Kan geen overschrijving doen met Argenta
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Kan geen overschrijving doen met Argenta
Hier werkt alles correct.vlaspad schreef: ↑5 juni 2018, 00:48 Ik heb opnieuw problemen met Argenta...kan iemand bevestigen of dit ook bij hem/haar is en sedert wanneer dit al zo is?
Voor mij is de maat meer dan vol en wordt het zinkende schip Argenta verlaten. Ondermaatse centrale diensten en management als je het mij vraagt. Jammer voor de vele collega's en kantoorhouders die hiervan de dupe zijn.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180604_03544010
het online platform van de bank was twee uur lang onbeschikbaar. Om half tien waren alle problemen weer van de baan.
het online platform van de bank was twee uur lang onbeschikbaar. Om half tien waren alle problemen weer van de baan.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Het was écht véél meer dan 2 uur. Ik heb gisteren van 's morgens vroeg tot 's avonds laat geprobeerd en het is niet gelukt.
Een DDOS afblokken is echt niet triviaal, maar er duidelijk over communiceren is dat wel. En dat is ook niet gelukt gisteren...
Een DDOS afblokken is echt niet triviaal, maar er duidelijk over communiceren is dat wel. En dat is ook niet gelukt gisteren...