Klimaathysterie
Re: Klimaathysterie
Weinig plaats nodig voor kernenergie.

Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Welcome in the real world van Chesini. Als je nietszeggende plaatjes van koeltorens (de zoveelste keer, tot in het einde der tijden) post, dan heb ik geen compassie meer. U noemt dat arrogantie, ik noem dat doorluchtigheid. De kunst om door de kunstjes dwars doorheen te zien.iejoor schreef: ↑30 april 2026, 23:40Ik vind dat, ongeacht iemands opleiding in de thermodynamica, het kleineren van anderen die deze kennis niet bezitten misplaatst.chesini schreef: ↑30 april 2026, 20:03 ...
Uw picture geeft aan dat je zelfs de wet van Carnot nog altijd niet begrijpt. Maar bon laat het mij weten voor verdere educatie over thermodynamica.
Weet dat de wet van Carnot geen medelijden heeft. Niet voor gascentrales, niet voor kerncentrales, voor geen enkele centrale. En ook niet voor Chesini.
Met groeten van de immer bescheiden Chesini. Chesini is altijd bereid om Spaargidsers inzicht bij te brengen. Chesini zal nog lang herinnerd worden op De Spaargids.
...
Men mag van een ontwikkeld persoon verwachten dat hij begrip toont en, indien nodig, relevante informatie deelt waar anderen van kunnen leren.
Maar uw uitspraken getuigen van een arrogantie die zelfs voor Antwerpse begrippen verbazingwekkend is.
Maar bon, ik zal mijn task als laagopgeleide doen. Volgens mij is het maximaal rendement van een thermische cyclus: 1- Tmin/Tmax. Als je dat begrijpt, dan begrijp je waarom elke centrale koeltorens heeft. Als je dat niet begrijpt, dan moet je geen onozele plaatjes meer plaatsen van......koeltorens. Daar kan ik niet tegen. Maar dat ligt aan mij.
En ken je pappenheimers. VincentVega die weet alles over energiecentrales.
Laatst gewijzigd door chesini op 1 mei 2026, 00:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Dus gewoon een laag opgeleide zonder guts en met Chat gpt.
Affirmatief.
Maar jij weet niet wat een carnotcyclus is, tenzij je het gaat opzoeken op ChatGPT.
En jij en ook ChatGPT weten niet wat nog altijd de bijbel van thermodynamic is.
Be welcome, the signature is Chesini.
En leer correct schrijven, ChatGPT is het, heb wat respect voor de engineers die daar dag en nacht op werken. Om hangmatters zonder brains te bedienem.
Ach zo kan ik een hele lijst maken van wat jij allemaal niet weet.
Maar misschien is het toch handig om eens een psychiater te raadplegen, want jouw gedragsstoornissen worden met de dag erger. Je begint al helemaal in een fantasiewereld te leven.
PS ik zou alleen niet die van KleineSpaarder nemen.
Laat uw lijst maar komen hoor. Ik wacht er op. Maar dat is niet slim van u. Want wat ik the real Chesini niet weet dat weet ChatGPT. Schaakmat noemen ze dat. In Chesini world. Hoe ze dat in de wereld van de eencelligen noemen, weet ik niet.JOKER247 schreef: ↑1 mei 2026, 00:33Ach zo kan ik een hele lijst maken van wat jij allemaal niet weet.
Maar misschien is het toch handig om eens een psychiater te raadplegen, want jouw gedragsstoornissen worden met de dag erger. Je begint al helemaal in een fantasiewereld te leven.
PS ik zou alleen niet die van KleineSpaarder nemen.
Gedragstoornissen? Mijn grote voorbeeld is DJT. Dat is dé referentie.
Voor de duidelijkheid, ik heb niets te maken met KleineSpaarder.Gelieve bij het onderwerp Chesini te blijven, daar hebt u al werk genoeg mee.
U doet mij denken aan The Joker van The Steve Miller Band, maar dan doe ik die band oneer aan.
Laatst gewijzigd door chesini op 1 mei 2026, 00:58, 4 keer totaal gewijzigd.
-
the_bishop
- Sr. Member

