Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Heb jij enig idee wat een nieuwe auto kost?? Nee dus. Een simpel Golfje in basisuitvoering kost al meer. Een BMW iX1 instapper die je met bosjes ziet rijden, kost het dubbele. Dat zijn nu toch niet bepaald luxevoertuigen?
Vanaf 75.000 Euro lijkt me redelijker & wie dat kan betalen (managementvennootschap
Waarom wil iedereen hier steeds meer belasting betalen? Betalen we dan nog niet genoeg?VTEC schreef: ↑17 november 2025, 12:50Heb jij enig idee wat een nieuwe auto kost?? Nee dus. Een simpel Golfje in basisuitvoering kost al meer. Een BMW iX1 instapper die je met bosjes ziet rijden, kost het dubbele. Dat zijn nu toch niet bepaald luxevoertuigen?
Vanaf 75.000 Euro lijkt me redelijker & wie dat kan betalen (managementvennootschap) zal daar ook niet van wakker liggen.
Iedereen? Enkel Brembos. Maar Brembos wilt wel dat iedereen meer belastingen gaat betalen, dus dat komt op hetzelfde neer.
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
De meeste , zo niet alle , Dacia’s heb je voor minder dan 30.000 euro ex btw. Ruime gezinswagens zonder meer. Een Bak Met Wielen X1 biedt echt niet veel meer.
https://www.tijd.be/opinie/algemeen/wat ... 36280.html
Nog een interessant artikel in de tijd, met o.a. volgende passage:
"Belast alle voordelen van alle aard op hun wekelijke waarde,.....Bovendien is de tijd rijp om de kloof tussen overheidspersoneel en werknemers verder te verkleinen: als de pensioenen naar elkaar toe evolueren, moeten ook de extralegale voordelen worden geharmoniseerd. Die hervorming levert jaarlijks ruim 1,5 miljard euro op en versterkt het principe van fiscale rechtvaardigheid."
Daar ben ik het volledig mee eens.
Nog een interessant artikel in de tijd, met o.a. volgende passage:
"Belast alle voordelen van alle aard op hun wekelijke waarde,.....Bovendien is de tijd rijp om de kloof tussen overheidspersoneel en werknemers verder te verkleinen: als de pensioenen naar elkaar toe evolueren, moeten ook de extralegale voordelen worden geharmoniseerd. Die hervorming levert jaarlijks ruim 1,5 miljard euro op en versterkt het principe van fiscale rechtvaardigheid."
Daar ben ik het volledig mee eens.
En daar moet dringend iets aan gedaan worden. Een forfetaire belasting zou die Dacia buiten het bereik van gewone mensen kunnen brengen. Het moet gaan gedaan zijn met die democratisering van mobiliteit. Wat gaan we anders nog allemaal krijgen? Dat het plebs ook plaats gaat innemen op de openbare weg?
Ik heb een bliksemafleider van het merk Gallagher op het dak van mijn Airbnb in Avoriaz.
Ergens zou het vanuit economisch punt gezien beter zijn dat Brembos in het systeem van ‘autodelen’ zou zitten
-
Costaccountant
- Jr. Member

- Contacteer:
De trein wordt gesubsidieerd met zo’n 25€ per retourtje. Het is goedkoper om gratis Dacia’s inclusief tankkaart uit te delen aan éénieder met een treinabonnement. Dat is géén grap.
In dictatorships we are more fortunate then you in the west, in one respect: we believe NOTHING about what we read in newspapers, and NOTHING about what we see on television, because - unlike you - we KNOW it's all propaganda and lies. Charter77.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/11/17 ... an-banden/
Samenwonde volwassenen kunnen hun leeflonen niet meer onbeperkt combineren.
Voortaan moeten OCMW's bij het bepalen van een leefloon niet alleen rekening houden met de bestaansmiddelen van partners, maar ook met die van ouders, grootouders, meerderjarige (klein)kinderen, schoonouders, -zonen en -dochters.
Ik begrijp het niet zo goed: Als 7 mensen zonder inkomsten samen gaan wonen, hebben die dan elk recht op een leefloon?
Voortaan moeten OCMW's bij het bepalen van een leefloon niet alleen rekening houden met de bestaansmiddelen van partners, maar ook met die van ouders, grootouders, meerderjarige (klein)kinderen, schoonouders, -zonen en -dochters.
Ik begrijp het niet zo goed: Als 7 mensen zonder inkomsten samen gaan wonen, hebben die dan elk recht op een leefloon?
Dat zijn wel heel erg dure treinen dan.Costaccountant schreef: ↑17 november 2025, 18:00De trein wordt gesubsidieerd met zo’n 25€ per retourtje. Het is goedkoper om gratis Dacia’s inclusief tankkaart uit te delen aan éénieder met een treinabonnement. Dat is géén grap.
Je zou het niet zeggen als je ze van binnen en buiten bekijkt.
Misschien toch maar beter Chinese treinen kopen of leasen de volgende keer.
Interessant,vertel me waar ik een auto ex BTW kan kopen als particulier?
En tuurlijk is een Dacia heel veel value for money & ook nog eens betrouwbaar met door Renault beproefde techniek. En veelal met LPG te krijgen.
De keuze van Test-Aankoop, maar het moet je ding zijn. En die grens van 30K als een luxe auto bestempelen is compleet belachelijk.
Er zijn leefloners die moeiteloos 4 000,00 euro netto per maand halen per gezin.Moneyking schreef: ↑17 november 2025, 18:03 https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/11/17 ... an-banden/
https://p-magazine.com/nl/articles/waar ... aan-werken