Federale regering zomerakkoord
TIP
Re: Federale regering zomerakkoord
Ja, en we leerden nog wat discipline was. Degenen die de legerdienst niet meer willen laten meetellen zouden ze op het kanon mogen zetten. Misschien was dit voor sommigen een tijd van zalig nietsdoen 'en dan nog tijd verliezen) als stormfuselier bij het 5de linie was het een grotere inspanning dan gewoon werken. En voor de 42 jaar met 234 dagen laten de smeerlappen het nog niet meetellen.the_bishop schreef: ↑12 augustus 2025, 18:54Maar we kregen wel gratis kost en inwoon !![]()
Wie kan dat vandaag nog zeggen...
alleen vreemdelingen die hier aangekomen zijn en gasten die in den bak zitten.
En meestal zijn dat dezelfden![]()
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
Vrees ook voor Vooruit, ze spelen zogezegd wel de lastige partij die de belangen van arme mensen verdedigt maar uiteindelijk gaan ze wel vlot mee met de rechtse agenda. Hun enige trofee, de meerwaarden belasting treft dan ook nog eens de spaarzame middenklasser in plaats van de echt kapitaalkrachtigen. De MR en NVA kiezer krijgen wat die partijen min of meer beloofd hebben, besparingen op de uitgaven, minder profitariaat en niet nog eens hogere loonlasten, ik ben dus relatief tevreden ondanks dat het allemaal nog wat te links blijft.
Ik kan mij niet voorstellen dat jij ooit een dag NIET tevreden zal zijn over de NVA Vortex. Maakt nog niet uit wat ze doen
.

Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
Veel mensen worden koud gepakt ja. En die kunnen alleen nog wraak nemen in het stemhokje.the_bishop schreef: ↑12 augustus 2025, 18:54Maar we kregen wel gratis kost en inwoon !![]()
De jongere generaties krijgen de duidelijke boodschap: bouw je leven elders op en houd je bezittingen daar. Kom dan later terug om je Belgisch paspoort te gelde te maken. IGO aanvragen, want waarom zitten wij nog te sukkelen voor almaar minder pensioen ? Je kan even goed geen klop doen en evenveel krijgen.
Je best doen loont niet in dit land. Laat ze het rooien met de rijken (met hun ontsnappingsroutes) en het volk dat alles opleeft en waar ze ook niet veel uit kunnen persen

- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
NVA ging voor ( korte opsomming ):vortex schreef: ↑12 augustus 2025, 19:05Vrees ook voor Vooruit, ze spelen zogezegd wel de lastige partij die de belangen van arme mensen verdedigt maar uiteindelijk gaan ze wel vlot mee met de rechtse agenda. Hun enige trofee, de meerwaarden belasting treft dan ook nog eens de spaarzame middenklasser in plaats van de echt kapitaalkrachtigen. De MR en NVA kiezer krijgen wat die partijen min of meer beloofd hebben, besparingen op de uitgaven, minder profitariaat en niet nog eens hogere loonlasten, ik ben dus relatief tevreden ondanks dat het allemaal nog wat te links blijft.
- geen akkoord zonder staatshervorming = begraven
- 100% geen nieuwe belastingen = meerwaardebelasting here we come en misschien nog een defensietax ?
- de begroting in orde = ze is nu al slechter als de ergste van De Croo en het deficiet wordt met de dag groter ...
Inderdaad, relatief tevreden mag je zijn ...

Make Spaargids " Great Again ! "
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
En wie gaan we de schuld geven deze keer ? Aan de PS, GROEN, ECOLO, OVLD of VLAAMS BELANG ? Lijkt wat moeilijk de oppositie voor alles te laten opdraaien.mver schreef: ↑12 augustus 2025, 19:46Veel mensen worden koud gepakt ja. En die kunnen alleen nog wraak nemen in het stemhokje.the_bishop schreef: ↑12 augustus 2025, 18:54
Maar we kregen wel gratis kost en inwoon !![]()
De jongere generaties krijgen de duidelijke boodschap: bouw je leven elders op en houd je bezittingen daar. Kom dan later terug om je Belgisch paspoort te gelde te maken. IGO aanvragen, want waarom zitten wij nog te sukkelen voor almaar minder pensioen ? Je kan even goed geen klop doen en evenveel krijgen.
Je best doen loont niet in dit land. Laat ze het rooien met de rijken (met hun ontsnappingsroutes) en het volk dat alles opleeft en waar ze ook niet veel uit kunnen persen. Komt helemaal goed
![]()
.
Dan maar aan de partij van de premier. De kapitein is tenslotte de baas op het schip.
Eigenlijk voel ik een soort leedvermaak tov mijn racistische medemens. Wat die knullige rakkers niet zien aankomen is dat er omwille van de pensioencrisis/fertiliteitscrisis een absolute noodzaak zal ontstaan om migratie naar ons contreien op zijn minst in stand te houden en ja, uiteindelijk zelfs te stimuleren. De enige twee andere opties zijn:1/ hogere belastingen voor middenklasse en rijken of 2/ pensioenleeftijd nog meer optrekken. Het draagvlak voor die 2 alternatieve opties is mager, zachtgezegd.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Dat is rekenen op zijn NVA'aans, zoals Engels op zijn NVA'aans, vraag maar aan den Theo Quisling ...

