Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Een indicatie van hoe absurd BE wel geworden is: https://www.hln.be/royalty/koning-filip ... ~a12d9000/.
Op zich vind ik het initiatief goed, maar het geeft aan hoe erg het in BE geworden is.
Op zich vind ik het initiatief goed, maar het geeft aan hoe erg het in BE geworden is.
Zeer zeker,de economische buitenlandse delegaties zijnchesini schreef: ↑10 april 2026, 13:55 Een indicatie van hoe absurd BE wel geworden is: https://www.hln.be/royalty/koning-filip ... ~a12d9000/.
ook meer dan verdriedubbeld...
Het geeft aan dat de koning meedoet aan schijnbewegingen om de economie iets rechter te trekken en daarna een pluim meer op zijn hoed te kunnen steken.
Vaak om zichzelf te ondersteunen of met zichzelf in dialoog te gaan.
Trivium is er geen van...
Die loopt er alleen maar achter om de >20 VV's gelijk te geven.
En VV is dan weer een nick van een andere gebande poster die nog erg veel andere nicks gebruikt.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Ach misschien is VV wel een nick van het kleine spaardertje.Destereir schreef: ↑10 april 2026, 16:47 Het geeft aan dat de koning meedoet aan schijnbewegingen om de economie iets rechter te trekken en daarna een pluim meer op zijn hoed te kunnen steken.
En VV is dan weer een nick van een andere gebande poster die nog erg veel andere nicks gebruikt.
Ach ja, het mag wat kosten. Ze zullen er vast veel bier en frieten door gaan exporteren. Gewoon de subsidie op de export van bier nog wat verhogen. Belgische chocolade is al veel te duur voor de export.Gg70 schreef: ↑10 april 2026, 16:36Zeer zeker,de economische buitenlandse delegaties zijnchesini schreef: ↑10 april 2026, 13:55 Een indicatie van hoe absurd BE wel geworden is: https://www.hln.be/royalty/koning-filip ... ~a12d9000/.
ook meer dan verdriedubbeld...
Ach het gat in de begroting zal door al die snoepreisjes nog wel wat groter worden.
Ongelooflijk hoe jij spoken blijft zien. VincentVega heeft je blijkbaar bijzonder hard getraumatiseerd.KleineSpaarder schreef: ↑9 april 2026, 21:10 Patrick4 is gewoon een van de nicks van VincentVega.
VincentVega is intellectueel niet in staat om inhoudelijk te redeneren. Maar vindt zichzelf wel ongelooflijk intelligent en superieur.
Steek er geen tijd in.
Hier is een site met nuttige informatie voor jou: https://www.vlaanderen.be/psychische-gezondheid
Niet netjes hé, kleine spaarder komt opSurya schreef: ↑10 april 2026, 18:58Ongelooflijk hoe jij spoken blijft zien. VincentVega heeft je blijkbaar bijzonder hard getraumatiseerd.KleineSpaarder schreef: ↑9 april 2026, 21:10 Patrick4 is gewoon een van de nicks van VincentVega.
VincentVega is intellectueel niet in staat om inhoudelijk te redeneren. Maar vindt zichzelf wel ongelooflijk intelligent en superieur.
Steek er geen tijd in.
Hier is een site met nuttige informatie voor jou: https://www.vlaanderen.be/psychische-gezondheid
voor eerlijker-gelijker maatschappij...
Hoezo niet netjes? Ik probeer een duidelijk hulpbehoevende subtiel te helpen door voor hem misschien nuttige informatie aan te reiken.
Waarvoor hij opkomt en in welk type maatschappij hij gelooft, staat los van het feit dat hij in alles en iedereen VincentVega lijkt te herkennen en dat dit niet meteen op een normale mentale gezondheid wijst.
KleineSpaarder komt op voor veel plak- en knipwerk, wat vele draadjes vervuilt.Gg70 schreef: ↑10 april 2026, 21:08Niet netjes hé, kleine spaarder komt opSurya schreef: ↑10 april 2026, 18:58
Ongelooflijk hoe jij spoken blijft zien. VincentVega heeft je blijkbaar bijzonder hard getraumatiseerd.
voor eerlijker-gelijker maatschappij...
Maar ach trollen onder elkaar nemen het voor elkaar op.
Brembos/KleineSpaarder/Gg Grappig die 3 nicks.
Tja hij doet dan ook zijn uiterste best om de titel van spaargidsforum-oppertrol te veroveren. Op elk ander forum waar een beetje gemodereerd wordt, zou die al lang permanent verbannen zijn.
- VincentVega
- VIP member

Vooral dan bij extreem-links, nietwaar Joske van de PVDA (Partij Van De Afgunst)
Daar kick ik dan ook op
Maar vergeet vooral niet wie de echte Oppertrol op dit forum is, de grote baas van knechtje KV
triumviraat Destereir/haelewyn/kakkie
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Schoonheid vinden in de lelijkheid der dingen
Dat je kickt op jos d'haese van pvda dat weten we al lang, er gaat geen moment voorbij of je hebt het er over.VincentVega schreef: ↑11 april 2026, 08:05Vooral dan bij extreem-links, nietwaar Joske van de PVDA (Partij Van De Afgunst)![]()
Daar kick ik dan ook op![]()
Waar het hart van in is ....
Ik gun je het gevoel van vlinders in de buik wel
Ik heb hier geen baas, en al zeker geen van de 3 bovenstaande.VincentVega schreef: ↑11 april 2026, 08:05 Maar vergeet vooral niet wie de echte Oppertrol op dit forum is, de grote baas van knechtje KV![]()
![]()
![]()
triumviraat Destereir/haelewyn/kakkie
IMG_1434.jpeg
Altijd grappig wel als een (opper)trol anderen beticht van trol te zijn
Ik denk dat er hier toch een aantal anderen rondlopen die eerder een permanente ban verdienen.
Of wat denk je van mensen uitschelden voor onnozelaar, forumkrapuul, nazi en meer van dat fraais en toch geen ban krijgen. Eentje ooit wel maar die is lopen huilen bij de mod en mocht terugkomen.
Ook eens nog iemand anders maar dan zijn diens vriendjes/alter-ego's ook gaan huilen bij de mod en die mocht ook terugkomen.
Vincentvega zou ook al lang verbannen moeten zijn en hij is dat niet. Dat klopt.
Maar wat zou het nut zijn... hij heeft nog een twintigtal andere nicks, mogelijk meer.
De selectieve eerlijkheid en de afwezigheid van enige objectiviteit maakt dat Trivium al zeker niet moet vertellen wie er hier weg zou moeten.
Want de rechtse vriendjes, waaronder het forumkrapuul, zijn voor hem gewoon "leuke posters".
Waarna je het hier aftrapte met het nodige toneel errond... opgeklopt door je vriendje met de vele nicks.
Een week later was je terug met een andere nick.
Jaja... zo een gasten zullen wel vertellen wat er hier moet gebeuren op dit forum en wie er hier zou moeten geband zijn of worden.
Ik sta er nog steeds achter. Het was gewoon juist, zonder meer of minder.
Die waar ik het over zei is wel degelijk het forumkrapuul hier.
Trouwens nu ook weer de eerste die uitgetest heeft met schelden en verwijten of er hier nog een moderator is of niet.
Het resultaat : er is er geen.
Meestal zal hij nog gelijk hebben ook...
Maar wat zou het nut zijn... hij heeft nog een twintigtal andere nicks, mogelijk meer.
De selectieve eerlijkheid en de afwezigheid van enige objectiviteit maakt dat Trivium al zeker niet moet vertellen wie er hier weg zou moeten.
Want de rechtse vriendjes, waaronder het forumkrapuul, zijn voor hem gewoon "leuke posters".
Waarna jij het forum onder water zette door je valse tranen.. omdat je je zin niet kreeg. Omdat jij diegene was die de andere weg wou. Omdat jij gaan bleiten was om hem te bannen.
Waarna je het hier aftrapte met het nodige toneel errond... opgeklopt door je vriendje met de vele nicks.
Een week later was je terug met een andere nick.
Jaja... zo een gasten zullen wel vertellen wat er hier moet gebeuren op dit forum en wie er hier zou moeten geband zijn of worden.
Dat forumkrapuul komt van mij als uitspraak. De rest niet.
Ik sta er nog steeds achter. Het was gewoon juist, zonder meer of minder.
Die waar ik het over zei is wel degelijk het forumkrapuul hier.
Trouwens nu ook weer de eerste die uitgetest heeft met schelden en verwijten of er hier nog een moderator is of niet.
Het resultaat : er is er geen.
Die vind je hier dan ook terug in erg veel nicks.
Meestal zal hij nog gelijk hebben ook...
Misschien is JOKER247 wel een nick van dezelfde schepper als VV.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.