Wat er eind augustus/begin september op het gebied van termijnrekeningen op stapel staat?
TIP
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Wat er eind augustus/begin september op het gebied van termijnrekeningen op stapel staat?
Van mij mag de kroeg worden afgeschaft, maar 1 topic om gewoon te zeveren moet kunnen.Finny10 schreef: ↑Gisteren 21:56 BESTE LEDEN VAN SPAARGIDS.BE,
Wat denken jullie van het idee om van Spaargids.be weer het zinnige en gezellige forum te maken dat het ooit was?
Gewoon vragen van elkaar beantwoorden op het vlak van sparen, deposito’s ETF’s, aandelen, obligaties, hypotheken, info over de nieuwe meerwaardebelasting etc. En evt. 1 rubriek in de kroeg. Laten we het gewoon “De Kroeg”noemen, voor andere vragen of echt belangrijk nieuws
Zo moeilijk moet dat toch niet zijn?!
Het enige wat we er voor moeten doen is:
- Stoppen met links en rechts en politiek in het algemeen
- Gewoon onder 1 naam posten
- KleineSpaarder met zijn complexen op negeren zetten evenals onze huistrol dhr/mevr/het, afijn u weet wel wie ik bedoel.
Ik geef direct toe dat ik me ook aan het reageren op trollen heb bezondigd de laatste tijd, omdat ik me af en toe echt begon te ergeren en het zonde van deze site vond.
Zinnige vragen heb ik steeds zo goed mogelijk beantwoord. Bij onzinnige vragen reageerde ik ook sarcastisch, maar ook daar moet ik dan ook mee stoppen.
Ik ben benieuwd of jullie het er mee eens zijn op deze manier van Spaargids.be weer een goede en zinnige site te maken.
Zo ja, laat het weten, zo niet erg jammer dan.
Voor de rest begint alles bij de moderatie want zonder deze is het toch direct om zeep en daar dit forum de slechtste mod ter wereld heeft, mooi voornemen waar ik 100% achtersta, maar tevergeefs vrees ik ...
Ik vind het wel Top van je dat je dit forum terug zijn oude glorie wil terug geven !
Make Spaargids " Great Again ! "