Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

De crash van 2018

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
405 berichten
  • Pagina 6 van 27
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • …
  • 27
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
Inversor
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Inversor
Verstuur privébericht

Re: De crash van 2018

• Citeer

Bericht door Inversor » 19 december 2017, 09:03

Sanakoev schreef: ↑18 december 2017, 20:59 laat ons alleen negatieve commentaar geven over BTC wanneer je short zit, en alleen positieve commentaar wanneer je long zit. 8)
Ik zit niet long en niet short. Wat nu?

Ik begrijp gewoon niet hoe de Bitcoin aan zijn waarde komt. Vraag en aanbod natuurlijk, maar dat ie stijgt is enkel omdat er meer vraag naar is. Grondstoffen als zink kan men zeggen: als ik X of Y ermee maak, kan ik dat verkopen voor zoveel en dus is die grondstof mij zoveel waard. Aangezien ik er geen idee van heb, koop ik ook niet. Maar ga ik ook niet short, want stel dat die werkelijk 2.000.000 € waard is, dan sta ik daar schoon. Voor mij kan de BTC dus €0, €1, €1000, €1.000.000 of €1.000.000.000 waard zijn en dus ga ik niet speculeren daarop...

Ik ben wel jaloers op al die mensen die wél perfect weten hoeveel zoiets waard is.

sintorama
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer sintorama
Verstuur privébericht Website

• Citeer

Bericht door sintorama » 19 december 2017, 09:43

Well said.

Naick
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Naick
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Naick » 19 december 2017, 09:55

Inversor schreef: ↑19 december 2017, 09:03 Ik begrijp gewoon niet hoe de Bitcoin aan zijn waarde komt. Vraag en aanbod natuurlijk, maar dat ie stijgt is enkel omdat er meer vraag naar is. Grondstoffen als zink kan men zeggen: als ik X of Y ermee maak, kan ik dat verkopen voor zoveel en dus is die grondstof mij zoveel waard. Aangezien ik er geen idee van heb, koop ik ook niet. Maar ga ik ook niet short, want stel dat die werkelijk 2.000.000 € waard is, dan sta ik daar schoon. Voor mij kan de BTC dus €0, €1, €1000, €1.000.000 of €1.000.000.000 waard zijn en dus ga ik niet speculeren daarop...

Ik ben wel jaloers op al die mensen die wél perfect weten hoeveel zoiets waard is.
Ik heb sinds een tweetal weken een beperkt bedrag (enkele honderden euro's) in bitcoin en twee andere currencies (Ripple en IOTA) 'geïnvesteerd'. Heb ik er enig idee van hoeveel zoiets waard zou kunnen zijn? Helemaal niet. Maar als ik kijk naar de stijgingen van het verleden, is er wel een enorm potentieel (x10 of x100 is best wel mogelijk), terwijl het risico dat ik neem m.i. beperkt is (ik kan maximum mijn zeer beperkte inleg kwijt). Het is een gok, maar ik vind de risicoverhouding goed. Op die twee weken is mijn investering verdubbeld. Ik zou dus mijn oorspronkelijke investering eruit kunnen halen en 'risicoloos' verder kunnen gokken. Hebberig als een mens is, doe ik dat natuurlijk niet ;)

Als ik het dan vergelijk met de aandelen die ik heb, neem ik in absolute waarde (enkele honderden euro's) een veel kleiner risico dan ik neem met aandelen (waar het gaat om een grootteorde van 10-15k). Een terugval van 5-10% van de aandelen zou een groter verlies betekenen dan 100% van mijn inleg in cryptocurrencies kwijtraken.

Is het een slimme investering? Misschien wel ,misschien niet, ik heb er geen enkel idee van. Wie weet ben ik wel 'rijk' binnen een paar jaar, zoniet ben ik een paar honderd euro armer.

