Te dure Telenet-tarieven
Re: Te dure Telenet-tarieven
Begrijp niet dat die nog klanten hebben....
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
Voor mij zie ik vooral Base, Tadaam, Scarlet.
Orange al stuk duurder...
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
en TV Flow verdwijnt....gedaan met TV kijken zonder tv-box 
- KleineSpaarder
- VIP member

- Contacteer:
- MarciaHoefmans
- Newbie

- Contacteer:
Wij hebben TV Vlaanderen via streaming (niet via satelliet). 10 EUR per maand en meer dan genoeg zenders, voor mij dan toch (geen Eurosport echter). Beeldkwaliteit op een groot scherm bijna zo goed als het beeld via de traditionele kabel. Je hebt heel wat extra faciliteiten (zoals terugkijken, pauzeren, ...) maar wie van eenvoud houdt, kan nog steeds aan de slag met de 10 nummertoetsen.
-
DonQuichot
- Full Member

- Contacteer:
Hier zijn er genoeg angsthazen/zwakzinnigen die lekker blijven bij Teleca$h/Proximus. 'we willen geen miserie'KleineSpaarder schreef: ↑27 april 2026, 19:33 En die tv-box kun je alleen krijgen als je hun internet neemt
Wie met zijn volle verstand zal overschakelen naar Telenet voor zijn internet![]()
Nieuwsblad:
'Wat je ook niet meer kan kiezen: Easy Internet, met 36 euro tot hiertoe de goedkoopste optie voor alleen internet. Nieuwe klanten die voortaan alleen internet willen, zullen minstens 56 euro per maand moeten betalen, 20 euro meer dus. “Dat is inderdaad een grote sprong, daar moeten we transparant over zijn”, luidt het bij Telenet. “Maar de optie werd ook niet zo veel genomen. De meeste mensen combineren hun internet wel met andere producten.”
Ongetwijfeld zal Base ook meevolgen met moederbedrijf Telecash.
Gewoon goed(kope) internetverbinding en BASE TV of TV-Vlaanderen APP.
Want bij telenet kan je hun app niet los kopen. Afwachten of Base het zal kunnen volhouden....
Zoals mij, eeuwige verdediger van EDPNET +10 jaar, maar na een bruuske verhoging, mij weggeduwd naar Hey! Hogere download, iets lagere download.
Maar een dezer dagen gaan ze toch verhogen zoals Telenet/Base veronderstel ik.
Ik heb ook telenet enkel voor hun EASY internet, tot nu toe 36€ maar 20€ meer gaan betalen, nee!
Dat wordt dan nu scarlet voor 34€ per maand.
Ervaringen met scarlet?
Dat wordt dan nu scarlet voor 34€ per maand.
Ervaringen met scarlet?
- PotjeVickx
- Full Member

- Contacteer:
Hoor uit de IT-wereld veel positiefs over Elon zijn Starlink
- tuinder666
- Sr. Member

- Contacteer:
Begrijp ik het goed dat die 56 voor internet voor nieuwe klanten of voor wie na de prijsverhoging overschakelt op internet?
Blijven klanten die nu reeds easy internet die behouden aan 36 euro per maand? Alleeja, het zal waarschijnlijk ook wel elk jaar opslaan (indexering en blablabla)
Blijven klanten die nu reeds easy internet die behouden aan 36 euro per maand? Alleeja, het zal waarschijnlijk ook wel elk jaar opslaan (indexering en blablabla)
- tuinder666
- Sr. Member

- Contacteer:
De lopende contracten blijven bestaan.
Ik vind Telenet ook heel duur. De nieuwe tarieven zullen in mijn situatie (internet + vaste lijn) wel zo'n 5 euro / maand goedkoper zijn in vergelijking met wat ik nu betaal. Dit doordat de prijsstijging voor het internet kleiner is dan de prijsdaling voor de vaste lijn. Daarnaast zullen de internetsnelheden verbeteren (neemt natuurlijk niet weg dat er goedkopere alternatieven zijn)
- MeneerParmentier
- Sr. Member

- Contacteer:
Dat slaat nergens op. Starlink (of gelijkaardige technologie) is nuttig in bepaalde situaties, maar is ongeschikt om thuis te internetten en TV te kijken.PotjeVickx schreef: ↑28 april 2026, 00:28 Hoor uit de IT-wereld veel positiefs over Elon zijn Starlink