Oorlog Amerika/Israël versus Iran.
TIP
Re: Oorlog Amerika/Israël versus Iran.
Brembosje welGg70 schreef: ↑Gisteren 18:53Aan dat pensioen(2300-3000)ga ik nietTrivium schreef: ↑Gisteren 16:37
Ik zal stoppen op de leeftijd die mij werd voorgehouden bij het tekenen van mijn contract. Mogelijks moet ik daar een malus op betalen, dat is nog niet duidelijk maar dat zal me worst wezen. Ze mogen ze hebben hun malus.
Het verschil is dat ik geen dag werkloos ben geweest en ben beginnen werken op mijn 18. Ik kom dus sowieso aan een lange loopbaan.
Mensen die echt ziek zijn verdienen een uitkering. De profiteurs maken het onbetaalbaar. Toch raar dat links dat niet wil snappen. Door de vele profiteurs moeten de mensen die echt hulp nodig hebben het met veel minder doen.
Brembosje was trouwens leerkracht als ik me niet vergis (of als ze niet gelogen heeft). Die zal afhankelijk van welke leerkracht ze was ook wel niet kunnen klagen over haar pensioen. Ik schat tussen de 2300 en 3000 netto. Van mij dik verdiend en ze mag het hebben. Vergeet niet dat je vriendjes de afgunstigen hier dat veel te veel vinden en willen verminderen.
geraken...
"Hoeveel netto pensioen heeft een leerkracht?
In het onderwijs wordt het pensioen berekend op het gemiddelde loon van de laatste tien werkjaren, die doorgaans de best betaalde zijn. Voor een leerkracht met een volledige loopbaan van ruim veertig jaar ligt het nettopensioen vaak tussen 2.400 en 3.000 euro.19 nov 2025"
Of het zou moeten zijn dat ze veel verlof zonder wedde heeft genomen en dan nog.
Ik weet zelf ook niet of ik aan dat pensioen zal geraken. Wat ik wel weet, is dat ik GEEN DAG langer zal werken dan nodig als ik pensioengerechtigd ben. De rest vul ik wel aan met beleggen, ik heb toch nog dertig jaar te gaan XD
Ondertussen in de straat van hormuz….Trivium schreef: ↑Gisteren 19:13Brembosje wel
In het onderwijs wordt het pensioen berekend op het gemiddelde loon van de laatste tien werkjaren, die doorgaans de best betaalde zijn. Voor een leerkracht met een volledige loopbaan van ruim veertig jaar ligt het nettopensioen vaak tussen 2.400 en 3.000 euro.19 nov 2025"
Of het zou moeten zijn dat ze veel verlof zonder wedde heeft genomen en dan nog.
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
Ja ik weet het, we waren een klein beetje afgedwaaldIndalo schreef: ↑Gisteren 19:41Ondertussen in de straat van hormuz….Trivium schreef: ↑Gisteren 19:13
Brembosje wel
Ja, das waar.
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
- VincentVega
- VIP member

Dat is echt onmogelijk
Sorry, ik had KV gelezen ipv VV
Schoonheid vinden in de lelijkheid der dingen
Daar schrikken we niet van
Het is al langer duidelijk dat uw schrijf-en leesvaardigheden van een bedenkelijk niveau zijn
- VincentVega
- VIP member

Dat betekent veel voor mij … komende uit de mond van de hofnar dorpsidioot van SG
- KleineSpaarder
- VIP member

- Contacteer:
VincentVega is gewoon een van de nicks van VincentVega.
VincentVega is intellectueel niet in staat om inhoudelijk te redeneren. Maar vindt zichzelf wel ongelooflijk intelligent en superieur.
Steek er geen tijd in.
De Putin van spaargids is opgestaan. Wie niet naar zijn pijpen danst moet verdwijnen. Maar je kan ons spijtig voor jou niet uit een raam laten vallen. Wat je wel kan doen is ons op je negeerlijst plaatsen maar tegen ga je dan ruzie maken en lopen janken?
Chesini heeft gelijk het gevaar van rechtse haatzaaierij , de ongefundeerde-en meer dan de helft op leugens berustte of uit zijn context getrokken witzwart verhaaltjes aan te kaarten.
VincentVega schreef: ↑Gisteren 21:08Dat betekent veel voor mij … komende uit de mond van de hofnar dorpsidioot van SG![]()
![]()
![]()
Je doet het nu weer , de zaken die jezelf bent nl. het dorpsfiguur / idioot die je hier al jaren bent op een ander fantaseren
- VincentVega
- VIP member

Vervang “rechts” door “extreem-links” en “de helft” door “100%” en je hebt volledig gelijk, broer