Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Beleggen Fondsen en aandelen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Zes op de tien beleggers voelen zich rijk met portefeuille van half miljoen.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
176 berichten
  • Pagina 6 van 12
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • …
  • 12
  • Volgende
TIP
Vergelijk via onze tools Effectenrekening - Fondsen - Beleggingsplannen
David_DeWa
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

Re: Zes op de tien beleggers voelen zich rijk met portefeuille van half miljoen.

• Citeer

Bericht door David_DeWa » 29 september 2021, 13:24

Divi schreef: ↑29 september 2021, 13:11 Het komt er volgens mij op aan mee te zijn met de grote trend en deze dus te detecteren.
Mijn ervaring is bijna het omgekeerde.
Als je als particulier wenst mee te hollen met de grote trend kom je altijd te laat en blijf je achter de feiten aanhollen.
Het is dus net de zaak om tegen de mainstream te durven ingaan. Dat geldt trouwens ook deels voor vastgoed. Het zijn niet de woningen die iedereen wil hebben waar de grote winsten te halen vallen. Eerder de woningen waar iedereen omheen loopt en waar slechts weinigen het potentieel van inzien.

ignition
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ignition
Verstuur privébericht

Re: Zes op de tien beleggers voelen zich rijk met portefeuille van half miljoen.

• Citeer

Bericht door ignition » 29 september 2021, 14:37

David_DeWa schreef: ↑29 september 2021, 13:20 En er is er al eentje bij die voor zijn vijfendertigste effectief gestopt is met werken voor derden en nu al leeft van zijn spaarkapitaal. Anno 2021, niet in een ver en duister verleden waar volgens sommigen alles zoveel makkelijker was. Op die leeftijd dacht ik daar zelfs nog niet aan.
Interessant, hoe heeft hij dat voor elkaar gekregen?

DoeMaarNormaal
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer DoeMaarNormaal
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door DoeMaarNormaal » 29 september 2021, 18:45

David_DeWa schreef: ↑29 september 2021, 13:20
Ik zal het voor jou nog even samenvatten:
Ik schreef voorheen al meermaals dat ik voor geen enkele aankoop van een vastgoed een hypothecaire lening heb afgesloten (...)

En er is er al eentje bij die voor zijn vijfendertigste effectief gestopt is met werken voor derden en nu al leeft van zijn spaarkapitaal. Anno 2021, niet in een ver en duister verleden waar volgens sommigen alles zoveel makkelijker was. Op die leeftijd dacht ik daar zelfs nog niet aan.

Vandaar dat ik schrijf, vanuit praktijkervaring, dat het er niet toe doet in welk jaar je geboren bent maar eerder welk traject je kiest om te volgen.

(...)ik heb mijn geld niet een heel leven laten doodbloeden op een spaarboekje. Dat was de keuze.
En als je alles goed gelezen had zou je ook meegekregen hebben dat ik niet uitsluitend in vastgoed heb belegd maar daarentegen een zeer gediversifieerde portefeuille heb willen uitbouwen. Vastgoed was daar maar een start en een deel van. (...)
Samengevat: David_Dewa heeft voor de leeftijd van 45 jaar 4 woningen verworven zonder één lening aan te gaan, en dat met een modaal loon (ander topic) en met nog genoeg geld over om andere beleggingen te doen.
Z'n kinderen bewijzen anno 2021 dat het zelfs nog straffer kan.

centiem
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer centiem
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door centiem » 29 september 2021, 19:14

Zijn verhaal verbaast mij niet. Er is veel mogelijk als je prioriteiten stelt. Mensen waren vroeger ook met FIRE bezig. Enkel de naam is nieuw.
Prioriteiten stellen, werken, investeren en geen ongeluk heben. Met geluk heeft dat weinig te maken.