-
- VIP member
- Contacteer:
De Indiërs zullen hier welkom zijn.Vuth schreef: ↑12 augustus 2025, 20:37 Eigenlijk voel ik een soort leedvermaak tov mijn racistische medemens. Wat die knullige rakkers niet zien aankomen is dat er omwille van de pensioencrisis/fertiliteitscrisis een absolute noodzaak zal ontstaan om migratie naar ons contreien op zijn minst in stand te houden en ja, uiteindelijk zelfs te stimuleren. De enige twee andere opties zijn:1/ hogere belastingen voor middenklasse en rijken of 2/ pensioenleeftijd nog meer optrekken. Het draagvlak voor die 2 alternatieve opties is mager, zachtgezegd.
De rest zal kunnen gaan, als het aan Vl Belang ligt

En al die partijen die nu oppositie voeren, hoeveel er van zullen de genomen maatregelen terugdraaien denkt U?chesini schreef: ↑12 augustus 2025, 20:22En wie gaan we de schuld geven deze keer ? Aan de PS, GROEN, ECOLO, OVLD of VLAAMS BELANG ? Lijkt wat moeilijk de oppositie voor alles te laten opdraaien.mver schreef: ↑12 augustus 2025, 19:46
Veel mensen worden koud gepakt ja. En die kunnen alleen nog wraak nemen in het stemhokje.
Je best doen loont niet in dit land. Laat ze het rooien met de rijken (met hun ontsnappingsroutes) en het volk dat alles opleeft en waar ze ook niet veel uit kunnen persen. Komt helemaal goed
![]()
.
Dan maar aan de partij van de premier. De kapitein is tenslotte de baas op het schip.
En ik voel een soort leedvermaak tov mensen die denken dat het systeem zoals het is een natuurwet is, die geen betere oplossing kunnen bedenken en de problemen met dit soort "oplossing" niet zien aankomen. Natuurlijk, wie niet meer weet dan wat de media hier ons serveren, die is ook gewoon niet mee. Er is voor geen van jouw "opties" een draagvlak. Wie de knullige rakkers zijn, de toekomst zal het uitwijzenVuth schreef: ↑12 augustus 2025, 20:37 Eigenlijk voel ik een soort leedvermaak tov mijn racistische medemens. Wat die knullige rakkers niet zien aankomen is dat er omwille van de pensioencrisis/fertiliteitscrisis een absolute noodzaak zal ontstaan om migratie naar ons contreien op zijn minst in stand te houden en ja, uiteindelijk zelfs te stimuleren. De enige twee andere opties zijn:1/ hogere belastingen voor middenklasse en rijken of 2/ pensioenleeftijd nog meer optrekken. Het draagvlak voor die 2 alternatieve opties is mager, zachtgezegd.

Maar kom maar meteen uit je linkse grote ingebeelde gelijk dat je "racistische medemens" dat niet weet. Alleen is het hun schuld niet dat het zo ver gekomen is en mensen al lang niet voor hun eigen pensioen sparen. Wanneer zijn ponzi schemes ooit een goed idee geweest.
Bovendien is de import van nu grotendeels veel meer last dan wat anders.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Niet alleen is het grootste deel van de nieuwkomers een last en geen meerwaarde, Trollen als Vuth snappen de realiteit nog niet dat steeds meer jobs hier wegvallen ( verplaatsen naar goedkopere landen ) of verdwijnen door nieuwe technologie zoals bv. AI. Welke jobs gaan al die niewkomers in de toekomst moeten doen om onze welvaart in stand te houden ? Legerdienst om oorlog te voeren tegen hun thuisland ? Audi's bouwen, bussen bouwen bij VanHool ...mver schreef: ↑12 augustus 2025, 21:34En ik voel een soort leedvermaak tov mensen die denken dat het systeem zoals het is een natuurwet is, die geen betere oplossing kunnen bedenken en de problemen met dit soort "oplossing" niet zien aankomen. Natuurlijk, wie niet meer weet dan wat de media hier ons serveren, die is ook gewoon niet mee. Er is voor geen van jouw "opties" een draagvlak. Wie de knullige rakkers zijn, de toekomst zal het uitwijzenVuth schreef: ↑12 augustus 2025, 20:37 Eigenlijk voel ik een soort leedvermaak tov mijn racistische medemens. Wat die knullige rakkers niet zien aankomen is dat er omwille van de pensioencrisis/fertiliteitscrisis een absolute noodzaak zal ontstaan om migratie naar ons contreien op zijn minst in stand te houden en ja, uiteindelijk zelfs te stimuleren. De enige twee andere opties zijn:1/ hogere belastingen voor middenklasse en rijken of 2/ pensioenleeftijd nog meer optrekken. Het draagvlak voor die 2 alternatieve opties is mager, zachtgezegd..
Maar kom maar meteen uit je linkse grote ingebeelde gelijk dat je "racistische medemens" dat niet weet. Alleen is het hun schuld niet dat het zo ver gekomen is en mensen al lang niet voor hun eigen pensioen sparen. Wanneer zijn ponzi schemes ooit een goed idee geweest.
Bovendien is de import van nu grotendeels veel meer last dan wat anders.