- Contacteer:
‘t Is precies voor binnenkort
Ik ga zeker naar uw begrafenis komen hoor chesini
Ge zult er niet alleen zijn, zeg dat maar tegen al dat volk in ‘t rusthuis dat daar zo over denkt
“Hier ligt de fan van Tjens Couter, ook een motherfucker”
zet ik op uw graf
Ik kan het op dit onhebbelijk uur toch niet laten. Dit is het verschil tussen ChatGPT en de only real live Chesini.the_bishop schreef: ↑1 mei 2026, 00:52‘t Is precies voor binnenkort![]()
Ik ga zeker naar uw begrafenis komen hoor chesini![]()
Ge zult er niet alleen zijn, zeg dat maar tegen al dat volk in ‘t rusthuis dat daar zo over denkt![]()
“Hier ligt de fan van Tjens Couter, ook een motherfucker”
zet ik op uw graf![]()
Nothing freigthens me more than religion at my door.
Van de echte motherfuckers van the Velvet Underground.
Vanwaar deze sprong nu weer? Religion vs The Bishop zie je. Etc etc etc. Religion en The Bishop, dat zijn 2 vectoren die ook dicht bij mekaar liggen in de ChatGPT vectorspace.
En dan zeggen ze hier dat ik naar de psychiater moet. Ik moet het opzoeken maar ik post het zo direct, mijn medicine tegen depressions.
By the way, dat gaat een sjieke grafsteen worden. Een beetje overgedimensioneerd. Passend bij Chesini. Een beetje er over.
Satire doet mij leven.
Laatst gewijzigd door chesini op 1 mei 2026, 01:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Voor mensen die per sé menen te moeten denken dat andere mensen - ipv zijzelf uiteraard - naar de psycho moeten. Dit is hét medicijn:
https://youtu.be/a3YViPn87hE?is=dH3fYpN1O16c9DJS
Special credits to Tina.
https://youtu.be/a3YViPn87hE?is=dH3fYpN1O16c9DJS
Special credits to Tina.
Dankzij ChatGPT ben ik ook bevrijd van de online bitneukende spellcheckers van oa De Spaargids.
ChatGPT is zo slim dat ie moeiteloos zijn weg vindt met zowel Vind als Vindt als Vinden. Zelfs in het Latijn.
In mensentaal uitgedrukt, voor ChatGPT zijn het dezelfde vectoren in de vectorspace. Heer, Bisschop, verlos ons van de woede der online bitneukers.
Wat een verademing.
Nu kan je Spaargidsers niet langer meer framen en sarren met hun spelfouten en vermeende misopvoeding.
Je moet je nu focussen op inhoud. Inhoud? Wat? Kubieke meters? Dat ken ik niet. Neen? Vraag het aan Valerie, en Theo, en Jan. Die gaan het u uitleggen. Zij zijn vlakke wezens, tweedimensionaal, die dromen van inhoud, ....
ChatGPT is zo slim dat ie moeiteloos zijn weg vindt met zowel Vind als Vindt als Vinden. Zelfs in het Latijn.
In mensentaal uitgedrukt, voor ChatGPT zijn het dezelfde vectoren in de vectorspace. Heer, Bisschop, verlos ons van de woede der online bitneukers.
Wat een verademing.
Nu kan je Spaargidsers niet langer meer framen en sarren met hun spelfouten en vermeende misopvoeding.
Je moet je nu focussen op inhoud. Inhoud? Wat? Kubieke meters? Dat ken ik niet. Neen? Vraag het aan Valerie, en Theo, en Jan. Die gaan het u uitleggen. Zij zijn vlakke wezens, tweedimensionaal, die dromen van inhoud, ....
chesini schreef: ↑1 mei 2026, 02:10 Dankzij ChatGPT ben ik ook bevrijd van de online bitneukende spellcheckers van oa De Spaargids.
Wat een verademing.
Ik heb nog nooit 1 plaatje gepost op Spaargids. Nog nooit.
Over doorluchtigheid gesproken, heb net Chesini geblokt.
Wat een verademing bij het scrollen in Spaargids, het is luchtiger, leesbaarder zonder je commentaar op alles en iedereen.
Bye bye Chesini.
- VincentVega
- VIP member

Ben je daar zeker van?chesini schreef: ↑1 mei 2026, 02:10 Dankzij ChatGPT ben ik ook bevrijd van de online bitneukende spellcheckers van oa De Spaargids.
Wat een verademing.
chesini schreef: ↑1 mei 2026, 00:08 Maar bon, ik zal mijn task als laagopgeleide doen. Volgens mij is het maximaal rendement van een thermische cyclus: 1- Tmin/Tmax. Als je dat begrijpt, dan begrijp je waarom elke centrale koeltorens heeft. Als je dat niet begrijpt, dan moet je geen onozele plaatjes meer plaatsen van......koeltorens. Daar kan ik niet tegen. Maar dat ligt aan mij.
Schoonheid vinden in de lelijkheid der dingen
- KleineSpaarder
- VIP member

- Contacteer:
Bij volkomen gebrek aan inhoudelijke argumenten moet je je uit pure intellectuele armoede beperken tot rechtstreekse aanvallen.