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 29 september 2021, 19:33

DoeMaarNormaal schreef: ↑29 september 2021, 18:45 Samengevat: David_Dewa heeft voor de leeftijd van 45 jaar 4 woningen verworven zonder één lening aan te gaan, en dat met een modaal loon (ander topic) en met nog genoeg geld over om andere beleggingen te doen.
Hij heeft op vandaag 1 woning verworven als ik het goed begrijp.
Hij heeft doorheen de tijd 4 goedkope woningen gekocht, gerenoveerd en terug verkocht als ik het goed begrijp.
Allemaal niets straf aan, ook niet met een modaal loon. Wat hij er allemaal voor gelaten heeft, zegt hij er niet bij.
Het zijn vanaf het begin en doorheen de tijd zijn keuzes (naast andere factoren) die geleid hebben tot zijn resultaat op vandaag.

Wat hij probeert te zeggen, denk ik (en daar ben ik mee akkoord), is dat je wel degelijk een impact hebt door je eigen keuzes.
Ik ben wel akkoord dat de eigen keuzes niet de enige factoren zijn én dat niet iedereen dezelfde keuzes heeft.
Maar vaak is dat verschil in keuzes ook gewoon een gevolg van eerdere keuzes natuurlijk.

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 29 september 2021, 19:44

Los van de hele discussie rond 1 forumlid...

De titel van het artikel is "Zes op de tien beleggers voelen zich rijk met portefeuille van half miljoen."
Dat wil n.m.i. *niet* zeggen dat 60% van "de beleggers" een portefeuille heeft van meer dan 500.000 EUR.
Wellicht hebben ze een enquete gedaan onder beleggers om te polsen wat ze "genoeg vinden om rijk te zijn" met dit als resultaat.
Ik leid daar vooral uit af dat de overgrote meerderheid van "de beleggers" dus een portefeuille heeft met een waarde die een heel stuk minder dan 500.000 EUR is. Voor de rest staat dromen vrij, iets doen om die dromen te verwezenlijken ook.

David_DeWa
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door David_DeWa » 29 september 2021, 20:01

EarthNvstr1 schreef: ↑29 september 2021, 19:33
DoeMaarNormaal schreef: ↑29 september 2021, 18:45 Samengevat: David_Dewa heeft voor de leeftijd van 45 jaar 4 woningen verworven zonder één lening aan te gaan, en dat met een modaal loon (ander topic) en met nog genoeg geld over om andere beleggingen te doen.
Hij heeft op vandaag 1 woning verworven als ik het goed begrijp.
Hij heeft doorheen de tijd 4 goedkope woningen gekocht, gerenoveerd en terug verkocht als ik het goed begrijp.
Allemaal niets straf aan, ook niet met een modaal loon. Wat hij er allemaal voor gelaten heeft, zegt hij er niet bij.
Het zijn vanaf het begin en doorheen de tijd zijn keuzes (naast andere factoren) die geleid hebben tot zijn resultaat op vandaag.

Wat hij probeert te zeggen, denk ik (en daar ben ik mee akkoord), is dat je wel degelijk een impact hebt door je eigen keuzes.
Ik ben wel akkoord dat de eigen keuzes niet de enige factoren zijn én dat niet iedereen dezelfde keuzes heeft.
Maar vaak is dat verschil in keuzes ook gewoon een gevolg van eerdere keuzes natuurlijk.
Toch niet goed begrepen dan.
In 2000 had ik gelijktijdig nog 4 woningen in portefeuille waarvan 2 buiten België. Een daarvan als eigen woning en een als eigen buitenverblijf. Vanaf 2009 vastgoed afgebouwd waarvan de opbrengst voor een deel werd belegd in, voor mij, redelijk veilige vastrentende' beleggingen en het overblijvende pand volledig te renoveren naar toekomstige standaarden en aangrenzende gronden zoveel mogelijk in eigen bezit te krijgen.
Uiteraard moet je er in het begin van alles voor laten en er heel wat eigen tijd Insteken. Maar na 10 jaar ben je daar doorheen. Met als resultaat dat je de rest van je leven redelijk zorgeloos kan leven en niet veel meer moet laten. War niet hetzelfde is dat je vanaf dan het geld onbekommerd door ramen en deuren kan of moet buitensmijten.o

David_DeWa
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door David_DeWa » 29 september 2021, 20:14

DoeMaarNormaal schreef: ↑29 september 2021, 18:45
David_DeWa schreef: ↑29 september 2021, 13:20
Ik zal het voor jou nog even samenvatten:
Ik schreef voorheen al meermaals dat ik voor geen enkele aankoop van een vastgoed een hypothecaire lening heb afgesloten (...)

En er is er al eentje bij die voor zijn vijfendertigste effectief gestopt is met werken voor derden en nu al leeft van zijn spaarkapitaal. Anno 2021, niet in een ver en duister verleden waar volgens sommigen alles zoveel makkelijker was. Op die leeftijd dacht ik daar zelfs nog niet aan.

Vandaar dat ik schrijf, vanuit praktijkervaring, dat het er niet toe doet in welk jaar je geboren bent maar eerder welk traject je kiest om te volgen.

(...)ik heb mijn geld niet een heel leven laten doodbloeden op een spaarboekje. Dat was de keuze.
En als je alles goed gelezen had zou je ook meegekregen hebben dat ik niet uitsluitend in vastgoed heb belegd maar daarentegen een zeer gediversifieerde portefeuille heb willen uitbouwen. Vastgoed was daar maar een start en een deel van. (...)
Samengevat: David_Dewa heeft voor de leeftijd van 45 jaar 4 woningen verworven zonder één lening aan te gaan, en dat met een modaal loon (ander topic) en met nog genoeg geld over om andere beleggingen te doen.
Correctie, sommige van mijn kinderen. Niet allemaal. Ze hebben immers niet allemaal dezelfde keuzes gemaakt. Zo zie je ook maar dat bij eenzelfde uitgangspositie het resultaat verschillend kan zijn. De eigen gevolgde weg is dus belangrijker dan de vertrekpositie.
Overigens ben ik uit louter fiscale overwegingen voor een pand, destijds al enkele jaren de eigen woning, een renovatielening aangegaan. Maar de som van het geleende bedrag werd voor 10 jaar, dezelfde periode als de lening, vastgezet aan bijna dezelfde rentevoet als de lening. Tegenwoordig zou ik kunnen lenen aan een lage rentevoet maar dezelfde som uitzetten aan bijna de viervoudige rentevoet. Als dat al niet gemakkelijker is dan vroeger weet ik het ook niet meer.

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 29 september 2021, 20:14

David_DeWa schreef: ↑29 september 2021, 20:01 Toch niet goed begrepen dan.
In 2000 had ik gelijktijdig nog 4 woningen in portefeuille waarvan 2 buiten België. Een daarvan als eigen woning en een als eigen buitenverblijf. Vanaf 2009 vastgoed afgebouwd waarvan de opbrengst voor een deel werd belegd in, voor mij, redelijk veilige vastrentende' beleggingen en het overblijvende pand volledig te renoveren naar toekomstige standaarden en aangrenzende gronden zoveel mogelijk in eigen bezit te krijgen.
De details zijn wellicht interessant voor wie iets wil ondernemen, maar maken echt niets uit in de onzinnige discussie die ontstaan is n.m.i. ... ;)
David_DeWa schreef: ↑29 september 2021, 20:01 Uiteraard moet je er in het begin van alles voor laten en er heel wat eigen tijd Insteken. Maar na 10 jaar ben je daar doorheen. Met als resultaat dat je de rest van je leven redelijk zorgeloos kan leven en niet veel meer moet laten. War niet hetzelfde is dat je vanaf dan het geld onbekommerd door ramen en deuren kan of moet buitensmijten.o
Voor een groot stuk eigen keuzes, inderdaad.
Maar je stelt het misschien toch wel een beetje té eenvoudig voor... niet iedereen beschikt over dezelfde mogelijkheden (in brede zin) om toch bepaalde andere forumleden enigszins bij te treden ;)
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 29 september 2021, 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.

David_DeWa
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door David_DeWa » 29 september 2021, 20:16

centiem schreef: ↑29 september 2021, 19:14 Zijn verhaal verbaast mij niet. Er is veel mogelijk als je prioriteiten stelt. Mensen waren vroeger ook met FIRE bezig. Enkel de naam is nieuw.
Prioriteiten stellen, werken, investeren en geen ongeluk heben. Met geluk heeft dat weinig te maken.
Volledig mee eens. Geluk dwing je meestal af. Ongeluk haal je in veel gevallen jezelf op de nek door eigen daden.

David_DeWa
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door David_DeWa » 29 september 2021, 20:21

EarthNvstr1 schreef: ↑29 september 2021, 20:14 De details zijn wellicht interessant voor wie iets wil ondernemen, maar maken echt niets uit in de onzinnige discussie die ontstaan is n.m.i. ... ;)
Geen probleem. Dan onthoud ik me verder van dit topic.

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 29 september 2021, 20:28

David_DeWa schreef: ↑29 september 2021, 20:21
EarthNvstr1 schreef: ↑29 september 2021, 20:14 De details zijn wellicht interessant voor wie iets wil ondernemen, maar maken echt niets uit in de onzinnige discussie die ontstaan is n.m.i. ... ;)
Geen probleem. Dan onthoud ik me verder van dit topic.
Gewoon mijn mening dat het een onzinnige discussie is hé (naast off-topic). Doe gerust verder als je het zinvol en/of bevredigend vindt, ik lees in ieder geval de posts uit interesse hoe mensen denken over dingen ;)
Als men ervanuit gaat dat uw verhaal onrealistisch is voor "de normale mens" en met dat vooroordeel reageert, dan hebben de details n.m.i. weinig toegevoegde waarde ;)

BRT
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer BRT
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door BRT » 29 september 2021, 21:35

ignition schreef: ↑29 september 2021, 14:37
David_DeWa schreef: ↑29 september 2021, 13:20 En er is er al eentje bij die voor zijn vijfendertigste effectief gestopt is met werken voor derden en nu al leeft van zijn spaarkapitaal. Anno 2021, niet in een ver en duister verleden waar volgens sommigen alles zoveel makkelijker was. Op die leeftijd dacht ik daar zelfs nog niet aan.
+1

Ben oprecht benieuwd, geeft misschien inspiratie.

joshua41
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer joshua41
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door joshua41 » 14 oktober 2021, 15:42

BRT schreef: ↑29 september 2021, 21:35
ignition schreef: ↑29 september 2021, 14:37

+1

Ben oprecht benieuwd, geeft misschien inspiratie.
Waarschijnlijk belegt in crypto.

criticus
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door criticus » 15 oktober 2021, 23:37

Ik hoorde vorig jaar voor het eerst 'YOLO' zijnde 'You Only Life Once'.
Dat was al een tijdje mijn levenskeuze. Ik ging vervroegd op pensioen en dat maakt een verschil zo'n 15000 euro per jaar, so what...°
We eten en kopen toch nog wat we willen en genieten met volle teugen.
We gaan heel graag op hotel in zonnige landen waar de lonen laag zijn en ik ben dan altijd verwonderd dat zoveel mensen voor wat geld zoveel voor u doen: kamer elke dag poetsen, beddengoed en handdoeken verversen, zwembad onderhouden, 's morgens en 's avonds buffetten voor je klaar zetten, cocktailtje aan de bar, Wifi, ...
Dan wandelen we er ook voorbij veel vakantieverblijven van (rijke) Belgen en hebben medelijden. Veel bezit geeft immers weer zorgen: kosten, veiligheid, taksen, paperassen, onderhoud,...). En ze moeten altijd naar dezelfde vakantieplaats.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

176 berichten
  • Pagina 6 van 12
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • …
  • 12
  • Volgende

Terug naar “Fondsen en aandelen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy