Federale Arizona-regering
-
the_bishop
- Sr. Member

- Contacteer:
- KleineSpaarder
- VIP member

- Contacteer:
Re: Federale Arizona-regering
Netanyahu heeft in Gaza 70.000 Palestijnen vermoord alsof het niets is.vortex schreef: ↑14 april 2026, 15:37Dat mag ook wel want ze moorden elkaar daar nog altijd uit alsof het niks is.the_bishop schreef: ↑14 april 2026, 12:57 En het gaat alsmaar beter want er komen er dagelijks een vol stadion bij, want ze kweken daar als konijnen![]()
En nu doet hij hetzelfde in Zuid-Libanon en Iran.
KleineSpaarder schreef: ↑27 september 2025, 14:26 Trump heeft deze week gezegd dat hij niet zal toelaten dat Israel de westelijke jordaanoever annexeert.
Netanyahu lacht hem vierkant uit. Wat heeft Trump daaraan te zeggen.
Netanyahu gaat ook gewoon verder met de systematische vernieling van Gaza.
Een van de trouwste supporters van Trump gebruikt andere woorden om te beschrijven wat in Gaza gebeurt:
KleineSpaarder schreef: ↑1 augustus 2025, 10:20 Marjorie Taylor Greene, een van de grootste supporters van Trump, en een van de leidende figuren van Trumps MAGA beweging, heeft de crisis in Gaza een genocide genoemd.
![]()
![]()
-
the_bishop
- Sr. Member

- Contacteer:
Dat klopt niet hé KleineSpaarder.KleineSpaarder schreef: ↑14 april 2026, 17:35 Netanyahu heeft in Gaza 70.000 Palestijnen vermoord alsof het niets is.
Netanyahu heeft de daders van de aanslagen in Israel op onschuldige burgers en de andere aanhangers van de terreurorganisatie waartoe ze behoorden zoveel als mogelijk opgejaagd en gedood.
Dat was hun verdiende straf en het volste recht van Israel om zijn bevolking te beschermen zodat het niet weer gebeurd !
Dat er daar een heleboel Palestijnen in de buurt van die terroristen stonden is een spijtige zaak en noemt men "collateral damage". Het was niet de bedoeling om die mee te doden, maar het ging niet anders.
Misschien verborgen die terroristen zich BEWUST wel onder de bevolking om zo veel mogelijk slachtoffers te maken
En wie weet liet die Palestijnse bevolking dat wel BEWUST toe, omdat het nu eenmaal hun eigen zonen en dochters zijn die terroristen, ze kennen ze!
Ze kunnen elk lid aanduiden en overleveren aan de Israelische autoriteiten. Geen oorlog of doden meer nodig... heel Hamas de bak in in Israel !
Dat is niet gebeurd, integendeel, de terroristen werden verborgen in burgerkleren tussen de bevolking.
Wie weet is die hele bevolking medeplichtig... door het steunen van een terroristische groepering die er niet voor terugschrikt onschuldige burgers, mannen, vrouwen, kinderen en zelfs BABY'S koelbloedig de keel over te snijden
Stel je voor... heel de bevolking medeplichting... een terroristisch volk eigenlijk dan ! Zo slecht zal zelfs die bevolking wel niet zijn zeker
- MeneerParmentier
- Sr. Member

- Contacteer:
Ik minimaliseer de misdaad niet. Ik zeg enkel dat compensatiebetalingen onmogelijk en tevens belachelijk zijn. Bij een misdaad bestraf je de misdadiger, niet zijn achter-achter-achter-achter-achter-achterkleinkinderen.
Begin maar eens met mensen die vandaag een veroordeling oplopen te bestraffen. Gevangenisstraffen dus effectief uitzitten en niet met ochot ocheire een werkstrafje hier en een enkelbandje daar. Is de misdadiger dood? Pech dan.
- VincentVega
- VIP member

MeneerParmentier schreef: ↑14 april 2026, 20:10Ik minimaliseer de misdaad niet. Ik zeg enkel dat compensatiebetalingen onmogelijk en tevens belachelijk zijn. Bij een misdaad bestraf je de misdadiger, niet zijn achter-achter-achter-achter-achter-achterkleinkinderen.
Begin maar eens met mensen die vandaag een veroordeling oplopen te bestraffen. Gevangenisstraffen dus effectief uitzitten en niet met ochot ocheire een werkstrafje hier en een enkelbandje daar. Is de misdadiger dood? Pech dan.
Mijn betovergrootvader is nooit in Congo geweest. Waarom zou ik dan als Belgische belastingbetaler moeten meebetalen voor wat de familie Saksen-Coburg en een aantal missionarissen daar ooit hebben uitgespookt?
PS: naar het schijnt hebben ook de families Mobuto, Tshisekedi en Kabila een aantal misdaden begaan, gefraudeerd en zich persoonlijk verrijkt. Misschien moet daar herstelbetalingen gevraagd worden want dat is van meer recente datum?
Schoonheid vinden in de lelijkheid der dingen
Niet woke genoeg. Liever van de boze blanke man.VincentVega schreef: ↑14 april 2026, 20:24MeneerParmentier schreef: ↑14 april 2026, 20:10
Ik minimaliseer de misdaad niet. Ik zeg enkel dat compensatiebetalingen onmogelijk en tevens belachelijk zijn. Bij een misdaad bestraf je de misdadiger, niet zijn achter-achter-achter-achter-achter-achterkleinkinderen.
Mijn betovergrootvader is nooit in Congo geweest. Waarom zou ik dan als Belgische belastingbetaler moeten meebetalen voor wat de familie Saksen-Coburg en een aantal missionarissen daar ooit hebben uitgespookt?
PS: naar het schijnt hebben ook de families Mobuto, Tshisekedi en Kabila een aantal misdaden begaan, gefraudeerd en zich persoonlijk verrijkt. Misschien moet daar herstelbetalingen gevraagd worden want dat is van meer recente datum?
Heel simpel: je moet het niet. De nakomelingen van de Saksen-Coburgs en de missionarissen moeten dat doen.VincentVega schreef: ↑14 april 2026, 20:24 Mijn betovergrootvader is nooit in Congo geweest. Waarom zou ik dan als Belgische belastingbetaler moeten meebetalen voor wat de familie Saksen-Coburg en een aantal missionarissen daar ooit hebben uitgespookt?
Absoluut, maar dan gaan we weer de commentaar krijgen dat het "wij" zijn die die personen in het zadel gehesen of gehouden hebben. En zo is alles wat in deze wereld verkeerdloopt uiteindelijk de schuld van de blanke man.VincentVega schreef: ↑14 april 2026, 20:24 PS: naar het schijnt hebben ook de families Mobuto, Tshisekedi en Kabila een aantal misdaden begaan, gefraudeerd en zich persoonlijk verrijkt. Misschien moet daar herstelbetalingen gevraagd worden want dat is van meer recente datum?
Strookje afknippen en laten ondertekenen door ouders of voogd.
------------ 8< -------------------------------------- knip hier----------------------------------------------
------------ 8< -------------------------------------- knip hier----------------------------------------------
Wat vinden jullie van de energiesteun die de regering gaat doen?
Premies gaan geven voor mensen die verwarmen op fossiele brandstoffen en ze tegelijk verplichten tot een energetische renovatie. Jammer dat BDW geplooid is voor plat populisme van MR en Vooruit!
Premies gaan geven voor mensen die verwarmen op fossiele brandstoffen en ze tegelijk verplichten tot een energetische renovatie. Jammer dat BDW geplooid is voor plat populisme van MR en Vooruit!
Defensie heeft 50 000 000,00 euro aan defensie voor drones uitgegeven zonder openbare uitbesteding en met een negatief advies van de FOD financiën.
Vriendjespolitiek ?
8 x te dure dronedectoren
Zou den THEO moeten aftreden ?
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/other/ ... d72f2&ei=8
Vriendjespolitiek ?
Is het FVDB ….. sommige SG’ers blijven er tot 25jaar later nog over doorbomen….paul schreef: ↑15 april 2026, 22:24 Defensie heeft 50 000 000,00 euro aan defensie voor drones uitgegeven zonder openbare uitbesteding en met een negatief advies van de FOD financiën.
Vriendjespolitiek ?
Maar als er dergelijke dubieuze zaken uit NVA hoek komen , dan is VEGA in de verste verte niet meer te horen.
Wetten en regels en disciplinair begrotingsbeleid …. Die kaart wordt bij NVA ook alleen maar getrokken hoe het past in het kraam hè …..
Den Theo kan het komen uitleggen in het parlement.
https://p-magazine.com/nl/articles/theo ... nbesteding
Zou die een percentje hebben gekregen ?
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/liveblog/g ... 325690894/
Is het een politiehelicopter of een drone ? Het is Mega Mindy
https://p-magazine.com/nl/articles/theo ... nbesteding
Zou die een percentje hebben gekregen ?
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/liveblog/g ... 325690894/
Is het een politiehelicopter of een drone ? Het is Mega Mindy
Wie weet binnenkort een vacature voor minister van defensie ( m)
-21 000,00 euro loon
-maaltijdSEX
-patserbak
- een kortgerokte vrouwelijke chauffeur
-aandelen in de winst ( van het drone-bedrijf )
- gigantische uittredingsvergoeding voor als men het beu is
-evenveel verlof als die van het onderwijs
- 2 000,00 euro per maand woonstvergoeding
- een gratis drone
-geen diplomavereiste
-21 000,00 euro loon
-maaltijdSEX
-patserbak
- een kortgerokte vrouwelijke chauffeur
-aandelen in de winst ( van het drone-bedrijf )
- gigantische uittredingsvergoeding voor als men het beu is
-evenveel verlof als die van het onderwijs
- 2 000,00 euro per maand woonstvergoeding
- een gratis drone
-geen diplomavereiste
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hij hoort thuis in de gevangenis.paul schreef: ↑15 april 2026, 22:24 Defensie heeft 50 000 000,00 euro aan defensie voor drones uitgegeven zonder openbare uitbesteding en met een negatief advies van de FOD financiën.
Vriendjespolitiek ?
Inderdaad in de gevangenis als grondslaper en misschien door de medegevangenen eens goed onderhanden worden genomen.
Ik zie de ROVERHEID nog vallen daarover.
Hij kan misschien al eens een manier bedenken om zijn riante uittredingsvergoeding dan op een manier te beleggen dat er geen meerwaardebrol op moet betaald worden.
Jan Heps heeft al een tip gegeven : via" private-equity fondsen".
Den Theo zal de voorbije nacht wel niet kunnen slapen hebben.
Ik zie de ROVERHEID nog vallen daarover.
Hij kan misschien al eens een manier bedenken om zijn riante uittredingsvergoeding dan op een manier te beleggen dat er geen meerwaardebrol op moet betaald worden.
Jan Heps heeft al een tip gegeven : via" private-equity fondsen".
Den Theo zal de voorbije nacht wel niet kunnen slapen hebben.
Den Theo is een vriend van die dronesdedector fabrikant.
https://www.nieuws365.be/politiek/zware ... nd-van-hem
https://www.nieuws365.be/politiek/zware ... nd-van-hem