Nike
TIP
Re: Nike
Van u heb ik dat nog niet gezien hoor. Behalve veel kreten. En dan stopt het.
Vertel nu eerst maar eens wat voor droomopleiding jij hebt gehad, want ik krijg zwaar de indruk dat het bovenste knoopje van je overhemd niet meer dicht kan.
De onderste ook niet meer. Hij heeft ondertussen een toogzweer gekweekt van ganser dagen achter zijn pc op Chatgpt te zitten.
Van Nike geen sprake meer in dit topic.. en dan maar klagen dan het hier leegloopt…
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
Ah Trivium, ben jij nog in de lucht? Theo moest je er al lang uitgehaald hebben toch? Wat heeft hij nu weer voor brol aangekocht?
Weet je, vraag een patent op je anti-scrambling protocol en verkoop het aan Theo, made in Belgium, dat kan niet slecht zijn toch.
Ik zal eerstdaags nog eens een playlist opsturen als therapie tegen roestend ijzer. Maar volg een kursus metallurgie, je hebt er talent voor. Voor ijzer.
Laatst gewijzigd door chesini op 16 april 2026, 16:10, 2 keer totaal gewijzigd.
Sorry, nu moet ik alles opnieuw intypen. Dus in kort.
1) maak dcf-analyse van Nike. Wat geeft die?
2) wil je weten welke schoenen echt goed zijn, ga een week werken bij de beste steunzoolmakers van VL
3) wil je weten hoe het gaat bij Nike, solliciteer bij Nike BE maar ze nemen geen volk meer aan, ze danken enkel af
4) wil je investeren in piepschuim of in deftige schoenen? That is the question.
Over Nike gesproken, hebben jullie het verhaal van de verlieslatende en nagenoeg failliete concurrent allbirds vernomen? Het aandeel ging gisteren op 1 dag +700%.
Strookje afknippen en laten ondertekenen door ouders of voogd.
------------ 8< -------------------------------------- knip hier----------------------------------------------
------------ 8< -------------------------------------- knip hier----------------------------------------------
Zeg me dat we in een AI bubble zitten zonder te zeggen dat we in een AI bubble zitten.
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
Wereldrecord marathon barrière waar al decennia over gesproken / gedroomd werd is gebroken : 1:59:30, een waanzinnig straffe prestatie van Sabastian Sawe.
Zal Nike voelen want het record is gelopen met Adidas schoenen, de Pro EVO 3 van amper 96 gram. Staan in voorverkoop op de Adidas site aan 500€… wedden dat ze in geen tijd uitverkopen?
Zal Nike voelen want het record is gelopen met Adidas schoenen, de Pro EVO 3 van amper 96 gram. Staan in voorverkoop op de Adidas site aan 500€… wedden dat ze in geen tijd uitverkopen?
Ze denken van voetbal beter te worden, haha.
Inderdaad, deze foto gaat de wereld rond:VTEC schreef: ↑26 april 2026, 21:57 Wereldrecord marathon barrière waar al decennia over gesproken / gedroomd werd is gebroken : 1:59:30, een waanzinnig straffe prestatie van Sabastian Sawe.

Wel niet normaal, om minder dan 2 uur te doen over zo'n afstand. Ik zou al moeite hebben om het met een fiets te doen.
Wellicht gaan 750 banen verloren in Laakdal.
Binnen enkele jaren Nike Laakdal dicht?
Binnen enkele jaren Nike Laakdal dicht?