro (46% belast) (dit is het wettelijk maximumpensioen)

Ik zie vooral dat de nettokost voor de overheid voor hogere pensioenen relatief laag is. Die 65.000 ambtenaren (2 procent van het totaal aantal gepensioneerden), gaan echt niet het verschil maken. De slimme kiezer heeft het al door, het is een valstrik om over enkele jaren alle pensioenen te verlagen.

De magic tric gaat zo: eerst verlagen we de hoogste pensioenen. De pensioenmarge tussen een hoog pensioen daalt door een indexstop zo snel dat er ruimte ontstaat om ook de laagste pensioenen te verlagen. Budgetair - it makes sense - Vivaldi heeft de minimumpensioenen (40% van de gepensioneerden!) zo veel verhoogd dat er een miljardenfactuur op ons afkomt.

Die miljardenfactuur komt niet van die 2 procent gepensioneerden met een hoog pensioen, maar van die 40 procent (een 20 keer grotere groep) die een nu een aanzienlijk hoger pensioen krijgen. Die 2 procent gaan die factuur nooit alleen kunnen betalen. U ziet het al, de 98% anderen gaan net zo goed de rekening betalen. De lage pensioentjes gaan inderdaad, nog een heel stuk lager worden. En het zal over aanzienlijke bedragen gaan.

VincentVega
Hero Member
Hero Member

• Citeer

Bericht door VincentVega » 31 maart 2025, 16:16

KleineSpaarder schreef: ↑31 maart 2025, 15:25
Finny10 schreef: ↑31 maart 2025, 15:18 1. Ja dat België zo ongeveer de hoogste belatingen heeft weet ik. Maar ik denk niet dat de mensen die vandaag staken 600 per dag kosten. Dat zou n.l. 3,000 pw, 12.000 p.m. c.q. 144.000 euro p.j. zijn. Als ze zo'n hoog inkomen hebben snap ik niet waarom ze zouden staken. ;)
Als je het begrip totale loonkost niet begrijpt, dan gaan we niet verder discussieren. Da-ag.
Je kan ook constructief proberen te zijn en Finny proberen te overtuigen met cijfers. Geef de berekening eens weer hoe je aan jouw getallen komt …

Dat de loonkosten hoog zijn in België dat weten we allemaal. Maar van daaruit zomaar poneren dat een werknemer gemiddeld 600 euro per dag kost vraagt toch om een woordje uitleg. Of toch om enkele cijfers om dat te onderbouwen.

Los daarvan, denk ik niet dat vandaag 2 miljoen werknemers niet-productief zijn geweest …
Schoonheid en lelijkheid liggen dicht bij elkaar

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

3492 berichten
  • Pagina 50 van 233
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • …
  • 233
  • Volgende

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy