rentevoet komende maanden
TIP
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: rentevoet komende maanden
Soortgelijke situatie hier, alleen heb ik officieel nog van niets gehoord. In welk stadium zat jij precies?yvinho schreef: ↑2 april 2020, 08:04 Keytrade beloofde maandag telefonisch mijn ontvangen voorste van vorige week van 1.16% op 15jaar te verlagen naar 1.06% ( was nog gezakt in tussentijd aanvraag), gisteren kreeg ik mail dat ik nieuwe aanvraag moet indienen... nu 1.95%... eventjes genaaid, voorstel van 1.16 is al gaan vliegen![]()
Waar ik stond:
- simulatie gedaan
- aanvraag gedaan en ondertekend. 1.23% op 20 jaar vast is niet slecht...
- alle nodige documenten ingediend, telefonisch geverifieerd dat alles ok was
- hun definitieve offerte nog niet ontvangen, nog te ondertekenen
Dit is een herfinanciering. Voor >2% hoeft het voor mij niet. Even duimen dus...
Volgens mij gaat deze wel in orde komen. Je hebt meteen het beste voorstel op 20 jaar dat Keytrade ooit gehad heeft (tarief dat amper 2 weken bestaan heeft, als ik goed zit). Yvinho zou ik aanraden op z'n minst te proberen via mail of tel en je niet blind te staren op een simulator.fropskottel schreef: ↑2 april 2020, 08:57Soortgelijke situatie hier, alleen heb ik officieel nog van niets gehoord. In welk stadium zat jij precies?yvinho schreef: ↑2 april 2020, 08:04 Keytrade beloofde maandag telefonisch mijn ontvangen voorste van vorige week van 1.16% op 15jaar te verlagen naar 1.06% ( was nog gezakt in tussentijd aanvraag), gisteren kreeg ik mail dat ik nieuwe aanvraag moet indienen... nu 1.95%... eventjes genaaid, voorstel van 1.16 is al gaan vliegen![]()
Waar ik stond:
- simulatie gedaan
Dit is een herfinanciering. Voor >2% hoeft het voor mij niet. Even duimen dus...
Nochtans zijn alle referte indexen gedaald:
https://www.spaargids.be/sparen/referte-indexen.html
https://www.spaargids.be/sparen/referte-indexen.html
Idd, anonymous.
Wat Keytrade betreft, denk ik idd dat ze dit tweede kwartaal niet bepaald werk willen maken van woonleningen.
Ze staat, niet toevallig, ook niet meer vermeld als gesponsord product op het overzicht woonleningen van Spaargids.
Wat Keytrade betreft, denk ik idd dat ze dit tweede kwartaal niet bepaald werk willen maken van woonleningen.
Ze staat, niet toevallig, ook niet meer vermeld als gesponsord product op het overzicht woonleningen van Spaargids.
keytrade: simulatie 7 maart: 20 j vast 1.25%
8 april: 20 j vast 2,04%

8 april: 20 j vast 2,04%

In Nederland is dit een trend volgens de telegraaf "hypotheekrente stijgt duidelijk maar nog altijd bizar laag"
(ik kan geen link plaatsen?)
(ik kan geen link plaatsen?)
Al iets gehoord?fropskottel schreef: ↑2 april 2020, 08:57Soortgelijke situatie hier, alleen heb ik officieel nog van niets gehoord. In welk stadium zat jij precies?yvinho schreef: ↑2 april 2020, 08:04 Keytrade beloofde maandag telefonisch mijn ontvangen voorste van vorige week van 1.16% op 15jaar te verlagen naar 1.06% ( was nog gezakt in tussentijd aanvraag), gisteren kreeg ik mail dat ik nieuwe aanvraag moet indienen... nu 1.95%... eventjes genaaid, voorstel van 1.16 is al gaan vliegen![]()
Waar ik stond:
- simulatie gedaan
-
- Hero Member
- Contacteer:
Nog niets gehoord...
Ze nemen hun tijd wel.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ahja ok.