EDIT: Ik ben het wel 100% eens met je redenering.

reteiP
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer reteiP
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door reteiP » 19 december 2017, 10:39

Inversor schreef: ↑19 december 2017, 08:45
reteiP schreef: ↑17 december 2017, 14:04 Dat Bitcoin zal crashen denk ik ook wel, maar no way dat die ooit nog aan $1000 of minder gaan noteren. Zo diep zie ik ze nooit vallen.
Op wat baseer je dat?
Er is geen fundament om dit hard te maken, al is er wel een fundamentele waarde voor een gedecentraliseerde ledger. Maar dit waarderen is moeilijk en zelfs dan nog wil dat weinig zeggen want ook aandelen kunnen makkelijk op 50% van hun fundamentele waarde noteren (daar doen we het toch voor dacht ik?)

Maar goed BTC is mijn minst favoriete crypto op dit moment (van diegene met enige betekenis dan toch) dus stel dat er een giga crash komt die 80% daling zou betekenen, dan is één Bitcoin nog atlijd €3000 waard.

Om het anders te zeggen, Bitcoin is vandaag als collectible €16000 waard somehow, zonder dat het enigzins nog bruikbaar is als betaalmiddel. Voor mij zijn de beloofde ontwikkelingen een regelrechte ramp, al kunnen ze wel leiden tot een globaal monetair netwerk (maar dat eigenlijk niet meer dan een klassiek bankscenario is). Dus ofwel komt die ontwikkeling er niet en blijven ze als relatief onbruikbare collectible traden. Zelfs als ze dan niet hip meer gaan zijn zullen er heel wat mensen ze willen hebben of houden als museum stuk.
Ofwel komt die ontwikkeling er wel en dan is er ook effectief een onderliggende waarde. Dan wordt BTC een settlement eenheid voor interbancaire hubs.
72% aandelen, 19% obligaties, 9% cash

Inversor
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Inversor
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Inversor » 19 december 2017, 12:09

Naick schreef: ↑19 december 2017, 09:55
Inversor schreef: ↑19 december 2017, 09:03 Ik begrijp gewoon niet hoe de Bitcoin aan zijn waarde komt. Vraag en aanbod natuurlijk, maar dat ie stijgt is enkel omdat er meer vraag naar is. Grondstoffen als zink kan men zeggen: als ik X of Y ermee maak, kan ik dat verkopen voor zoveel en dus is die grondstof mij zoveel waard. Aangezien ik er geen idee van heb, koop ik ook niet. Maar ga ik ook niet short, want stel dat die werkelijk 2.000.000 € waard is, dan sta ik daar schoon. Voor mij kan de BTC dus €0, €1, €1000, €1.000.000 of €1.000.000.000 waard zijn en dus ga ik niet speculeren daarop...

Ik heb sinds een tweetal weken een beperkt bedrag (enkele honderden euro's) in bitcoin en twee andere currencies (Ripple en IOTA) 'geïnvesteerd'. Heb ik er enig idee van hoeveel zoiets waard zou kunnen zijn? Helemaal niet. Maar als ik kijk naar de stijgingen van het verleden, is er wel een enorm potentieel (x10 of x100 is best wel mogelijk), terwijl het risico dat ik neem m.i. beperkt is (ik kan maximum mijn zeer beperkte inleg kwijt). Het is een gok, maar ik vind de risicoverhouding goed. Op die twee weken is mijn investering verdubbeld. Ik zou dus mijn oorspronkelijke investering eruit kunnen halen en 'risicoloos' verder kunnen gokken. Hebberig als een mens is, doe ik dat natuurlijk niet ;)

Als ik het dan vergelijk met de aandelen die ik heb, neem ik in absolute waarde (enkele honderden euro's) een veel kleiner risico dan ik neem met aandelen (waar het gaat om een grootteorde van 10-15k). Een terugval van 5-10% van de aandelen zou een groter verlies betekenen dan 100% van mijn inleg in cryptocurrencies kwijtraken.

Is het een slimme investering? Misschien wel ,misschien niet, ik heb er geen enkel idee van. Wie weet ben ik wel 'rijk' binnen een paar jaar, zoniet ben ik een paar honderd euro armer.

EDIT: Ik ben het wel 100% eens met je redenering.
Ik volg je redenering ook hoor. En ik vind ze alleszins slimmer dan de mensen die een Lottobiljet invullen. De kans op zotte prijzen is bestaande en hoger dan wat de Nationale Loterij biedt en je bent hoogstens je inzet kwijt.

Het grappige is dat ik ooit bij de early adopters hoorde van Bitcoin. In de begindagen minede ik actief, maar voor mij was dat eerder iets "curieus", waar ik eigenlijk nooit een investering in zag. Heb ook nooit iets gemined, zwak PC'ke, en kopen, voor mij waren dat bitjes en bytejes en mocht het ooit iets worden, was dat voor mij het ultieme fiduciair geld, want hier was er zelfs geen centrale overheid die waarde gaf aan het geld, maar enkel en alleen het geloof in die munt. Mijn analyse was dan ook snel dat dit niet iets was dat ik 100% begreep of kon begrijpen en zelfs nu ik naast een jaarlijks rendement grijp van 500% op jaarbasis misloop, heb ik niet het gevoel dat ik iets doms gedaan heb. In mijn ogen had het even goed schilderijen van Picasso of -daar gaan we weer- tulpenbollen kunnen zijn... Zo iets kan je niet voorspellen.

Inversor
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Inversor
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Inversor » 19 december 2017, 12:20

reteiP schreef: ↑19 december 2017, 10:39
Inversor schreef: ↑19 december 2017, 08:45

Op wat baseer je dat?
Er is geen fundament om dit hard te maken, al is er wel een fundamentele waarde voor een gedecentraliseerde ledger. Maar dit waarderen is moeilijk en zelfs dan nog wil dat weinig zeggen want ook aandelen kunnen makkelijk op 50% van hun fundamentele waarde noteren (daar doen we het toch voor dacht ik?)

Maar goed BTC is mijn minst favoriete crypto op dit moment (van diegene met enige betekenis dan toch) dus stel dat er een giga crash komt die 80% daling zou betekenen, dan is één Bitcoin nog atlijd €3000 waard.
Wat doet je vertellen dat een crash niet de 80% kan overschrijden?
Zelfs als ze dan niet hip meer gaan zijn zullen er heel wat mensen ze willen hebben of houden als museum stuk.
Dan vind ik goud toch nog esthetischer hoor ;)
Ofwel komt die ontwikkeling er wel en dan is er ook effectief een onderliggende waarde. Dan wordt BTC een settlement eenheid voor interbancaire hubs.
Denk je nu echt dat de overheden en banken, die nu al moord en brand staan te schreeuwen tegenover BTC, die munt gaan gebruiken? Als er iets duidelijk is uit de buitenlandse politiek van de US, is dat men de dollar kost wat kost wil bewaren als wereldreservemunt. Ook de financiële sector loopt niet warm van iets waar zij geen vat op hebben. BTC zal maar echt waarde krijgen als je er alles mee kan kopen in het echte leven en laat dat nu net een van de kenmerken zijn van soevereiniteit, nl, het recht om munt te slaan. Momenteel is BTC enkel een waardeopslag, je kan er her en der wel iets mee kopen zoals drugs en growshopartikelen, af en toe eens een donatie doen aan bv Wikipedia, maar daar stopt het mee. In de Colruyt kan ik niet betalen. Je kan speculeren op dat dit wel gebeurt, maar meestal ben ik erg slecht in dit soort gokjes.

lemmykoopah
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer lemmykoopah
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door lemmykoopah » 19 december 2017, 12:22

reteiP in welke cryptos zie je dan wel beter toekomstperspectief? (sorry wil hier geen crypto thread van maken)

reteiP
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer reteiP
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door reteiP » 19 december 2017, 13:35

lemmykoopah schreef: ↑19 december 2017, 12:22 reteiP in welke cryptos zie je dan wel beter toekomstperspectief? (sorry wil hier geen crypto thread van maken)
crypto-currencies-t21573-360.html

Ik adviseer om er niet in te stappen.
72% aandelen, 19% obligaties, 9% cash

Crusty
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Crusty
Website

• Citeer

Bericht door Crusty » 19 december 2017, 14:04

Een grote blockchain (fanchain) reclamecampagne. Zodra het vertrouwen weg is is de waarde in de coin weg. Het is alleen spijtig dat bitcoin voor sommige nooit waarde zal hebben. Dat kan men wel zeggen over een overheid en democratisch verkozen gereguleerde munteenheid. ;)
Port: 48% IWDA /8% CEMU /16% ZPRS/ 8% EMIM / 20% cash

