Nieuwe Vlaamse regering
Re: Nieuwe Vlaamse regering
Ik niet bij de para's, maar bij de zandstuivers. Soms heb je meer gemeen dan jezelf denkt. Alleen is mijn IQ misschien niet zo hoog
Hier stormfuselier geweest bij het 5de linie, hadden legerdienst beter nooit afgeschaft….
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
Hier 20 maanden burgerdienst gedaan.
Ben tegen herinvoer van verplichte legerdienst.
Vrijwillige reservisten en beroepsleger is ok maar eigenlijk zou men zich moeten beperken tot vechten op terreinen buiten de steden ipv de onschuldige burgerbevolking bewust te viseren.
Ben tegen herinvoer van verplichte legerdienst.
Vrijwillige reservisten en beroepsleger is ok maar eigenlijk zou men zich moeten beperken tot vechten op terreinen buiten de steden ipv de onschuldige burgerbevolking bewust te viseren.
Laatst gewijzigd door spaarfreakje op 8 mei 2026, 19:22, 2 keer totaal gewijzigd.
Daarom dat er nu miljarden naar defensie gaan…
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
Dan zijn we het eens Chesini. Ik ben generaal b.d.
Ik had trouwens nooit gedacht dat jij als notoire BE-toerist ooit 1 dag binnendienst gedaan hebt, alleen al gezien uw niv van interventies op de SG. Bij deze. Getekend Chesini.
Ok, bij deze dus anoniem goedgekeurd met meerderheid op de SG: gezijk. Taal, dat zijn tenslotte maar conventies.
Laatst gewijzigd door chesini op 9 mei 2026, 05:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Legerdienst was wat mij betreft complete waste of time. Maar veel fysiek bijgekweekt. Ik liep de stormfusiliers uit mijn wiel. Zelfs 2 weken kuisen voor gedaan.Wegens het durven op een hoop lopen van een ganse companie stormfusiliers. Dat bleek immers verboden te zijn.
Lachen wij met ABL? Neen, natuurlijk niet. Alleen met Theo, en met mechaniekers die Sidewinders afvuren tijdens het groot onderhoud op de grond, en met rood alarm waarbij iedereen de kazernes moest ontvluchten maar nooit meer teruggeraakt is wegens alles in panne gevallen etc etc etc.
En welk soort leadership heb je in gedachte? iets zoals Trump, Poetin en Xi of eerder iets als von der Leyen, Rutten en Costa.
BTW: tijdens mijn verplichte legerdienst hebben die para's op geen enkel moment enige blijk gegeven van een hoog IQ, eerder het tegendeel. Is ook zo gewenst, voor dat soort militairen heb je geen verstandige of geschoolde mensen nodig, als ze fysiek maar OK zijn, gehoorzamen en vooral niet zelf nadenken of een eigen mening hebben is het al lang goed, het maakt echt niet uit dat ze hun naam niet zonder fouten kunnen schrijven.
Een opleiding bij de para's
Nu weten we welke dure opleiding hij heeft gehad waar een ander alleen maar van kan dromen
Nu weten we welke dure opleiding hij heeft gehad waar een ander alleen maar van kan dromen
Hoe meer verstand, hoe duurder de opleidingen. Wet nr1 van Chesini.
Hoe minder verstand, hoe duurder de legeraankopen. Wet nr2 van Chesini.
Hoe meer aan hun lot overgelaten ovv NL, hoe lager de schoolresultaten op Wiskunde en Wetenschappen. Wet nr3 van Chesini.
Hoe meer geld Zuhal Demir er tegenaan gooit, hoe slechter de schoolresultaten. Wet nr4 van Chesini.
Hoe meer Zuhal Demir zich met alles bemoeit, hoe slechter de schoolresultaten. Wet nr5 van Chesini.
En gelieve mij vandaag niet te veel te storen, ik moet namelijk nog extra wetten voorbereiden.
Weet je al iets van de hervorming pensioenen? Wanneer wordt die gestemd want al wel goedgekeurd in 2de lezing .