Brief Dexia aan loket geen cash meer
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Brief Dexia aan loket geen cash meer
Tja, het punt is natuurlijk dat naarmate de leeftijd vordert dat verschil heel erg klein wordt. Anders zou er niet zo worden gehamerd op het aannemen van goede gewoonten bij de jeugd, zoals goed eten, regelmatig sporten, niet roken etc.burcht1 schreef:...de mensen en hun gewoonte's niks meer of minder.
tussen niet willen of kunnen is ook een groot verschil.
Veranderen van gewoonte is gewoonweg niet gemakkelijk, anders zou de wereld er helemaal anders uitzien.
criticus schreef:Bon, ik heb dus navraag gedaan op het kantoor van Dexia zelf.
Het is mogelijk om een bankkaart te krijgen die gekoppeld wordt aan de spaarrekening. Deze kaart is evenwel volledig gratis.
Dat is toch al positief!
Het is inderdaad ook mogelijk om een tegenrekening van een andere bank op te geven. De dividenden of andere inkomsten komen dan toe op de rekening die jezelf wenst, bvb één van Rabobank.
Ik heb niettemin de spaarrekening en arcoparaandelen opgezegd, wegens te weinig actief gebruikt.
Voor het overige vond ik de dienstverlening van de loketbediende uitstekend. Die kan al die veranderingen zelf ook niet tegenhouden. Hij was beleefd en to the point, zelfs wetende dat ik er de aandelen de rug toekeerde en de spaarrekening opzegde.
gr
Dacht dat je je arcopar aandelen maar kon verkopen vanaf 1 april
Klopt, Arcopar kan pas vanaf 1 april opgezegd worden.
De papieren om de dividenden van Arcopar naar een andere bankrekening over te zetten, zijn inmiddels wel al getekend.
Vanaf 1 april volgt dan de wederinkoop van mijn aandelen door Dexia.
Dan verdwijnen de laatste restjes bij Dexia. En zeggen dat ik al klant ben van eind de jaren 70, 't is te zeggen van de Bacob indertijd.
De papieren om de dividenden van Arcopar naar een andere bankrekening over te zetten, zijn inmiddels wel al getekend.
Vanaf 1 april volgt dan de wederinkoop van mijn aandelen door Dexia.
Dan verdwijnen de laatste restjes bij Dexia. En zeggen dat ik al klant ben van eind de jaren 70, 't is te zeggen van de Bacob indertijd.