Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Lenen Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Huren kan meer opleveren dan lenen/kopen

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
134 berichten
  • Pagina 8 van 9
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Volgende
TIP
Gebruik de spaargids tools rentevoeten vergelijken - Lening simuleren - Lening delen
JanusBananus
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer JanusBananus
Verstuur privébericht

Re: Huren kan meer opleveren dan lenen/kopen

• Citeer

Bericht door JanusBananus » 3 oktober 2014, 18:11

patrick1 schreef:Vastgoed is ongeveer verdubbeld sedert 2002, akkoord. Maar, je leent bijna gratis. Als jullie weten dat wij vroeger leenden aan 10 % en meer. Maar toegegeven, wie in 2002 'kon kopen', is beter af dan wie vandaag 'moet' kopen. Wat zal morgen geven, niemand weet het.
Geef het scenario van toen en nu eens in een simulator in en je zal zien dat dit een groot deel van de stijging verklaart. Maar als je logisch nadenkt zie je dat hoge rentes veruit interessanter zijn. Immers, je spaargeld brengt op, maar belangrijker, je eigen inbreng is in verhouding veel meer waard! Hoe hoger de rente, hoe lager de prijzen (en omgekeerd). In zo'n scenario loont het enorm om wat langer te sparen. Plus de kans is groter om in de toekomst te herfinancieren tegen lagere rentetarieven.

Vandaar dat historisch lage rente helemaal niet goed is en zeker geen extra motivatie om te lenen in tegenstelling tot wat velen denken! Kans op herfinancieren tegen lager tarief is praktisch nihil, als rente stijgt zal waarde vastgoed snel dalen en kan je hypotheek onder water komen te staan.

Ik prefereer dus zonder twijfel hogere rentes.

Fonny
Newbie
Newbie

• Citeer

Bericht door Fonny » 3 oktober 2014, 18:55

Bedankt voor jullie reacties. Maar ik blijf er bij dat het kopen van een woning zéér voordeliger is dan levenslang huren. Maak het maar mee dat je 60 jaar oud zijnde uit je kot wordt gegooid en tussen de marokkanen en de -- geen haatdragend taalgebruik -- moet gaan wonen, bij gebrek aan iets normaals!

lowietje
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer lowietje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door lowietje » 3 oktober 2014, 19:11

@ Janus

Het is zoals steeds een welles nietes verhaal. Maar hoge rentes zijn synoniem met hogere inflatie. Dit is voornamelijk goed voor dezen die schulden hebben. Dus niet altijd voor de spaarder, die zijn kapitaalsgroei afgeroomd ziet.

Het is ook allemaal niet de schuld van de baby- boomers, zoals enkele geleerde 45 jarigen komen vertellen.

Mij zoons zijn alle twee van die generatie 40 - 45 jarigen . Mijn jongste heeft verleden jaar (2013) zijn eerste nieuwe woning (1999) verkocht voor het dubbele van de totale aankoopprijs. Dat met alles inbegrepen.
In die periode is er blijkbaar totaal iets verkeerd gelopen.
Als ik mezelf vergelijk met hen, dan denk ik dat er geen vergelijking mogelijk is.

Ik vraag mij af wat ik als geboren in de jaren juist na de oorlog verkeerd gedaan heb, als ik veel uw berichten lees.
Trouwens de staatsschuld die er was, was aan het afbouwen, alleen de laatste jaren geen verderzetting meer. Is dit dan uw fout??

Weet U dat wij als geboren na de oorlog, niks geërfd hebben van de staat, alleen een hele hoop puin. Ik vind het echt teveel gevraagd van U dat ge hans de infra structuur, nu gratis zou willen krijgen. U rijdt toch ook op onze wegen, U hebt toch ook naar onze scholen geweest, waar wij voor betaald hebben, maar jammer genoeg niet mochten gaan in veel gevallen.
Het is maar normaal dat ge ook helpt betalen voor het verleden.

Fonny
Newbie
Newbie

• Citeer

Bericht door Fonny » 3 oktober 2014, 19:15

lowietje schreef:@ Janus

Ik vraag mij af wat ik als geboren in de jaren juist na de oorlog verkeerd gedaan heb, als ik veel uw berichten lees.
.
Ik vind dat je als na-oorlogse overlevende jezelf geen schuldgevoelens moet aanpraten, dat helpt jou en je omgeving niet vooruit. Jij bent die oorlog niet begonnen!

Spruitekop
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spruitekop
Verstuur privébericht Website

• Citeer

Bericht door Spruitekop » 3 oktober 2014, 19:49

De huidige starters hebben dan nog het geluk dat ze onmiddellijk aan de bak kunnen komen op de arbeidsmarkt.

