Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Betalen & Kaarten Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Argenta ,Gratis ???? Service ???

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
40 berichten
  • 1
  • 2
  • 3
  • Volgende
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen - Simulator zichtrekeningen
dimitry

Argenta ,Gratis ???? Service ???

• Citeer

Bericht door dimitry » 18 mei 2010, 01:43

Heb al een tijdje een (gratis) zichtrekening bij Argenta.
Kom bijna nooit in het kantoor en doe alles via internetbankieren.
Nu moest ik toevallig de laatste tijd wel een paar keer op het kantoor zijn en wilde ze graag een afspraak maken om te kijken of ze nog meer voor me konden betekenen, aangezien ik een ONRENDABELE klant voor ze ben.
Heb gezegd dat als ze prijs en voorwaarden kunnen machen, ik graag mijn verzekeringen bij ze onder wil brengen.
Helaas kwamen ze qua prijs en voorwaarden niet in de buurt van mijn huidige verzekeraar (ethias), dus heb gezegd dat ik het bij het oude laat.
Toen ik na een aantal weken belde omdat ik geld wilde opnemen (verbouwen is altijd duurder dan je denkt) , kreeg ik te horen dat ik geen geld meer kreeg, kon enkel overschrijven of met cheque betalen: geen van deze twee opties waren een optie voor mij:
Betaal nooit een aannemer die je niet kent vooruit en cheques nemen ze in het buitenland/nederland niet aan.
Ben de volgende dag maar naar het kantoor gegaan om een gesprekje te vragen over deze gang van zaken:
Ik kreeg te horen (een keer of 100) voor ONRENDABELE klanten doen we niets!!
Over service gesproken!!
Heb toen gezegd dat ik 1250 cash op wilde nemen (het maximale volgens hun alg. voorw.) , werd me gewoon geweigerd !!
Discussie gehad van ongeveer een uur en heb gevraagd of ze het zwart op wit wilde zetten dat ik MIJN geld niet kreeg:
Nee dat deden ze niet, gevraagd of ze hun eigen alg. voorw. kende: antwoord, die hangen aan de muur.
Verder nog nooit ergens zo slecht en onbeschoft behandeld als klant/persoon:
Ik moest dit en moest dat en was ONRENDABEL !!
Toen naar hun ombudsdienst gebeld en nu nog 1/2 uur wachten mijn 1250 gekregen, onder protest werd er nog bijgezegd door de kantoorhouder!
Over de gang van zaken een klacht ingediend bij hun ombudsdienst en na 10 dagen het voortreffelijke antwoord van ze:
Je hebt je geld toch gekregen ???
Gezegd dat ik daar geen genoegen mee kan nemen met zo'n antwoord, weer 15 dagen wachten op antwoord

2 dagen geleden aangetekend schrijven ontvangen van de Argenta:
Ze zeggen mijn rekening op vanwege verstoorde vertrouwensrelatie ??
Ook staat er nog vermeld dat ik PROFITEER van gratis producten van Argenta.
De personen die ondertekenen zijn niet te bereiken en nooit anwezig.

Nu weer antwoord van de ombudsdienst: Geen antwoord enkel we verwijzen naar het aangetekende schrijven:
Neem contact op met kantoorhouder om je rekening te sluiten.

Graits zichtrekening ??
Ja, alleen als je meerdere diensten/ verzekeringen van Argenta afneemt, anders gooien ze je buiten.
Het woord koppelverkoop is me meer dan eens binnen geschoten, maar daar is volgens Argenta niets van waar....wel vreemd dat ze dan mijn rekening opzeggen.

Geen probleem om een andere bank te nemen, wil niet eens meer met ze samenwerken, alleen de tijd en moeite die je weer moet nemen om alles over te zetten en iedereen te verwittigen.

Meer mensen zulke "mooie" ervaringen of is het enkel in Ravels waar het zoontje van de baas zich wil laten gelden ??

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

Re: Argenta ,Gratis ???? Service ???

• Citeer

Bericht door paul » 18 mei 2010, 08:01

Er bestaat ook nog een externe ombudsdienst van de banken
viewtopic.php?f=29&t=8820&p=70683&hilit ... nst#p70683" onclick="window.open(this.href);return false;

Normaal is het al fout dat ze schrijven dat je PROFITEERT van iets wat ze zelf aanbieden. Hooguit kan men stellen dat Argenta dan stom is dat ze dat aanbieden, dit zou een juistere formulering zijn.

Mis geen enkele kans om te besparen.

Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox

Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
corsamonta
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer corsamonta
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door corsamonta » 18 mei 2010, 08:42

Enkele jaren geleden had ik een gelijkaardige ervaring met Argenta. Heb dan maar snel alles afgesloten. Gedaan met de miserie.
Als je over verschillende banken spreidt, krijg je ook alles gratis. Maar je moet het wel in het oog houden.

jawadde001
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer jawadde001
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door jawadde001 » 18 mei 2010, 12:24

Ik ben ook niet echt een rendabele klant (ik heb er ook alleen een zicht en spaarrekening), nooit dergelijke problemen gehad.

Misschien dat jij al jaren daar een rekening hebt zonder te gebruiken, dat kan.

Nefertari
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Nefertari
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Nefertari » 18 mei 2010, 14:46

Persoonlijk denk ik dat de service bij Argenta veel te maken heeft met de kantoorhouder.

Ik heb bij Argenta ongeveer 1 1/2 jaar geleden een zichtrekening + e-spaarrekening geopend, aanvankelijk met de bedoeling er mijn hoofdzichtrekening van te maken.

Intussen heb ik daarvoor een andere bank gekozen, en gebruik ik mijn Argenta-zicht uitsluitend voor de gratis kredietkaart, en voor de gratis geldafhalingen op vakantie (al dan niet in niet-Euro-landen) met de debetkaart.

Ik laat wél altijd een beperkt bedrag op de e-spaar staan, om mijn zichtrekening mee te kunnen aanvullen tegen de datum van de visa-afrekening, maar ik denk niet dat ze mij als een rendabele klant kunnen beschouwen.

Toch heb ik nooit problemen gehad, en ben ik zeer tevreden over de weinige persoonlijke contacten met mijn kantoorhouder en zijn bedienden.

Davy V
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Davy V
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Davy V » 18 mei 2010, 18:28

Mijn schoonouders zijn al jaren klant bij Argenta met gewone spaar/zichtrekening en geen verzekeringen.Er word slecht één loon gestort,vrouw is huisvrouw.Tot op heden geen enkele negatieve opmerking van beide kanten.
Waarschijnlijk is de fout grotendeels te verklaren door de ambitie en/of cijferzucht van de betrokken kantoorhouder.

Bermudez
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Bermudez
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Bermudez » 18 mei 2010, 21:34

Vermoedelijk idiote Argenta kantoorhouder.

Heb al 2 jaar zichtrekening en internet spaar. zichtrekening staat omzeggens op nul. Alleen aanzienlijk bedrag op spaar.
Geen kaarten en geen verzekeringen. Geen enkel probleem.

Frisse Freddy
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Frisse Freddy
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Frisse Freddy » 18 mei 2010, 21:54

Onvoorstelbaar. Onbeschoft en allesbehalve commercieel, want een "onrendabele" klant kan altijd rendabel worden of wel-rendabele klanten kennen van dat kantoor.
En zoals anderen reeds zeiden: als een bank reclame maakt omwille van de goedkoop, dan moeten ze niet klagen dat klanten vooral daarvan gebruik maken. Waarschijnlijk een kantoorhouder die zijn commerciele targets niet haalt en gefrustreerd is omdat crosselling niet echt lukt in zijn kantoor.

Niet nalaten van naar de externe ombudsdienst te gaan, tenzij er in het verleden dingen gebeurd zijn (kan altijd).

Kan je die brief hier niet eens neertypen of inscannen (zonder de namen natuurlijk).

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 18 mei 2010, 23:05

Frisse Freddy schreef:Onvoorstelbaar. Onbeschoft en allesbehalve commercieel, want een "onrendabele" klant kan altijd rendabel worden of wel-rendabele klanten kennen van dat kantoor.
En zoals anderen reeds zeiden: als een bank reclame maakt omwille van de goedkoop, dan moeten ze niet klagen dat klanten vooral daarvan gebruik maken. Waarschijnlijk een kantoorhouder die zijn commerciele targets niet haalt en gefrustreerd is omdat crosselling niet echt lukt in zijn kantoor.

Niet nalaten van naar de externe ombudsdienst te gaan, tenzij er in het verleden dingen gebeurd zijn (kan altijd).

Kan je die brief hier niet eens neertypen of inscannen (zonder de namen natuurlijk).
Er stond ergens vermeld dat het kantoor in Ravels zou zijn, met wat gegoolg vind je mogelijk zelfs de foto van die "vriendelijke" kantoorhouder.
Het viel mij op dat er ook vermeld werd dat die briefschrijvers telefonisch altijd afwezig waren. Toch geen fictieve namen die ze gebruiken zeker voor "lastige" klanten ?

dimitry

• Citeer

Bericht door dimitry » 19 mei 2010, 00:05

Beste Allen,

Ik gebruik de rekening 'actief', dat wil zeggen: mijn salaris komt erop binnen en de normale kosten gaan eraf: gas/water/electra etc.
etc. , ook maak ik incidenteel gebruik van de creditkaart.
Zoals ook vermeld doe ik bijna alles via internet, dus bijna geen handelingen voor het kantoor.
(des te vreemder dat ik zo onrendabel zou zijn, ze doen bijna niets)

Er is in het verleden nooit iets voorgevallen en zoals ik al een beetje laat doorschemeren ligt het vooral aan het zoontje van die zich wil laten gelden, inderdaad, als je op kantoor zoekt, kan je hem vinden ;)

Wat me vooral aan deze kwestie tegenstaat is dat de hoofdzetel zonder wederhoor deze maatregelen neemt en onbereikbaar is en de 'fout' bij mij leggen.
Ze houden de kantoorhouder, die eigen baas/zaakvoerder is, het handje boven het hoofd, zowel de directie als de ombudsdienst, de laatste zou je mogen verwachten dat die onpartijdig zou (moeten) zijn.

De ondertekenaars zouden directieleden zijn en niet zomaar voor iedereen aan de telefoon kunnen komen, werd mij verteld.
(wel vreemd dat ze dan wel de moeite nemen om te ondertekenen en goedkeuringsstempel+handtekening tezetten, heb ook voorgesteld dat ze op een voor hun geschikt moment mij kunnen contacteren of ik hun....allemaal niet mogelijk, heb lang kunnen genieten van de wachtmuziek tijdens mijn telefoontje)

Geen probleem om een andere bank te vinden, maar ze zadelen mij op met een boel werk om alle betalingen over te zetten en alle instanties te verwittigen van de verandering.

Natuurlijk gaat er een klacht richting de ombudsdienst van Bemiddelingsdienst Banken Krediet Beleggingen: http://www.ombfin.be/nl/contact.html" onclick="window.open(this.href);return false;, maar ja persoonlijk schiet je er niet zoveel mee op.

Helaas hier nieuw op de site, maar indien iemand mij kan uitleggen hoe, zou ik graag de brief inscannen en op de site zetten.

Met vriendelijke groet,

Dimitry

dimitry

• Citeer

Bericht door dimitry » 19 mei 2010, 00:31

Dan maar alvast overtikken:
(blijft moeilijk om er geen persoonlijke opmerkingen bij te plaatsen, dus alleen maar 100% over getikt :-X

Hoofdbrief, aangetekend verzonden:

Geachte heer,

Aangezien de vertrouwensrelatie tussen u als klant en de maatschapij verstoord is, melden wij hiermede, een einde te stellen aan deze samenwerking.

Bij deze verwijzen wij dan ook naar deel I Algemeen, punt 13 'Beeindiging van de clientenrelatie', van ons algemeen regelement.

Gelieve dan ook zo spoedig mogelijk (binnen de maand) contact op te nemen met uw kantoor Bartels: Grote Baan 134 te 2380 Ravels voor de afsluit van bovenstaande rekening

Met de meeste hoogachting,

Argenta Spaarbank N.V.

Ondertekend door de Rekeningbeheerder en het Afdelingshoofd

Achter deze brief zit een uitdraai uit hun systeem, met de leuke inhoud 'Profiteren':
(sorry kan het niet laten een opmerking te plaatsen)

Beslissingsblad aangetrokken gelden

Mijn rekening nummer+Naam

Probleem:
Betreft opzegging klantenrelatie

Kantoor wil klantenrelatie opzeggen omdat volgens hem klant profiteert van de gratis producten van Argenta
Ik heb dit voorgelegd bij compliance, maar hier dient een commerciele beslissing langs onzer kant genomen te worden.

Mag klantenrelatie opgezegd worden aan de hand van argumentatie agent in bijlage?

Voorstel:

Beslissing directie

Beslissing:

OK relatie mag stopgezet worden op vraag van kantoorhouder. Naam van directie lid en stempel

Wel grappig om te lezen dat hoofdbrief zegt vertrouwensrelatie verstoord
(altijd de makkelijkste tekst/reden) en in de interne uitdraai staat dat ik profiteer van de producten.

Denk dat ik binnen de door hun gestelde regels, gebruik maak van hun diensten die ze zelf aanbieden/promoten, namelijk graits zichtrekening en creditkaart.

Ben benieuwd wat de ombudsdienst van de banken hierover te zeggen heeft, helaas duren dit soort zaken altijd lang, maar als ik een antwoord heb zal ik het plaatsen.

Ook leuk om te lezen dat meerdere mensen 'profiteren' van de diensten die Argenta aanbiedt en die niet worden verwijderd.
Helaas(of gelukkig indien je normale 'uitbaters' treft) bestaat Argenta uit allemaal losse kantoren die eigen baas zijn.
Helaas in dit geval geen goede reclame voor Argenta:
Fouten/problemen kunnen altijd voorkomen, maar dan gaat het vooral erom hoe ze opgelost worden en in dit geval is het een gevalletje kop in het zand (niemand te bereiken) en wachten tot het overwaaid.... hebben ze helaas wel de verkeerde getroffen.
Gelukkig "profiteer' ik ook van mijn telefoonabbonement en kan gratis binnen belgie bellen, dus ze zullen nog wel van mij horen ;D

Heb ook op internet hun ethisch handvest gelezen, net als de algmene voorwaarden is hiervan ook de inhoud bij dit kantoor in Ravels niet bekend (misschien wel, maar gedragen ze zich er niet na):
http://www.argenta.be/nl/Images/Ethisch ... -13186.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Met vriendelijke groet,

Dimitry

Stier
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Stier
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Stier » 19 mei 2010, 09:03

Ik zie niet goed waar Argenta zijn Ethisch Handvest heeft geschaad.

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 19 mei 2010, 09:16

Letterlijk in het Etis Handvest staat het niet wat hier fout gelopen is.

""Heb toen gezegd dat ik 1250 cash op wilde nemen (het maximale volgens hun alg. voorw.) "

Dit weigeren uit te betalen, lijkt mij toch wel een schending van de eigen reglementering van Argenta.

Overigens lijkt mij iemand die 1250 euro bij een bank heeft staan, niet noodzakelijk onrendabel te zijn.

Ik ken mensen die gemiddeld 100 euro bij Argenta hebben staan, en zelfs een Maestro, bancontact van Argenta hebben. En nooit het verwijt krijgen van onrendabel te zijn.
( Voor een kredietkaart moet je saldo OOIT wel eens 2500 euro geweest zijn, op het moment van aanvraag van die kaart ).

Tot vorig jaar kon je bij Argenta gratis geld afhalen, met hun toenmalige visakaart, en dan het geld een aantal weken op een spaarboekje zetten.
Er zijn wat veel spaargidsers die daarmee begonnen zijn, en Argenta zag het ineens niet meer zitten, om die onrendabele klanten te sponsorren.

Stier
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Stier
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Stier » 19 mei 2010, 09:54

@Paul

Neem het van mij aan, Argenta gaat niet zomaar iemand opzeggen wegens vertrouwensbreuk. Dit is met goedkeuring van de hoofdzetel en van de interne ombudsdienst. Ik kan er trouwens inkomen dat je klanten die met regelmaat 1 uur in je bank van hun gat staan te geven beter kwijt bent dan rijk. Dit verhaal is geenszins een typerend verhaal voor Argenta. Je hoort het trouwens maar van 1 kant die buitengeschot is bij zijn kantoor.

Hoeveel gevallen ken je van iemand die door zijn bank is buitengezet ? Ik ken er geen. Ik vind dat Argenta hier meer verdient dan gewoon het voordeel van de twijfel.

cp1234
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door cp1234 » 19 mei 2010, 15:23

Stier schreef:@Paul

Neem het van mij aan, Argenta gaat niet zomaar iemand opzeggen wegens vertrouwensbreuk. Dit is met goedkeuring van de hoofdzetel en van de interne ombudsdienst. Ik kan er trouwens inkomen dat je klanten die met regelmaat 1 uur in je bank van hun gat staan te geven beter kwijt bent dan rijk. Dit verhaal is geenszins een typerend verhaal voor Argenta. Je hoort het trouwens maar van 1 kant die buitengeschot is bij zijn kantoor.

Hoeveel gevallen ken je van iemand die door zijn bank is buitengezet ? Ik ken er geen. Ik vind dat Argenta hier meer verdient dan gewoon het voordeel van de twijfel.
Ben het niet altijd eens met Stier, maar hier kan ik hem alleen maar in bijtreden. Argenta heeft geen policy van het weren van "onrendabele" klanten of hun tegenwerken. Zeker de kantoorhouders niet, want elke euro op een rekening brengt hun iets op, dus vele kleintjes maakt toch nog een mooi bedragje op het einde van het jaar.
Het is hier inderdaad maar een versie van één kant, en dan nog van een nieuw lid, dus Argent verdient hier zeker en vast het voordeel van de twijfel.
Soms kunnen er trouwens ook logische zaken achterzitten, was laatst nog in mijn agentschap toen er een discussie was over een geldafhaling. Iemand wilde geld afhalen van zijn I-net internetrekening, maar volgens de voorwaarden gaat dit niet, das is niet in de service inbegrepen. Als je er effectief cash van wil afhalen moet je eerst thuis een overschrijving doen naar je golden of giro+ en daar dan het geld in je kantoor van afhalen.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

40 berichten
  • 1
  • 2
  • 3
  • Volgende

Terug naar “Zichtrekeningen & Bankkaarten”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy