Federale Arizona-regering
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Federale Arizona-regering
In de bevriende media is Operatie Damage Control opgestart:

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Racisten horen niet thuis bij onze partij. Goed dat Crem zelf opstapt.
Niemand hoort thuis bij de CD&V.
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Moet ook Sammy Mahdi de partij verlaten wegens racisme?
https://www.hln.be/brussel/brusselse-b ... ~aec1d0c4/
Brusselse burgemeesters boos over uitspraak Sammy Mahdi: “Anti-Brusselse aanval met racistisch randje”
De Brusselse PS-burgemeesters zijn boos over een uitspraak van CD&V-voorzitter Sammy Mahdi. Die zei in ‘De Tafel van Gert’ op Play4 dat bepaalde PS-burgemeesters doelbewust geen politie inzetten in specifieke wijken om hun kiespubliek niet voor het hoofd te stoten.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Zoals Melissa zou zeggen: Sammy heeft racistische dingen gezegd maar hij is geen racist.VincentVega schreef: ↑10 september 2025, 15:23 Moet ook Sammy Mahdi de partij verlaten wegens racisme?
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
- VincentVega
- Hero Member
- Contacteer:
Wat zou ze over De Crem denken: hij heeft racistische procedures geïmplementeerd maar is geen racistpatrick4 schreef: ↑10 september 2025, 15:57Zoals Melissa zou zeggen: Sammy heeft racistische dingen gezegd maar hij is geen racist.VincentVega schreef: ↑10 september 2025, 15:23 Moet ook Sammy Mahdi de partij verlaten wegens racisme?

Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Jamaar, de Crem behoort niet tot een minderheid. Conner en Sammy wel. Dus de Crem is een racistische racist die racistische dingen doet.VincentVega schreef: ↑10 september 2025, 16:04 Wat zou ze over De Crem denken: hij heeft racistische procedures geïmplementeerd maar is geen racist![]()
Ik behoud mijn geloof in onze voorzitters.
Oh ja, dat was ik vergeten. CD&V is inderdaad nog steeds de go-to partij van de gelovigen.
Is dit slechte humor?patrick4 schreef: ↑10 september 2025, 16:11Jamaar, de Crem behoort niet tot een minderheid. Conner en Sammy wel. Dus de Crem is een racistische racist die racistische dingen doet.VincentVega schreef: ↑10 september 2025, 16:04 Wat zou ze over De Crem denken: hij heeft racistische procedures geïmplementeerd maar is geen racist![]()
- MeneerParmentier
- Sr. Member
- Contacteer:
Daadkrachtig beleid van Arizona, ze doen het maar weer - roken en vapen op en bij (!) terrassen wordt verboden!
Ik ben zelf ex-roker, maar dateer uit de tijd dat paffen in de cinema, het vliegtuig, het werk, op restaurant, stations nog kon.
Dat dit allemaal is afgeschaft, prima, maar voor café's heb ik al lang mijn bedenkingen en voor terrassen al helemaal. Laat de uitbater dat beslissen.
Wij doen sinds Corona gespreid over de grote vakantie in ons dorp een bezoek aan de terrasjes en verkiezen dan het meest "skeere" (tienertaal voor marginaal) café met een jaarlijks zelf ontworpen t-shirt. Skeer winnaars van 2020/2021/2022 en 2023 hebben ermee gekapt of zijn failliet. Ik ben geen volksmens maar zo gaat wel een stuk Vlaamse folklore verloren.
Ik ben zelf ex-roker, maar dateer uit de tijd dat paffen in de cinema, het vliegtuig, het werk, op restaurant, stations nog kon.
Dat dit allemaal is afgeschaft, prima, maar voor café's heb ik al lang mijn bedenkingen en voor terrassen al helemaal. Laat de uitbater dat beslissen.
Wij doen sinds Corona gespreid over de grote vakantie in ons dorp een bezoek aan de terrasjes en verkiezen dan het meest "skeere" (tienertaal voor marginaal) café met een jaarlijks zelf ontworpen t-shirt. Skeer winnaars van 2020/2021/2022 en 2023 hebben ermee gekapt of zijn failliet. Ik ben geen volksmens maar zo gaat wel een stuk Vlaamse folklore verloren.
De volksgezondheid gaat voor alles. Ik heb nooit begrepen waarom mensen een duur brandend peukje in hun mond steken.