Spaarrekening openen in Duitsland/Nederland
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Spaarrekening openen in Duitsland/Nederland
Sorry, doch ik citeerde maar de diverse beursgoeroe's bij een rampscenario.
Ik zie zelf niet klaar hoe dit in zijn werk zou gaan, totaal niet.
@yaris: hopelijk verandert de Belgische wetgeving snel, want ik wil absoluut een wapen kopen, ik woon in de grensstreek en iedere dag wordt hier een home-jacking gepleegd. (totaal niet ter zake, doch die zaken houden ons toch bezig)
Ik zie zelf niet klaar hoe dit in zijn werk zou gaan, totaal niet.
@yaris: hopelijk verandert de Belgische wetgeving snel, want ik wil absoluut een wapen kopen, ik woon in de grensstreek en iedere dag wordt hier een home-jacking gepleegd. (totaal niet ter zake, doch die zaken houden ons toch bezig)
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Je bent nog "geween en tandengeknars" vergeten Yaris.Yaris schreef:Als de beschaving echt tenonder gaat ben je beter af met een stevig huis met tralies voor de ramen en gepantserde deuren en grote voorraden niet-bederfbare etenswaren, drinkwater, wapens en munitie. Want er zal anarchie en geweld zijn,...
Nee, effe serieus. Goud is niet geschikt (gezien de waarde) als betaalmiddel. Er gaat altijd 'n medium zijn om te betalen en ruilhandel zou in zo'n gevallen waarschijnlijk veel voorkomen (we zien dat al meer dan 'n jaar in Griekenland, mensen die kippen houden, anderen geitjes of koeien, anderen verbouwen het land en planten groenten). En 'n ruil-en spaarsysteem als letsen, sletsen, swappen, torekes, ... (Eén reportage koppen XL)
Goud is enkel de "nummer 1" in voor waarde-opslag, voor de rest is het mooi in 'n juweel.
"Sletsen", is dat een vergoeding/ruilhandel voor het oudste beroep? 
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Je verwart het met "sletten" denk ik. 
Lang geleden dat we die hier nog gezien hebben op het forum.
Lang geleden dat we die hier nog gezien hebben op het forum.
Ja, hadden ze geen nieuwe software geïnstalleerd om die tegen te houden? Gedaan met de pret.