Top-3 voor 2050
TIP
Re: Top-3 voor 2050
Dus wat maakt het uit dat Alphabet hard achter loopt (uw woorden) in de AI race ??voorheenCP1234 schreef: ↑30 juli 2025, 13:26Heb je de topictitel al eens gelezen ? Wat je denkt dat een aandeel tegen 2050 gaat doen, dus wat maakt het uit dat Google ( is zelfs geen aandeel maar ok ... ) hedendaags het goedkoopste AI aandeel is ...![]()
Jij zit hier zaken te quoten in mijn naam die ik zelf niet heb geschreven, alles nog goed daar in de bovenkamer ...voorheenCP1234 schreef: ↑30 juli 2025, 13:27Oei, uw manier van quoten doe me denken aan een zekere "Vuth".

[/quote]
Oei, als je niet meer weet wat je hebt geschreven!

- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Veel en niets, ik heb 3 aandelen gegeven waar ik in geloof en één waar ik niet in geloof, waar jij een drama van maakt man, vergeet je pilletjes niet in te nemen ...Ayhrual schreef: ↑30 juli 2025, 15:22Dus wat maakt het uit dat Alphabet hard achter loopt (uw woorden) in de AI race ??voorheenCP1234 schreef: ↑30 juli 2025, 13:26
Heb je de topictitel al eens gelezen ? Wat je denkt dat een aandeel tegen 2050 gaat doen, dus wat maakt het uit dat Google ( is zelfs geen aandeel maar ok ... ) hedendaags het goedkoopste AI aandeel is ...![]()
Make Spaargids " Great Again ! "
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Oei, als je niet meer weet wat je hebt geschreven!Ayhrual schreef: ↑30 juli 2025, 15:34Jij zit hier zaken te quoten in mijn naam die ik zelf niet heb geschreven, alles nog goed daar in de bovenkamer ...voorheenCP1234 schreef: ↑30 juli 2025, 13:27
Oei, uw manier van quoten doe me denken aan een zekere "Vuth".![]()

[/quote]
Ipv toe te geven dat je een stommiteit hebt begaan, moet je me maar beschuldigen dat ik met meer nicks werk ... Triestig man, wat een zielig persoon ben je ... Ik heb hier welgeteld 2 nicks: CP1234 ( die al dag een ban heeft en de deze )
Maar ja, met deze post heb je bewezen wat voor iemand je bent, als je fout bent dan geef je dat toe, eventueel een verontschuldiging; maar ja we hebben uw reactie gezien ...
Welkom op mijn negeerlijst triestig geval

- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Oei, als je niet meer weet wat je hebt geschreven!Ayhrual schreef: ↑30 juli 2025, 15:34Jij zit hier zaken te quoten in mijn naam die ik zelf niet heb geschreven, alles nog goed daar in de bovenkamer ...voorheenCP1234 schreef: ↑30 juli 2025, 13:27
Oei, uw manier van quoten doe me denken aan een zekere "Vuth".![]()

[/quote]
En hier doe je het trouwens weeral, verkeerd quoten waardoor het lijkt dat ik iets heb geschreven wat jij hebt geschreven !
En hier doe je het trouwens weeral, verkeerd quoten waardoor het lijkt dat ik iets heb geschreven wat jij hebt geschreven !voorheenCP1234 schreef: ↑30 juli 2025, 17:35Oei, als je niet meer weet wat je hebt geschreven!Daarom gebruik ik maar één nickname. Zo voorkom ik dat ik vergeet wat ik wanneer en onder welke naam heb gezegd....
Als dat geen goede tip is .....
[/quote]
Jongen, kijk hierboven — dan zul je zien dat jij de verkeerde quotes begon te sturen. Geef het gewoon toe. Wat zielig... idd, mensen zoals jij moeten genegeerd worden.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
En nu doe je het weer, bekijk je eigen post eens man, ben je een debiel of wat ??
Laat het duidelijk zijn, ik wil met een sujet als U, niets maar dan ook niets van conversatie mee, hou me niet bezig met psychopaten !
Laat het duidelijk zijn, ik wil met een sujet als U, niets maar dan ook niets van conversatie mee, hou me niet bezig met psychopaten !
Allez CP. Zo mag je een andere 5-sterrengeneraal toch niet afblaffen. In het Belgisch leger is dat de Krijsraad hoor.voorheenCP1234 schreef: ↑31 juli 2025, 15:15 En nu doe je het weer, bekijk je eigen post eens man, ben je een debiel of wat ??
- KleineSpaarder
- Hero Member
- Contacteer:
Hoog tijd dat je stopt met een fan te zijn van Trump dan