Tot 'n 20-tal jaar geleden kon je eerst nog wat maanden interim-jobs gaan doen in afwachting van je legerdienst (meestal 'n klein jaartje na het beëindigen van de studies) Dat was 2 jaar extra onzekerheid, tijdelijke jobs voor 'n paar maanden en dan den troep in voor 'n dik jaar (babyboomers vaak tot 2 jaar legerdienst!)
Ook al start men vandaag (net zoals vroeger) toch krijgt men al 'n 2-tal jaar voorsprong. Dus dat langer moeten studeren voor een zelfde job wordt op die manier volledig geneutraliseerd.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!

patrick1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer patrick1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door patrick1 » 3 oktober 2014, 19:55

Vele 'levenslange huurders beseffen niet, dat eenmaal ze op pensioen zijn hun inkomsten drastisch zal dalen. Immers, ben je geen ambtenaar, = uitgestelde wedde, maar werkzaam in de privé sector, je pensioen tussen de 1.200 € en 1.500 € zal bedragen.
Uw gratis hospitalisatieverzekering, betaald door uw werkgever verdwijnt.
Uw 'eventuele' bedrijfswagen verdwijnt.
Uw maaltijdcheques verdwijnen.
Uw eindejaarspremie verdwijnt.
Maar, uw maandelijkse huur verminderd niet.

JanusBananus
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer JanusBananus
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door JanusBananus » 3 oktober 2014, 23:08

lowietje schreef:Mij zoons zijn alle twee van die generatie 40 - 45 jarigen . Mijn jongste heeft verleden jaar (2013) zijn eerste nieuwe woning (1999) verkocht voor het dubbele van de totale aankoopprijs. Dat met alles inbegrepen.
Als ik mezelf vergelijk met hen, dan denk ik dat er geen vergelijking mogelijk is.

Trouwens de staatsschuld die er was, was aan het afbouwen, alleen de laatste jaren geen verderzetting meer. Is dit dan uw fout??
Het is niemands individuele fout. Absoluut niet. Maar zoals je zelf zegt is er iets totaal verkeerd gelopen op een bepaald moment. Geen enkel (of juist een héél beperkte groep enkelingen) is hier schuldig aan. Het was iets in de collectieve mindset dat veranderde.

Het gedachtegoed was toen dat schulden maken was goed, de latere generatie zou van de toegenomen welvaart kunnen meeprofiteren en het later gemakkelijk kunnen afbetalen met de toegenomen productiviteitsstijgingen. Het ging tegen de logica in, maar het is een aanlokkelijk verhaal om in mee te stappen dus werden er geen verdere vragen gesteld.

Ik wil niemand persoonlijk een schuldgevoel aanpraten voor wat er vroeger gebeurd is, behalve zij die de jeugd een schuldgevoel willen aanpraten dat het hun eigen schuld is en ze niet hard genoeg werken en het vroeger even moeilijk was. Want dat zijn leugens en daar kan ik niet tegen. Hen wil ik echter ook niet de schuld geven van hetgeen er vroeger is misgelopen (dat zou nergens op slaan), maar zij zijn wel schuldig aan het minachten van de huidige generatie en van het voorliegen dat het vroeger exact hetzelfde, zo niet nog moeilijker, was dan nu. Dat geeft onterecht een zeer slecht psychologisch zelfbeeld en zou niet mogen.

http://www.hln.be/hln/nl/3804/Belgie/vi ... emen.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;

Panly
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Panly
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Panly » 3 oktober 2014, 23:20

Fonny schreef:Bedankt voor jullie reacties. Maar ik blijf er bij dat het kopen van een woning zéér voordeliger is dan levenslang huren. Maak het maar mee dat je 60 jaar oud zijnde uit je kot wordt gegooid en tussen de marokkanen en de -- geen haatdragend taalgebruik -- moet gaan wonen, bij gebrek aan iets normaals!
Leg me eens uit waarom ge niet naast mij wilt komen wonen?
>:D

Panly
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Panly
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Panly » 3 oktober 2014, 23:35

JanusBananus schreef:
lowietje schreef:Mij zoons zijn alle twee van die generatie 40 - 45 jarigen . Mijn jongste heeft verleden jaar (2013) zijn eerste nieuwe woning (1999) verkocht voor het dubbele van de totale aankoopprijs. Dat met alles inbegrepen.

Het is niemands individuele fout. Absoluut niet. Maar zoals je zelf zegt is er iets totaal verkeerd gelopen op een bepaald moment. Geen enkel (of juist een héél beperkte groep enkelingen) is hier schuldig aan. Het was iets in de collectieve mindset dat veranderde.

Het gedachtegoed was toen dat schulden maken was goed, de latere generatie zou van de toegenomen welvaart kunnen meeprofiteren en het later gemakkelijk kunnen afbetalen met de toegenomen productiviteitsstijgingen. Het ging tegen de logica in, maar het is een aanlokkelijk verhaal om in mee te stappen dus werden er geen verdere vragen gesteld.

Ik wil niemand persoonlijk een schuldgevoel aanpraten voor wat er vroeger gebeurd is, behalve zij die de jeugd een schuldgevoel willen aanpraten dat het hun eigen schuld is en ze niet hard genoeg werken en het vroeger even moeilijk was. Want dat zijn leugens en daar kan ik niet tegen. Hen wil ik echter ook niet de schuld geven van hetgeen er vroeger is misgelopen (dat zou nergens op slaan), maar zij zijn wel schuldig aan het minachten van de huidige generatie en van het voorliegen dat het vroeger exact hetzelfde, zo niet nog moeilijker, was dan nu. Dat geeft onterecht een zeer slecht psychologisch zelfbeeld en zou niet mogen.

http://www.hln.be/hln/nl/3804/Belgie/vi ... emen.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
Kunt ge uw nickname niet veranderen in Calimero?

Niemand wordt verplicht om huiseigenaar te worden/zijn. Dat doet ieder volledig zichzelf aan.

Als blijkt dat huren de goedkopere manier is om aan uw huisvestingsnoden te voldoen, neem dan die beslissing, basta.
Als kopen ex ante verstandiger is, doe dat dan gewoon - basta.

Uw bijdrages over staatsschuld, generaties en weetikveelwatnogallemaaal helpen de TS geen millimeter vooruit in zijn zoektocht naar wat de rationeelste beslissing is.

Panly
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Panly
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Panly » 3 oktober 2014, 23:54

patrick1 schreef:Vele 'levenslange huurders beseffen niet, dat eenmaal ze op pensioen zijn hun inkomsten drastisch zal dalen.

Ik heb nooit beseft dat mijn beleggingen allemaal waardeloos zullen blijken de dag dat ik op pensioen ga, omdat ik huurder ben.

JanusBananus
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer JanusBananus
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door JanusBananus » 4 oktober 2014, 00:01

Panly schreef:Kunt ge uw nickname niet veranderen in Calimero?
Zegt degene met het melodramatische onderschrift.

Typisch dat wanneer iemand met onderbouwde pleidooien anderen met de neus op de feiten wil drukken er altijd een aantal zijn die uit zwakte het zouden steken op jaloezie of een Calimero-complex om zo zelf niet met onderbouwde tegenargumenten te moeten komen en het kunnen afdoen als irrelevant door het lachend aan de kant te schuiven.

Coike

• Citeer

Bericht door Coike » 4 oktober 2014, 15:36

patrick1 schreef:@ janusbananus

Toe ik 30 jaar was, bestond er amper een vaatwasmachine, een wasmachine, een microgolfoven. De was- en de afwas waren handwerk.
Doe deze 3 toestellen eens weg ! Je zal veel tijd verliezen en zuchten. Wel, dat was zo in onze tijd !
Mijn huidige vriendin is Thai en daar doen ze de was ook nog met de hand . Een microgolfoven heeft ze thuis ook niet . De vaat doe ik in Belgie ook met de hand . Ik spoel mijn vaat meteen af en was pas goed af als ik een hoop vaat heb . Ik woon in Belgie alleen , dus niemand die me zegt dat alles meteen gedaan moet worden.Ik heb nu al een hoop hout liggen om in de winter in mijn stoof te stoken .Het hout ga ik gratis bij de mensen ophalen .Mijn vriend doet bomen af en moet het hout niet zelf hebben.Feitelijk heb ik nog hout liggen voor de volgende 3 winters ...droog hout en ook hout dat nog enkele jaren moet liggen om te drogen.

Fonny
Newbie
Newbie

• Citeer

Bericht door Fonny » 4 oktober 2014, 18:56

coike, met jou hout stoken ben je een van de grootste luchtvervuilers, en heb je een grote bijdrage tot het broeikaseffect wegsn de massale uitstoot van CO2. Gooi die stoof op het oudijzer en maak van dat brandhout een mijt voor wildgedrocht, NU!!!

dries944
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer dries944
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door dries944 » 4 oktober 2014, 19:15

Dat slaat nergens op fonny.
Hout is geen luchtvervuiler maar die is CO2 neutraal.Wel op voorwaarde dat het onbewerkt en droog hout is!! Das echt belangrijk!
Tijdens de levensduur van een boom slaat die CO2 op die in de natuur aanwezig is in bladeren,takken en stammen.
Als je dat verbrand komt die zelfde CO2 weer vrij in de natuur. Als je het hout gewoon laat rotten komt die CO2 ook weer vrij in de natuur.
Hout stoken is één van de verwarmingssystemen die hernieuwbaar is,dat is ook zo met pellets!
Branden met kolen of mazout, dat zijn de grootste vervuilers van alle verwarmingssystemen die de natuur om zeep helpen!

patrick1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer patrick1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door patrick1 » 4 oktober 2014, 19:27

Panly schreef:
patrick1 schreef:Vele 'levenslange huurders beseffen niet, dat eenmaal ze op pensioen zijn hun inkomsten drastisch zal dalen.

Ik heb nooit beseft dat mijn beleggingen allemaal waardeloos zullen blijken de dag dat ik op pensioen ga, omdat ik huurder ben.
Met inkomsten bedoel ik uiteraard uw wedde, niet uw inkomsten uit uw beleggingen, diepe zucht.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

134 berichten
  • Pagina 8 van 9
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Volgende

Terug naar “Woonleningen / Hypothecaire leningen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy