Rabobank verlaagt rente naar 3%!
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
bibieke73
Re: Rabobank verlaagt rente naar 3%!
denk eerder slachtoffer van hun eigen slogans ... altijd de meeste intrest geven als we ze mogen geloven
en dan net wat minder geven dan de anderen...
is een beetje klanten om de tuin leiden he of niet soms
en dan net wat minder geven dan de anderen...
is een beetje klanten om de tuin leiden he of niet soms
Heb bij deze ook alles weggehaald bij Rabo... echt schandalig, lachwekkend en ook een beetje zielig de politiek die ze voeren.
Heb nog één euro laten staan, kwestie van de intrest op't einde van't jaar niet te mislopen
Heb nog één euro laten staan, kwestie van de intrest op't einde van't jaar niet te mislopen
-
Cisse
Die euro gaat dat niet bepalen, hoor.ChrisG schreef: Heb nog één euro laten staan, kwestie van de intrest op't einde van't jaar niet te mislopen
alles leeg, alles weg 
Voor mij moet niet alles weg.
Ik verdeel over verschillende banken en rabobank is daar zeker één van.

Ik verdeel over verschillende banken en rabobank is daar zeker één van.
Laatst gewijzigd door Nefertari op 29 januari 2009, 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Sisse
Sedert de "Kaupthing-affaire-diefstal" heb ik al een hoop nieuwe rekeningen. Ben niet de énige denk ik.
Waar is de tijd dat iedereen één bank had...voor praktisch zijn hele leven? Sedert dat internet-bankieren (apropos ik was bij de éérsten vroeger die dat had - bij dexia, kostte toen nog 1000fr -) is het een klein kunstje om 20 banken te hebben. De tijd zal uitwijzen of dat slim is....
Waar is de tijd dat iedereen één bank had...voor praktisch zijn hele leven? Sedert dat internet-bankieren (apropos ik was bij de éérsten vroeger die dat had - bij dexia, kostte toen nog 1000fr -) is het een klein kunstje om 20 banken te hebben. De tijd zal uitwijzen of dat slim is....
-
mpeeters007
- Sr. Member

Misschien zijn we iets te kritisch geweest: de moderator van Rabobank heeft de rubriek van Rabobank.be elders op dit forum afgesloten!
Oei... en gij staat daar stoem van...?mpeeters007 schreef: Misschien zijn we iets te kritisch geweest: de moderator van Rabobank heeft de rubriek van Rabobank.be elders op dit forum afgesloten!
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Eigenlijk niet ... als je alles nog eens naleest achteraf (voel mij ook schuldig) het afsluiten was misschien wel terecht, maar in het vuur van de strijd... (M'n excuses Rabo-moderator) Als je dan hoort wat banken als Dexia nog aan rommelkredieten hebben...johan d schreef:Oei... en gij staat daar stoem van...?mpeeters007 schreef: Misschien zijn we iets te kritisch geweest: de moderator van Rabobank heeft de rubriek van Rabobank.be elders op dit forum afgesloten!
Misschien is de veiligheid van het kapitaal wel belangrijker als de intrest.
Laatst gewijzigd door Spruitekop op 29 januari 2009, 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Ik vind de reactie van de moderator van Rabobank totaal terecht!!!!
Geen persoonlijke aanvallen beginnen! Blijf on topic aub.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
en waarom ? Omdat deze situatie nu niet in hun kraam past ??Sara51 schreef: Ik vind de reactie van de moderator van Rabobank totaal terecht!!!!
Je kan slecht zeggen dat rabo momenteel nog een hoge rente geeft. dus op een bankhopperssite wordt zoiets afgestraft.
Net zoals rabo de hemel werd ingeprezen toen ze wel een hoge interest gaven. Dat heet hen toen veel klanten opgeleverd, daar ben ik zeker van.
Ik zie het graag dat rabo zijn forum hier sluit ... das een teken dat deze kritiek hen raakt. Misschien denken ze de volgende keer beter na vooralleer de rente als eerste te laten zakken.
Hoe dan ook, ik blijf mijn rekening houden bij rabo. Ik was content van hun service. Maar kun je mij 1 goede reden vertellen waarom ik momenteel mijn geld niet bij argenta zou zetten aan 4.25% ipv 3% ??
Ik weet dat het maar voor 2 maanden is en dat dan alle kaarten opnieuw geschud worden. Maar 2 maanden aan 1.25% extra is 20 € per 10.000 €. Niet veel, maar snel verdient om gewoon een overschrijving te doen.
-
Guest
Ik kies voor safety in deze rotte banktijden en blijf lekker bij Rabo!
Regards
Mahon de Ville
Regards
Mahon de Ville
-
droopy
Wie zegt dat Rabobank.be safe is? Pas op, ik zeg niet dat ze misschien niet veiliger dan de gemiddelde andere bank zouden zijn, maar als je niet beursgenoteerd bent is het sowieso veel eenvoudiger om de billen dicht te houden als het begint te rommelenIk kies voor safety in deze rotte banktijden en blijf lekker bij Rabo!
Daarom zijn de Amerikaanse rating agencies er ook minder in geïnteresseerd om ze af te kraken zoals bij KBC de laatst tijd, daar ze er via de beurs geen voordeel bij kunnen doen.
Als er iets is wat tot iedereen moet doorgedrongen zijn is dat triple-A ratings totaal geen betekenis heeft. Staatsgarantie van je saldo, dat is zowat 't enigste waar ik naar kijk.
-
steven$
mischien dat ze nu in april 1.5% getrouwheidspremie bieden he
dan zet ik er wel trug wat geld.
dan zet ik er wel trug wat geld.