Advanced Metallurgical Group (AMG)
TIP
Re: Advanced Metallurgical Group (AMG)
Vanadium producer Largo resources vat het ook samen in hun laatste presentatie.Umi schreef: ↑4 mei 2018, 20:45 Waarom de Vanadiumprijs de komende jaren hoog zal blijven. (zeker 'conference call' & 'shareholders meeting' luisteren voor de mening van Heinz hierover)
http://www.miningweekly.com/article/van ... ep_id:3650
http://www.largoresources.com/investors ... fault.aspx
Als die vooruitzichten kloppen gaan we hier de komende jaren nog iets zien
JPMorgan meldt groter belang in AMG
Kapitaalbelang boven meldingsdrempel.
(ABM FN-Dow Jones) JPMorgan Asset Management heeft een groter belang in AMG Advanced Metallurgical Group gemeld. Dit bleek uit een melding in het kader van de Wet op het financieel toezicht, gedateerd op 2 mei 2018
JPMorgan meldde een kapitaalbelang van 4,17 procent met eenzelfde stemrecht.
Op 17 april dit jaar meldde JPMorgan nog een kapitaalbelang van 2,56 procent met een dito stemrecht.
Wet op het financieel toezicht
De melding valt onder de Wet melding zeggenschap, die sinds 1 januari 2007 onder de overkoepelende Wet op het financieel toezicht valt. Volgens deze wet moeten aandeelhouders met een belang groter dan 3 procent elke wijziging in hun belang melden bij het overschrijden van de volgende drempelwaarden: 3, 5, 10, 15, 20, 25, 30, 40, 50, 60, 75 en 95 procent. Dit geldt zowel bij het opbouwen als het afbouwen van een belang.
Bron:
Binck
Kapitaalbelang boven meldingsdrempel.
(ABM FN-Dow Jones) JPMorgan Asset Management heeft een groter belang in AMG Advanced Metallurgical Group gemeld. Dit bleek uit een melding in het kader van de Wet op het financieel toezicht, gedateerd op 2 mei 2018
JPMorgan meldde een kapitaalbelang van 4,17 procent met eenzelfde stemrecht.
Op 17 april dit jaar meldde JPMorgan nog een kapitaalbelang van 2,56 procent met een dito stemrecht.
Wet op het financieel toezicht
De melding valt onder de Wet melding zeggenschap, die sinds 1 januari 2007 onder de overkoepelende Wet op het financieel toezicht valt. Volgens deze wet moeten aandeelhouders met een belang groter dan 3 procent elke wijziging in hun belang melden bij het overschrijden van de volgende drempelwaarden: 3, 5, 10, 15, 20, 25, 30, 40, 50, 60, 75 en 95 procent. Dit geldt zowel bij het opbouwen als het afbouwen van een belang.
Bron:
Binck
Citigroup verhoogt koersdoel naar € 60.
https://www.trivano.com/aandeel/amg.333.adviezen
Vandaar de stijging van vandaag? Of is er nog een andere reden?Umi schreef: ↑9 mei 2018, 09:42 Citigroup verhoogt koersdoel naar € 60.
Alweer kleine 4% erbij momenteel, tegen dit tempo zitten we dra aan 50 euro/aandeel.
Nou,
blazen maar!
Heb deze ook, tot heden leuk aandeel 
Hebben jullie een stoploss staan of vanaf welke prijs verkopen jullie?
Hebben jullie een stoploss staan of vanaf welke prijs verkopen jullie?
Ik verkoop momenteel niet
Ik verkoop momenteel niet
Geen stoploss, enkel afbouwen indien positie te groot wordt in portefeuille.
Koers heeft nog potentieel, volgens mij. Aangezien ze zelf verkondigen dat 2018 een goed jaar wordt.
Wow, sinds 1ste kwartaalresultaten gaat deze er echt vandoor als een raket!
Ben er zelf van overtuigd dat we richting 60 euro kunnen, dus verkopen is nog totaal niet aan de orde.
Ben er zelf van overtuigd dat we richting 60 euro kunnen, dus verkopen is nog totaal niet aan de orde.
Momenteel +26% virtuele winst.
Heb net een stoplimiet juist boven aankoopprijs ingesteld. Buffer groot genoeg om niet af te gaan bij normale marktschommelingen.
Bij crash wordt enkel verkocht iets boven aankoopprijs. Als dat niet lukt -- > enkel waardeverlies uit te zweten maar geen geldverlies.
Geen stoploss, want dan verkocht aan marktprijs, wat geldverlies kan betekenen indien onder aankoopprijs.
Heb net een stoplimiet juist boven aankoopprijs ingesteld. Buffer groot genoeg om niet af te gaan bij normale marktschommelingen.
Bij crash wordt enkel verkocht iets boven aankoopprijs. Als dat niet lukt -- > enkel waardeverlies uit te zweten maar geen geldverlies.
Geen stoploss, want dan verkocht aan marktprijs, wat geldverlies kan betekenen indien onder aankoopprijs.
Laatst gewijzigd door nickname op 17 mei 2018, 12:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Leuk om terug te lezen! We staan meer dan 30% hoger dan toen. Mss ben ik toch niet domUmi schreef: ↑8 maart 2018, 13:43 Ik snap er compleet niets meer van. Ik denk dat ik beter kan stoppen met beleggen![]()
ofwel ben ik dom ofwel is de markt dom![]()
Laten we hopen op die laatste! Wat zie ik over het hoofd???
Is het probleem dat het dividend amper verhoogd wordt? Is toch verstandig gezien de investeringen?