Naick
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Naick
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Naick » 19 december 2017, 14:38

lemmykoopah schreef: ↑19 december 2017, 12:22 reteiP in welke cryptos zie je dan wel beter toekomstperspectief? (sorry wil hier geen crypto thread van maken)
Kijk eens naar de top 15 of top 25 van coins op basi van marketcap (waarde van een individuele munt zegt niets, je moet zoals bij een aandeel naar de marketcap kijken) op coinmarketcap.com

Zoek vervolgens wat op over deze munten (ze gebruiken andere soort technologie en hebben andere voor- en nadelen) en kijk in welke verhalen of technologie jij gelooft.

Inversor
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Inversor
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Inversor » 19 december 2017, 17:56

Misschien wordt dit wél net een crypto draad... >:D

Inversor
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Inversor
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Inversor » 19 december 2017, 17:59

Crusty schreef: ↑19 december 2017, 14:04 Een grote blockchain (fanchain) reclamecampagne. Zodra het vertrouwen weg is is de waarde in de coin weg. Het is alleen spijtig dat bitcoin voor sommige nooit waarde zal hebben. Dat kan men wel zeggen over een overheid en democratisch verkozen gereguleerde munteenheid. ;)
Alles heeft een waarde: goud, fiat geld, crypto's,... Alleen hoe bepaal je die?

Crusty
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Crusty
Website

• Citeer

Bericht door Crusty » 19 december 2017, 18:55

Inversor schreef: ↑19 december 2017, 17:59
Crusty schreef: ↑19 december 2017, 14:04 Een grote blockchain (fanchain) reclamecampagne. Zodra het vertrouwen weg is is de waarde in de coin weg. Het is alleen spijtig dat bitcoin voor sommige nooit waarde zal hebben. Dat kan men wel zeggen over een overheid en democratisch verkozen gereguleerde munteenheid. ;)
Alles heeft een waarde: goud, fiat geld, crypto's,... Alleen hoe bepaal je die?
Als veel mensen zeggen die rommelbak die je daar ziet is goud waard. Dan heeft dat voor mij geen waarde. En dat is met bitcoin exactly zo. Er zijn in vroegere tijden altijd zo'n groepen mensen geweest die zijden dat nike schoenen de shit zijn. Inderdaad... de shit.
Port: 48% IWDA /8% CEMU /16% ZPRS/ 8% EMIM / 20% cash

Tiziano
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Tiziano
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Tiziano » 19 december 2017, 19:50

Vanuit een value beleggers standpunt heb je gelijk. Maar er bestaan ook 'castles in the sky', beleggen is ook psychologisch en niet steeds gebaseerd op harde cijfers. Net hierdoor zijn er vaak ondergewaardeerde aandelen te vinden soms zijn de cijfers goed maar is het geloof er niet en soms is dat ook omgekeerd.

Er is niets mis met extra rendement te proberen te genereren door dan toch te investeren in die rommelbak zolang de beurs/beleggers er waarde aan toedichten. In zo een gevallen moet men wel voorzichtig zijn er bereid zijn om het risico op zich te nemen.

Dirk2
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Dirk2
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Dirk2 » 22 december 2017, 16:48

bitcoininv.png
Het is nog niet eens 2018 en daar gaan de moderne tulpenbollen.
GBTC bitcoin investment (de enige waar ik via mijn broker kan op instappen) vandaag met een flinke gap naar beneden met steun op het 50 daags gemiddelde. Ik heb geen goesting om daar nu een kort ritje mee te maken. Als je even weggaat naar het toilet kan je -50% staan. Wel leuk instappunt voor speculanten die vlug hun verlies kunnen nemen als de steun het toch zou begeven.
Zie grafiek van 3523 naar 1272 nu. Het 50 daags gemiddelde trekt nu nog eventjes kopers aan.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

405 berichten
  • Pagina 6 van 27
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • …
  • 27
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy