ABN AMRO verkoopt spaarportefeuille Moneyou
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: ABN AMRO verkoopt spaarportefeuille Moneyou
Ik had enkele rekeningen bij moneyou die leeg (ik had ze leeg gemaakt wegens die transfer) waren. Keytrade heeft die overgenomen, en die belemmeren nu het overzicht op het dashboard van keytrade.
Ik vroeg hen om die weg te doen, maar blijkbaar moet ik daar eerst dwangarbeid voor verrichten. Foert!
Je kan wél een rekening openen op 5 minuten maar niet afsluiten??? Wat is dat voor onzin?
Ik vroeg hen om die weg te doen, maar blijkbaar moet ik daar eerst dwangarbeid voor verrichten. Foert!
Je kan wél een rekening openen op 5 minuten maar niet afsluiten??? Wat is dat voor onzin?
Je moet eens proberen een keytrade-rekening definitief af te sluiten. Dat is ware horror!SonjaBm schreef: ↑17 december 2019, 17:54 Je moet
1) formulier downloaden
2) formulier afdrukken
3) formulier invullen
4) formulier tekenen
5) formulier inscannen
6) formulier terugmailen
dàn :
7) paspoort scannen voorzijde
paspoort scannen achterzijde
ç) paspoort doormailen
Dat is dus 2 uur werk. Komt daar nog bij dat mijn scanner stuk is, en ik dus eerst nog een nieuwe kan gaan kopen. Nog eens een halve dag bezig.
Kom nou....zijn wij 2019?
Volstaat het niet om via de beveiligde website mee te delen dat ze die rekeningen mogen opzeggen???
Na 2 maanden alle documenten doorgemaild te hebben, was het nog niet gelukt. Tot ik gisteren een mail stuurde dat ik hun incompetentie aan de kaak zou stellen op o.a. spaargids. Twee uur later was het plots toch gelukt!
"Je moet eens proberen een keytrade-rekening definitief af te sluiten. Dat is ware horror!
Na 2 maanden alle documenten doorgemaild te hebben, was het nog niet gelukt."
idem hier: zit nog steeds met PSA en Fortuneo zicht-en spaarrekeningen. Al 2x geprobeerd met de nodige documenten af te sluiten : GEEN REACTIE !
idem hier: zit nog steeds met PSA en Fortuneo zicht-en spaarrekeningen. Al 2x geprobeerd met de nodige documenten af te sluiten : GEEN REACTIE !
Toch raar dat dat bij anderen probleemloos lukt...
Zeker dat je ook op een correcte manier je ID-kaart en extra handtekening hebt toegevoegd bij de vraag ? Als 1 van beiden ontbreekt, kunnen ze inderdaad niets afsluiten.
Zeker dat je ook op een correcte manier je ID-kaart en extra handtekening hebt toegevoegd bij de vraag ? Als 1 van beiden ontbreekt, kunnen ze inderdaad niets afsluiten.
Inderdaad, raar dat het niet lukt. Ik heb enige tijd een Azur rekening bij Keytrade afgesloten, was op 3 dagen uitgevoerd
Volgens mij zit daar een reden achter, om zoveel mogelijk rekeningen te laten bestaan, ook al worden ze niet meer gebruikt. Is het de wet die hen verplicht om al die rompslomp te doorlopen, of vinden ze dat zélf uit?
Ik heb het volgende gedaan om hen te bedanken voor het onnodig in leven te houden van zeker 6 rekeningen die ik al zeer lang niet meer gebruik, en dewelke zeer storend zijn in het overzicht op het dashboard : de rekeningen waar wél nog geld op stond heb ik ook leeggehaald en het geld naar elders versluisd.
Ik heb het volgende gedaan om hen te bedanken voor het onnodig in leven te houden van zeker 6 rekeningen die ik al zeer lang niet meer gebruik, en dewelke zeer storend zijn in het overzicht op het dashboard : de rekeningen waar wél nog geld op stond heb ik ook leeggehaald en het geld naar elders versluisd.
-
- Newbie
- Contacteer:
Ik snap het niet, hoor. Ik heb op een avond hun formulier ter afsluiting gedownload, ingevuld, ondertekend en gemaild samen met een kopie van mijn eIK. s'Anderendaags ontving ik een mail dat zij het zo spoedig mogelijk zouden verwerken. En, inderdaad, de dag erna was mijn "High Fidelity"-rekening volledig verdwenen uit het dashboard. Ik zal wel een geluksvogel wezen zeker...
2 u voor het het invullen van een formulier en terugmailen samen met het paspoort?! Straf, dat duurt bij mij 5 minuten.SonjaBm schreef: ↑17 december 2019, 17:54 Je moet
1) formulier downloaden
2) formulier afdrukken
3) formulier invullen
4) formulier tekenen
5) formulier inscannen
6) formulier terugmailen
dàn :
7) paspoort scannen voorzijde
paspoort scannen achterzijde
ç) paspoort doormailen
Dat is dus 2 uur werk. Komt daar nog bij dat mijn scanner stuk is, en ik dus eerst nog een nieuwe kan gaan kopen. Nog eens een halve dag bezig.
Kom nou....zijn wij 2019?
Volstaat het niet om via de beveiligde website mee te delen dat ze die rekeningen mogen opzeggen???
Sorry, maar opperste nonsens.
Ik kan dit bevestigen, ik heb ook eens gepoogd die ex-Kaupthing en ex-PSA rekeningen op te zeggen d.m.v. van e-mailen van hun formulier ... geen enkele reactie, en na nogmaals doorsturen ... nog steeds geen reactie. 3e keer goede keer misschienstranger schreef: ↑18 december 2019, 10:53 "Je moet eens proberen een keytrade-rekening definitief af te sluiten. Dat is ware horror!

Zou het kunnen dat hun eindejaarsbonus bepaald wordt door het aantal bestaande (al dan niet actieve) rekeningen?
Blijkbaar werkt het nog steeds niet, ook nergens een rentevoet terug te vinden, nogal straf eigelijk.

Denk dat ik maar eens ga uitkijken naar een alternatief, dat gaat daar ook niet blijven duren.
Spijtig genoeg nog weinig alternatieven als je wat meer wil dan het wettelijk minimum, en al zeker als het gaat over een rekening met een netto basisrente, enkel NIBC en Izola.
Ik vind dat ook zo handig, dat je niet met een getrouwheidspremie rekening moet houden. En nu zelfs niet meer met een tegenrekening.
Wat de interest betreft, die is nog dezelfde blijkbaar. De klantendienst heeft mij verwezen naar de productfiche voor de Direct rekening en daar staat inderdaad nog altijd 0,20 % netto.
Voor de interestberekening van 2019 waren ze er bij Keytrade blijkbaar van overtuigd dat wij dat voor de Direct ook wel online kunnen checken. Maar een heel vriendelijke en bereidwillige jongen van de klantendienst is het wel 4 keer opnieuw gaan vragen en is toch ook tot de vaststelling moeten komen dat we dat niet kunnen. Ze gaan het nu intern doorgeven, bekijken en terugbellen. Ik heb toch nog niet de indruk dat ze de Direct daar zo snel mogelijk een stille dood willen laten sterven :-)
Wat de interest betreft, die is nog dezelfde blijkbaar. De klantendienst heeft mij verwezen naar de productfiche voor de Direct rekening en daar staat inderdaad nog altijd 0,20 % netto.
Voor de interestberekening van 2019 waren ze er bij Keytrade blijkbaar van overtuigd dat wij dat voor de Direct ook wel online kunnen checken. Maar een heel vriendelijke en bereidwillige jongen van de klantendienst is het wel 4 keer opnieuw gaan vragen en is toch ook tot de vaststelling moeten komen dat we dat niet kunnen. Ze gaan het nu intern doorgeven, bekijken en terugbellen. Ik heb toch nog niet de indruk dat ze de Direct daar zo snel mogelijk een stille dood willen laten sterven :-)
-
- Full Member
- Contacteer:
Keytrade is beneden alle peil.
Trage (of geen) reactie, foute informatie, boertige en aggressieve medewerkers die iets uit hun botten slaan en mekaar tegenspreken.
Ze hebben mij daar ook een paar honderd euro teveel RV roerende voorheffing afgenomen.
Ongelooflijk dat die nog klanten hebben.
echt
Trage (of geen) reactie, foute informatie, boertige en aggressieve medewerkers die iets uit hun botten slaan en mekaar tegenspreken.
Ze hebben mij daar ook een paar honderd euro teveel RV roerende voorheffing afgenomen.
Ongelooflijk dat die nog klanten hebben.
echt
-> Hier zeer goede ervaring met Keytrade: op 30/12 een vraag gesteld binnen de 'beveiligde omgeving' en op 31/12/19 om 10u28 via e-mail een uitgebreid én beleefd én vriendelijk antwoord gekregen van hun 'support' dienst.radixconvertor schreef: ↑2 januari 2020, 17:49 Keytrade is beneden alle peil.
…
Ook bij mij is het zonder enig probleem gelukt om bij Keytrade mijn oude Fortuneo-rekeningen af te sluiten; door gewoon het formulier te downloaden en ondertekend terug te sturen met kopie van eIK.thinktwice schreef: ↑18 december 2019, 19:36 Ik snap het niet, hoor. Ik heb op een avond hun formulier ter afsluiting gedownload, ingevuld, ondertekend en gemaild samen met een kopie van mijn eIK. s'Anderendaags ontving ik een mail dat zij het zo spoedig mogelijk zouden verwerken. En, inderdaad, de dag erna was mijn "High Fidelity"-rekening volledig verdwenen uit het dashboard. Ik zal wel een geluksvogel wezen zeker...