Donald Trump: Narcissist, Psychopath orRepresentative of the People?ANTON ASHCROFT, Auckland, Aotearoa New ZealandABSTRACTDonald Trump’s detractors have called him a sociopath, psychopath, andnarcissist, or as having an anti-social personality disorder. To his supporters he is a charismaticrepresentative of the people. This article looks at the precise definitions of some of these termsand makes use of the available collateral information to make a tentative diagnosis of DonaldTrump. It then considers the extent to which Donald Trump’s personality traits may be an issueshould he become president. Although concluding Mr Trump’s behaviour could be detrimentalnot just to the United States, but also to world stability, this article moves on to consider whetherhe is the main problem, or merely symptomatic of a much bigger, global shift towards moreextreme politics that is actively seeking destabilisation of the current political and economic elite.Copyright © 2016 John Wiley & Sons, Ltd.Key words:Donald Trump; personality disorders; psychopathy; disenfranchisement; neoliberalpoliticsThe colourful display of vitriol, inconsistencies, racism and grandiose rhetoric from the USRepublican presidential candidate Donald Trump throughout his campaign has led the media toseize upon the possibility he may be mentally disordered in some way and, as such, unfittogovern. He has variously been called a psychopath, sociopath, and narcissist, or viewed as havingan anti-social personality disorder, by his detractors (Berger, 2016; Olbermann, 2016; Williams,2016). However, for his supporters, the same behaviours make him a charismatic, straight-talkingrepresentative of the people (Bucktin, 2016; Frank, 2016).So what do these psychological diagnoses actually mean, what relevance do they have inmaking predictions about Trump’s likely efficacy as president, and how can such a personalityseemingly resonate so deeply and positively with such a large swathe of the American population?Firstly, let’s consider the terminology. Psychiatrists draw their diagnoses in large part from theDiagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders(DSM-5) (American PsychiatricAssociation, 2013), a manual and classification which includes a number of personalitydisorders, of which anti-social personality disorder and narcissistic personality disorder aretwo. The term psychopath is a classification derived from thefield of forensic psychology, andhas been defined by Hare (1980) through his development of the Hare Psychopathy Checklist
Trumps MAGA = MAPA: Make Americans Poor Again
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
https://www.reddit.com/r/nederlands/comments/1itue3l/een_overzicht_voor_het_boycotten_van_amerikaanse/
Hoog tijd dat jij,samen met je" vriend",chesini hier stopt met dagelijks jullie psychopatische angst en afkeer voor Trump te etaleren ! Hier dient dit forum niet voor ...
Het forumoverzicht is duidelijk,het onderwerp is hier "fondsen en aandelen". Je ziet het telkens op de overzichtspagina staan !
Hopelijk kalmeren jullie beiden,in de toekomst.
Het forumoverzicht is duidelijk,het onderwerp is hier "fondsen en aandelen". Je ziet het telkens op de overzichtspagina staan !
Als je de naam Trump door KleineSpaarder vervangt, dan klopt het helemaal.KleineSpaarder schreef: ↑31 juli 2025, 15:32Hoog tijd dat je stopt met een fan te zijn van Trump dan![]()
Donald Trump: Narcissist, Psychopath orRepresentative of the People?ANTON ASHCROFT, Auckland, Aotearoa New ZealandABSTRACTDonald Trump’s detractors have called him a sociopath, psychopath, andnarcissist, or as having an anti-social personality disorder. To his supporters he is a charismaticrepresentative of the people. This article looks at the precise definitions of some of these termsand makes use of the available collateral information to make a tentative diagnosis of DonaldTrump. It then considers the extent to which Donald Trump’s personality traits may be an issueshould he become president. Although concluding Mr Trump’s behaviour could be detrimentalnot just to the United States, but also to world stability, this article moves on to consider whetherhe is the main problem, or merely symptomatic of a much bigger, global shift towards moreextreme politics that is actively seeking destabilisation of the current political and economic elite.Copyright © 2016 John Wiley & Sons, Ltd.Key words:Donald Trump; personality disorders; psychopathy; disenfranchisement; neoliberalpoliticsThe colourful display of vitriol, inconsistencies, racism and grandiose rhetoric from the USRepublican presidential candidate Donald Trump throughout his campaign has led the media toseize upon the possibility he may be mentally disordered in some way and, as such, unfittogovern. He has variously been called a psychopath, sociopath, and narcissist, or viewed as havingan anti-social personality disorder, by his detractors (Berger, 2016; Olbermann, 2016; Williams,2016). However, for his supporters, the same behaviours make him a charismatic, straight-talkingrepresentative of the people (Bucktin, 2016; Frank, 2016).So what do these psychological diagnoses actually mean, what relevance do they have inmaking predictions about Trump’s likely efficacy as president, and how can such a personalityseemingly resonate so deeply and positively with such a large swathe of the American population?Firstly, let’s consider the terminology. Psychiatrists draw their diagnoses in large part from theDiagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders(DSM-5) (American PsychiatricAssociation, 2013), a manual and classification which includes a number of personalitydisorders, of which anti-social personality disorder and narcissistic personality disorder aretwo. The term psychopath is a classification derived from thefield of forensic psychology, andhas been defined by Hare (1980) through his development of the Hare Psychopathy Checklist

