Waar eindigt de Trump crash van 2025 ?
TIP
Re: Waar eindigt de Trump crash van 2025 ?
De Trump crash eindigt hoger!
Deze crash is er om de Trump-aanhangers goedkoop te laten bijkopen, van zodra ieder zijn karretje volgestapeld ligt praten ze alles wel weer omhoog!
Maak je geen illusies
Die is georkestreerd door Trump.
Deze crash is er om de Trump-aanhangers goedkoop te laten bijkopen, van zodra ieder zijn karretje volgestapeld ligt praten ze alles wel weer omhoog!
Maak je geen illusies

Die is georkestreerd door Trump.
Zeer zeker Fin,geld nuttig uitgeven-genietenFinny10 schreef: ↑10 april 2025, 19:10 Morgen loopt verreweg het grootste deel van mijn obligaties af. En het laatste pluke op maandag de 21e.
Vanochtend winst gepakt op mijn ETF's. Morgenochtend nog de laatste aandeeltjes er uit (slechts nog 0,6% van port.), vandaag was het geen doen bij Bolero en ook hun realtime klopte niets meer van.
Dan maar eens rustig afwachten tot die eend in de US in een dwangbuis wordt gestopt en lekker van het mooie voorjaar en de komende zomer genieten.
en voor het overige vlucht vooruit in langlopend Europees staatspapier of Zwitserse Frank ...
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Koop gerust bij. Je hoeft geen Trump-aanhanger te zijn om mee te profiteren !
Trumps MAGA = MAPA: Make Americans Poor Again
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
Ze gaan wel heel veel en heel lang moeten praten m.i. Dit duurt jaren om te herstellen. Het is de eerste keer dat een president de wereldeconomie in 1 week tijd de grond inboort. En het ligt allemaal op apegapen. Geen enkele bedrijfsleider die door het bos de bomen ziet. Vandaar dat de DJIA weer -2,63% gaat en de NASDAQ -4,35%. Laat ons nog even wachten tot de treasurie bond market weer in mekaar klapt. Alleen weten we niet wat het grote licht dan nog gaat verzinnen.
Nee, daar wacht ik nog even mee. Als de inflatie stijgt en daarmee de rente, maar u langlopend vastleggen daarin zie ik niet zitten. Dan nog beter wat goud op het oede moment denk ik.Gg70 schreef: ↑10 april 2025, 20:27Zeer zeker Fin,geld nuttig uitgeven-genietenFinny10 schreef: ↑10 april 2025, 19:10 Morgen loopt verreweg het grootste deel van mijn obligaties af. En het laatste pluke op maandag de 21e.
Vanochtend winst gepakt op mijn ETF's. Morgenochtend nog de laatste aandeeltjes er uit (slechts nog 0,6% van port.), vandaag was het geen doen bij Bolero en ook hun realtime klopte niets meer van.
Dan maar eens rustig afwachten tot die eend in de US in een dwangbuis wordt gestopt en lekker van het mooie voorjaar en de komende zomer genieten.
en voor het overige vlucht vooruit in langlopend Europees staatspapier of Zwitserse Frank ...
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Moet daarom niet hoger eindigen, met zware dalingen en daarna zware stijgingen valt meer geld te verdienen.
Make Spaargids " Great Again ! "
10/4/25 De verkoop van Amerikaans staatspapier houdt aan. En de rente stijgt maar door nu al tot 4,86%. Binnen 24 uur is het weer paniek op het Witte Huis. Ik ben benieuwd wat het grote licht van Washington nu uit zijn mouw gaat toveren want in de kortste keren kan hij schaakmat staan.
De VS schaakmat? Grandioze fantasie.
Afwachten wanneer de VS dreigen de stekker uit de EU gaat trekken.
Al klaar om te gaan strijden, echt wel vechten, tegen die andere vijand, nu uit het oosten, zonder hulp van de VS natuurlijk? Snap je wat er te wachten staat? Broek omlaag in de EU... 

Over een week staat de eend
op de plaats van de rijkste man op aarde.
Dat kan alleen in de US, met voorkennis werken, de beurs manipuleren en president zijn + onschendbaar.

Dat kan alleen in de US, met voorkennis werken, de beurs manipuleren en president zijn + onschendbaar.

Als Trump nog anderhalf jaar zo doorgaat, dan komt er een impeachment! En vergeet het maar dat de Amerikanen over 3,5 jaar nog op de Republikeinen gaan stemmen. Trump krijgt overal kritiek, zelfs vanuit zijn eigen partij!Sammy2 schreef: ↑10 april 2025, 22:13 De VS schaakmat? Grandioze fantasie.Afwachten wanneer de VS dreigen de stekker uit de EU gaat trekken.
Al klaar om te gaan strijden, echt wel vechten, tegen die andere vijand, nu uit het oosten, zonder hulp van de VS natuurlijk? Snap je wat er te wachten staat? Broek omlaag in de EU...
![]()
De naam Trump heeft voorgoed een smet op de benaming 'Republikein'.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Lol, wat een wijsheid of een glazen bol, we zullen je uitspraak binnen 18 maanden al eens toetsen; geloof me, je zal verschieten.Kevva schreef: ↑10 april 2025, 22:53Als Trump nog anderhalf jaar zo doorgaat, dan komt er een impeachment! En vergeet het maar dat de Amerikanen over 3,5 jaar nog op de Republikeinen gaan stemmen. Trump krijgt overal kritiek, zelfs vanuit zijn eigen partij!Sammy2 schreef: ↑10 april 2025, 22:13 De VS schaakmat? Grandioze fantasie.Afwachten wanneer de VS dreigen de stekker uit de EU gaat trekken.
![]()
Als je Amerikaanse vrienden had zou je weten dat ze nog steeds dol op hem zijn, niet vergeten dat alles wat hij doet, letterlijk zijn programma is dat hij van dag 1 aan het uitvoeren is ! Vergelijk dat eens met onze politiekers, verkozen of niet ...
Make Spaargids " Great Again ! "
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
De glazen bol van Kevva heeft hier al zijn diensten bewezen:voorheenCP1234 schreef: ↑11 april 2025, 00:34Lol, wat een wijsheid of een glazen bol, we zullen je uitspraak binnen 18 maanden al eens toetsen; geloof me, je zal verschieten.Kevva schreef: ↑10 april 2025, 22:53 Als Trump nog anderhalf jaar zo doorgaat, dan komt er een impeachment! En vergeet het maar dat de Amerikanen over 3,5 jaar nog op de Republikeinen gaan stemmen. Trump krijgt overal kritiek, zelfs vanuit zijn eigen partij!
Als je Amerikaanse vrienden had zou je weten dat ze nog steeds dol op hem zijn, niet vergeten dat alles wat hij doet, letterlijk zijn programma is dat hij van dag 1 aan het uitvoeren is ! Vergelijk dat eens met onze politiekers, verkozen of niet ...
Kevva over de presidentsverkiezingen in de VS in 2016
Kevva over de presidentsverkiezingen in de VS in 2020
Over de presidentsverkiezingen in de VS van 2024 heb ik hem zijn glazen bol niet weten bovenhalen.
Nota aan mezelf: speel nooit Lotto samen met Kevva!

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Apple omzeilt Trumptarieven door de goederen vanuit India te verzenden.
Moesten meer bedrijven doen, Trump krijgt er misschien een hartaanval van.
https://businessam.be/apple-omzeilt-tru ... ThLz5fyo7w
Moesten meer bedrijven doen, Trump krijgt er misschien een hartaanval van.
https://businessam.be/apple-omzeilt-tru ... ThLz5fyo7w
Dat Stormy Daniels hem nog een beurt geeft. Zijn hart zal het misschien zo ook begeven.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven