Rendementen tak 21 jaar 2009
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
Re: Rendementen tak 21 jaar 2009
Afer Assurance Vie (tak 21) 4,12% voor 2009.
10000€ belegd in 1977, is nu reeds 146662€.
http://www.......verwijderd door webmaster
10000€ belegd in 1977, is nu reeds 146662€.
http://www.......verwijderd door webmaster
Re: Rendementen tak 21 jaar 2009
deze mail kreeg ik van Ethias
Geachte heer
Er werd voor het jaar 2009 geen bonus uitgekeerd voor het FIRST
Pensioensparen. Het rendement bedroeg het contractueel overeengekomen
basisrendement.
Indien u bijkomende vragen heeft, kan u ons steeds contacteren en helpen
wij u graag verder.
Met vriendelijke groeten
Geachte heer
Er werd voor het jaar 2009 geen bonus uitgekeerd voor het FIRST
Pensioensparen. Het rendement bedroeg het contractueel overeengekomen
basisrendement.
Indien u bijkomende vragen heeft, kan u ons steeds contacteren en helpen
wij u graag verder.
Met vriendelijke groeten
-
Joker
Re: Rendementen tak 21 jaar 2009
Zit met zelfde gevoel. De trouwe klanten die niet zijn gaan lopen, worden nu toch wat bedrogen. ik snap niets van deze strategie, lijkt alsof ze willen dat we alsnog vertrekken. Wat als volgend jaar de nieuwe first 4% zou zijn ? Wie weet durven ze dan de oude weer enkel de basis te geven... gaan we dit risico nemen ? Ik weet het nog niet... Ze geven nu toch een verkeerd signaal !scoobydo schreef: Heb toch de indruk dat ze de "oude" klanten benadelen. Als ze 3.25% kunnen geven op Top dan zouden ze dit eigenlijk op alle 3 de fromules dit als minimum kunnen gehanteerd hebben. Of is het inderdaad dat de bestaande klanten "vast" zitten en de voor de nieuwe (of toekomstige) klanten een beter rendement voor ogen gehouden wordt![]()
't is al zoals bij de spaarboekjes waar nieuwe klanten een hoger rendement krijgen...
Ik hoop alleen voor alle klanten dat ze niet elke 3à5 jaar met een nieuwe variant van de First op de proppen komen, want dat beloofd niet veel goeds voor de "oude" klanten !
Re: Rendementen tak 21 jaar 2009
Deze mening deel ik,ik heb ook zo het gevoel dat ze liever hebben dat oude klanten opkrassen en hun geld gaan afhalen lijkt wel of ze daar meer aan verdienen , afhalen doe ik niet voor mijn kontrakt verlopen is , maar daarna doe ik met hen ook nog nooit zaken ,om het even met welk product ze ook op de markt komen het mag nog zo mooi zijn (een ezel schopt maar eenmaal opdezelfde steen)

Re: Rendementen tak 21 jaar 2009
Rendementen Allianz (volgens mijn makelaar)
Invest for life Classic 4%
Invest for life Dynamic 2,5%
Invest for life Classic 4%
Invest for life Dynamic 2,5%
Laatst gewijzigd door Hector op 19 januari 2010, 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Rendementen tak 21 jaar 2009
Dynamic stelt teleur. We zouden toch 3% mogen verwachten. Uitkijken naar Crest 30 en 40...
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Berichten: 906
- Lid geworden op: 31 jul 2007
- Contacteer:
Re: Rendementen tak 21 jaar 2009
Wie had dat verwacht: Ethias first invest zal bij de top behoren met hun 3% voor de tak 21 zonder gegarandeerde rentevoet!
Allianz teleurstellend met 2,5%.
Dus ik verwacht voor Axa Crest 30 ook amper 2,5%... en dat Generali Crescendo Dynamico de beste van de klas zal worden!
Allianz teleurstellend met 2,5%.
Dus ik verwacht voor Axa Crest 30 ook amper 2,5%... en dat Generali Crescendo Dynamico de beste van de klas zal worden!
Re: Rendementen tak 21 jaar 2009
Als dit klopt is de Invest for Life Classic nog niet zo slecht en naar verwachtingenHector schreef:Rendementen Allianz (volgens mijn makelaar)
Invest for life Classic 4%
Invest for life Dynamic 2,5%
- WebsterMC
- Sr. Member

- Berichten: 439
- Lid geworden op: 05 jan 2010
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Contacteer:
Re: Rendementen tak 21 jaar 2009
mijn voorspelling: Crest 40: 1,75% Crest 30: 3%. We zullen zien...GoGo schreef:Dynamic stelt teleur. We zouden toch 3% mogen verwachten. Uitkijken naar Crest 30 en 40...
Re: Rendementen tak 21 jaar 2009
Voor de Dynamic is het maar 2,25% ipv 2,50%Hector schreef:Rendementen Allianz (volgens mijn makelaar)
Invest for life Classic 4%
Invest for life Dynamic 2,5%
•Allianz invest for life classic : globaal rendement voor 2009 → 4.00%*
•Allianz invest for life secure : globaal rendement voor 2009 → Tussen 3.00%* en 3.75%* volgens de gewaarborgde rente van het contract.
•Allianz invest for life dynamic : globaal rendement voor 2009 → 2.25%*
•Allianz invest for life Protect : globaal rendement voor 2009 → 4.40%*
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Berichten: 906
- Lid geworden op: 31 jul 2007
- Contacteer:
Re: Rendementen tak 21 jaar 2009
Vanavond de bekendmaking van AXA Crest zeker?
Re: Rendementen tak 21 jaar 2009
Geen nieuws is doorgaans goed nieuws. Maar in dit geval begin ik te twijfelen.
Re: Rendementen tak 21 jaar 2009
Resultaten Axa
CrestClassic : rendement 2009 → 3,20%
Crest10 : uitbetaling van de gewaarborgde rentevoet.
Crest20 en Crest 20Neo : rendement 2009 → 3,50%
Crest 30 : rendement 2009 → 2,75%
Crest 30 duo : rendement 2009 → 3,50%
Crest 40 : rendement 2009 → 1,50%
CrestClassic : rendement 2009 → 3,20%
Crest10 : uitbetaling van de gewaarborgde rentevoet.
Crest20 en Crest 20Neo : rendement 2009 → 3,50%
Crest 30 : rendement 2009 → 2,75%
Crest 30 duo : rendement 2009 → 3,50%
Crest 40 : rendement 2009 → 1,50%
Re: Rendementen tak 21 jaar 2009
Een pure schande. Nieuwe contracten worden duidelijk bevoordeeld tov oude.
- WebsterMC
- Sr. Member

- Berichten: 439
- Lid geworden op: 05 jan 2010
- Locatie: Oost-Vlaanderen
- Contacteer:
Re: Rendementen tak 21 jaar 2009
Crest 40: 1,5% Da's echt wel weinig. Ik zal mij maar troosten met de gedachte dat ik nog meer krijg dan moest ik het geld gewoon op een spaarrekening van een grootbank gezet hebben...
Als het volgend jaar niet terug boven de 4% is, dan ga ik toch serieuze alternatieven gaan zoeken...
Als het volgend jaar niet terug boven de 4% is, dan ga ik toch serieuze alternatieven gaan zoeken...
