Credit Europe - belangrijke renteverlaging vanaf 21 april
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Credit Europe - belangrijke renteverlaging vanaf 21 april
steven$ schreef: Alles wat je nu nog bijstort krijgt voor een jaar nog 1% getrouwheidspremie?
Idd, alles wat je nu nog bijstort bij Credit Europe brengt je gedurende 12 maanden 1 % getrouwheidspremie op, als je vanaf 21 april geld bijplaatst, dan krijg je slecht 0,60 % getrouwheidspremie op die storting.
Heb een mapje can CE ontvangen om mijn rekening te openen.
"Met deze briefopener" zeggen ze... er is helemaal geen briefopener, dat is gewoon een kartonnen mapje.
Op het blad dat erbij zit staat wel dat de premie na 6 maand verdiend wordt. Zal een vergissing zijn zeker.
"Met deze briefopener" zeggen ze... er is helemaal geen briefopener, dat is gewoon een kartonnen mapje.

Op het blad dat erbij zit staat wel dat de premie na 6 maand verdiend wordt. Zal een vergissing zijn zeker.
Ja die mapjes gooien ze waarschijnlijk niet weg ik had in oktober toen ik mij lid maakte juist hetzelfde toegestuurd gekregen.
Ik heb mij gisteren ingeschreven bij CE, maar geen bevestigingsmail of zo gekregen, klopt dit ? Hoelang duurt het normaal eer ik de documenten thuis krijg ?
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
citaat: Ik heb mij gisteren ingeschreven bij CE, maar geen bevestigingsmail of zo gekregen, klopt dit ? Hoelang duurt het normaal eer ik de documenten thuis krijg ?
antwoord: soms vlug, soms traag (daar is op dit forum al vaker over geschreven- daar zou je eens moeten rondneuzen...)
dus afwachten, het komt in orde....soms met geduld....
antwoord: soms vlug, soms traag (daar is op dit forum al vaker over geschreven- daar zou je eens moeten rondneuzen...)
dus afwachten, het komt in orde....soms met geduld....
Dat je soms geduld moet hebben had ik inderdaad reeds al gelezen, maar krijg je direct een bevestigingsmail of niet 

Nee die krijg je niet.
Je krijgt wel vrij snel hun map met papieren om in te vullen en terug te sturen.Heb deze na +- 1 week aangekregen en nadat deze terug gestuurd zijn kreeg ik na nog een week mijn rekeningnummer al opgestuurd. Je moet dan nog wel +- 14 dagen wachten op je pincode maar je kan al wel geld storten op je rekening.
Je krijgt wel vrij snel hun map met papieren om in te vullen en terug te sturen.Heb deze na +- 1 week aangekregen en nadat deze terug gestuurd zijn kreeg ik na nog een week mijn rekeningnummer al opgestuurd. Je moet dan nog wel +- 14 dagen wachten op je pincode maar je kan al wel geld storten op je rekening.
cp1234 schreef: Dat je soms geduld moet hebben had ik inderdaad reeds al gelezen, maar krijg je direct een bevestigingsmail of niet![]()
Je krijgt bij CE GEEN bevestigingsmail.
Vandaag al hun papieren gekregen, met postzegels erop van bijna voor mijn geboorte. Toch wel snel, woensdag verstuurd, vrijdag gekregen.
Waarschijnlijk hebben ze dan eindelijk hun achterstand kunnen bijwerken. 
Die oude postzegels, dat is normaal bij hun.
Wij hebben hier allemaal al een mooie verzameling oude postzegels.

Die oude postzegels, dat is normaal bij hun.
Wij hebben hier allemaal al een mooie verzameling oude postzegels.

ik vind het verschil met rabo en keytrade te klein...
voorlopig stort ik dus enkel bij vernoemde banken.
voorlopig stort ik dus enkel bij vernoemde banken.
Klopt dat het verschil met sommige andere banken na 21 april te klein is. Aan de andere kant, als je voor 21 april gestort heb blijft je getrouwheidspremie van 1% toch 12 maanden lopen waarbij het netto rendement na 21 april nog steeds 3.4% bedraagt.
Credit Europe Bank verlaagt de rente vanaf 21 april
Zopas een brief gekregen van CEB :
De intrest op de CE Top-Interest Spaarrekening wijzigt vanaf 21 april
Basisrente : 2.40%
Getrouwheidspremie : 0.60%
De intrest op de CE Top-Interest Spaarrekening wijzigt vanaf 21 april
Basisrente : 2.40%
Getrouwheidspremie : 0.60%
Re: Credit Europe Bank verlaagt de rente vanaf 21 april
Ik ook, maar het is nog steeds oud nieuws... 

ik heb nog gestort voor 1 april en nu staat er ook 2,4% + 0.6% ?peter schreef: Klopt dat het verschil met sommige andere banken na 21 april te klein is. Aan de andere kant, als je voor 21 april gestort heb blijft je getrouwheidspremie van 1% toch 12 maanden lopen waarbij het netto rendement na 21 april nog steeds 3.4% bedraagt.
had toch gedacht dat die getrouwheidspremie gegarandeerd was ?
of maw had ik daar graag 2,4 + 1 % zien staan...