Koopwaardige aandelen
TIP
Re: Koopwaardige aandelen
Stellantis heeft ook een lichte tik gekregen vandaag
. Op zich staat het wel aantrekkelijk gewaardeerd nu, maar de vraag is of ze ooit het schip nog gaan kunnen keren. Dividend werd ook geschrapt wegens de miljardenvoorziening voor het "resetten" van de strategie.
Stellantis de crap de la crap van de automobiel. Alle gefaalde merken bijeengezet onder 1 groep om 1 enkele karakterloze eenheidsworst te maken die dan 10 verschillende merknamen opgeplakt krijgt. Steeds minder mensen trappen daar in. Wie een goedkope auto wilt kijkt naar de Chinezen.NS2SN schreef: ↑6 februari 2026, 11:10 Stellantis heeft ook een lichte tik gekregen vandaag. Op zich staat het wel aantrekkelijk gewaardeerd nu, maar de vraag is of ze ooit het schip nog gaan kunnen keren. Dividend werd ook geschrapt wegens de miljardenvoorziening voor het "resetten" van de strategie.
Ik neem alles terug en claim het tegenovergestelde.
Wolters Kluwer op een jaar tijd -60%. Waar is de bodem?
The market can remain irrational longer than you can remain solvent
De kuddeschapen moeten eerst allemaal langs de uitgang passeren, zelfs goede cijfers maken geen indruk meer.
De kuddeschapen moeten eerst allemaal langs de uitgang passeren, zelfs goede cijfers maken geen indruk meer.
Zoals hierboven gezegd. Stellantis is de verzameling van gebuisde brol. Sedert ze allemaal samengevoegd zijn zijn deze merken brol geworden.NS2SN schreef: ↑6 februari 2026, 11:10 Stellantis heeft ook een lichte tik gekregen vandaag. Op zich staat het wel aantrekkelijk gewaardeerd nu, maar de vraag is of ze ooit het schip nog gaan kunnen keren. Dividend werd ook geschrapt wegens de miljardenvoorziening voor het "resetten" van de strategie.
Ik heb nog een Opel Zafira van in de tijd dat Opel nog Duits was. Rijdt nog altijd perfect. Nooit problemen mee gehad. Nu zou ik zelfs een gratis Opel niet meer moeten hebben.
Ik heb gelukkig op tijd de rommel ingezien en Stellantis met een kleine winst buiten gegooid.
Stellantis is inderdaad rommel.
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
Heb het moeilijk met beleggers die deze investeringen in vraag stellen. Ik denk dat de CEO’s van deze reuzen over meer data en inzicht beschikken dan de markt, en enkel voor investeringen gaan indien ze voldoen aan de vooropgestelde ROI. Bijgevolg zie ik het graag dat als aandeelhouder dat dergelijke bedrijven elke beschikbare dollar inzetten als groeicapex.
Daar staat en valt het mee he. Ook Jeff Bezos kan zich vergissen.
Ik neem alles terug en claim het tegenovergestelde.
Exact, dit bedrijf staat geprijsd alsof het in de afgrond wordt gestort maar de cijfers zeggen iets heel anders. Het was echter wachten op een reactie van het management op de ingestorte koers, en die is er nu gekomen met een zéér ambitieus buy back programma. Eentje dat ze helaas niet met FCF kunnen financieren maar theoretisch wel 50% van de shares mee kunnen vernietigen. Stralend van zelfvertrouwen. Ik kocht alvast bij.
- MarsellusWallace
- Verbannen Gebruiker

$1,3B net cash nu + pak $1,2B FCF in 26 en 27. Toch wel dan héBRT schreef: ↑6 februari 2026, 20:14Exact, dit bedrijf staat geprijsd alsof het in de afgrond wordt gestort maar de cijfers zeggen iets heel anders. Het was echter wachten op een reactie van het management op de ingestorte koers, en die is er nu gekomen met een zéér ambitieus buy back programma. Eentje dat ze helaas niet met FCF kunnen financieren maar theoretisch wel 50% van de shares mee kunnen vernietigen. Stralend van zelfvertrouwen. Ik kocht alvast bij.