Ik ben U wel even kotsbeu Divi. Ik heb hier welgeteld 4 posts staan waarvan 2 met mijn lijstjes voor 2050. Er zijn er die hier 10+ nietszeggende posts staan hebben (CP1234, Ayhrual). Waarom dan focussen op mij chesini is de vraag ? Leg mij dat maar eens uit als je tenminste durft. Ik heb helemaal niets te maken met KleineSpaarder en nog veel minder met U. Heb ik hier in de Top-3 voor 2050 mijn afkeer voor Trump geëtaleerd ? Zeg het mij. Mensen laf beschuldigen is hier de teneur op de Spaargids. Argumenteren is een ander paar mauwen.Divi schreef: ↑31 juli 2025, 17:08 Hoog tijd dat jij,samen met je" vriend",chesini hier stopt met dagelijks jullie psychopatische angst en afkeer voor Trump te etaleren ! Hier dient dit forum niet voor ...
Laatst gewijzigd door chesini op 1 augustus 2025, 11:12, 12 keer totaal gewijzigd.
- KleineSpaarder
- Hero Member
- Contacteer:
Wil je a.u.b. stoppen met altijd een heel bericht te quoten waarop je reageert. Dat is enorm storend.Finny10 schreef: ↑31 juli 2025, 17:10Als je de naam Trump door KleineSpaarder vervangt, dan klopt het helemaal.KleineSpaarder schreef: ↑31 juli 2025, 15:32
Hoog tijd dat je stopt met een fan te zijn van Trump dan![]()
![]()
Dank u.
Trumps MAGA = MAPA: Make Americans Poor Again
BESTE LEDEN VAN SPAARGIDS.BE,
Wat denken jullie van het idee om van Spaargids.be weer het zinnige en gezellige forum te maken dat het ooit was?
Gewoon vragen van elkaar beantwoorden op het vlak van sparen, deposito’s ETF’s, aandelen, obligaties, hypotheken, info over de nieuwe meerwaardebelasting etc. En evt. 1 rubriek in de kroeg. Laten we het gewoon “De Kroeg”noemen, voor andere vragen of echt belangrijk nieuws
Zo moeilijk moet dat toch niet zijn?!
Het enige wat we er voor moeten doen is:
- Stoppen met links en rechts en politiek in het algemeen
- Gewoon onder 1 naam posten
- KleineSpaarder met zijn complexen op negeren zetten evenals onze huistrol dhr/mevr/het, afijn u weet wel wie ik bedoel.
Ik geef direct toe dat ik me ook aan het reageren op trollen heb bezondigd de laatste tijd, omdat ik me af en toe echt begon te ergeren en het zonde van deze site vond.
Zinnige vragen heb ik steeds zo goed mogelijk beantwoord. Bij onzinnige vragen reageerde ik ook sarcastisch, maar ook daar moet ik dan ook mee stoppen.
Ik ben benieuwd of jullie het er mee eens zijn op deze manier van Spaargids.be weer een goede en zinnige site te maken.
Zo ja, laat het weten, zo niet erg jammer dan.
Wat denken jullie van het idee om van Spaargids.be weer het zinnige en gezellige forum te maken dat het ooit was?
Gewoon vragen van elkaar beantwoorden op het vlak van sparen, deposito’s ETF’s, aandelen, obligaties, hypotheken, info over de nieuwe meerwaardebelasting etc. En evt. 1 rubriek in de kroeg. Laten we het gewoon “De Kroeg”noemen, voor andere vragen of echt belangrijk nieuws
- KleineSpaarder met zijn complexen op negeren zetten evenals onze huistrol dhr/mevr/het, afijn u weet wel wie ik bedoel.
Ik geef direct toe dat ik me ook aan het reageren op trollen heb bezondigd de laatste tijd, omdat ik me af en toe echt begon te ergeren en het zonde van deze site vond.
Zinnige vragen heb ik steeds zo goed mogelijk beantwoord. Bij onzinnige vragen reageerde ik ook sarcastisch, maar ook daar moet ik dan ook mee stoppen.
Ik ben benieuwd of jullie het er mee eens zijn op deze manier van Spaargids.be weer een goede en zinnige site te maken.
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Van mij mag de kroeg worden afgeschaft, maar 1 topic om gewoon te zeveren moet kunnen.Finny10 schreef: ↑31 juli 2025, 22:00 BESTE LEDEN VAN SPAARGIDS.BE,
Voor de rest begint alles bij de moderatie want zonder deze is het toch direct om zeep en daar dit forum de slechtste mod ter wereld heeft, mooi voornemen waar ik 100% achtersta, maar tevergeefs vrees ik ...
Ik vind het wel Top van je dat je dit forum terug zijn oude glorie wil terug geven ! Respect daarvoor !
Laten we al allen beginnen met de gekende trollen op de "negeerlijst" te zetten, uiteindelijk zullen ze het dan wel beu worden !