Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Verzekeringen Auto / Brand / Hospitalisatie
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Keuze hospitalisatieverzekering

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
99 berichten
  • Pagina 6 van 7
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Volgende
Florrie
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Florrie
Verstuur privébericht

Re: Keuze hospitalisatieverzekering

• Citeer

Bericht door Florrie » 31 december 2013, 12:10

Beste Herman,

Ik kan je de hospitalisatieverzekering van Hospitalia aanraden (je moet wel bij de één van de onafhankelijke ziekenfondsen aangesloten zijn). Je hebt verschillende formules (basis, plus of plus Ambulant), en de mogelijkheid om een soort wachtverzekering (Hospitalia Continuiteit) te nemen voor het geval je een andere hospitalisatieverzekering verliest (dan heb je geen wachttijd bij de definitieve aansluiting). Via google kan je de tarieven en voorwaarden vinden (oa bij Partena).

Indertijd werd onze hele familie zonder problemen (ondanks het feit dat onze zoon een motorische aandoening had) verzekerd. DKV (bij wie ik via een vorige werkgever verzekerd was), wilde hem niet verzekeren na overstap naar een nieuwe werkgever (dat kon toen nog). Via de mutualiteit ingestapt in Hospitalia + Ambulant, en daar nog geen dag spijt van gehad, integendeel. Goede service, en prompte terugbetaling.

Om terug te komen op vorige berichten, de keuze voor een hospitalisatieverzekering of niet moet iedereen individueel maken. Het is een verzekering - dat betekent dat je premie zal betalen voor een verzekering waar je misschien nooit gebruik van zal maken. Je koopt gemoedsrust, dus. Als je jong bent, zie je er misschien het nut niet van in, als je wat ouder wordt, neemt de kans op ziekte en ingrepen toe, dus kan je er misschien maar beter 1 hebben. Vroeger instappen maakt dat je een lagere premie zal betalen.

Wij hebben de keuze gemaakt om in te stappen. Want als je ernstig ziek wordt, of een zware operatie met revalidatie moet ondergaan, heb je dan tenminste één zorg minder. Zelfs in een tweepersoonskamer lopen de facturen snel op. En als je vaak naar het ziekenhuis moet voor een langere tijd, is een kamer alleen soms geen overbodige luxe.

Veel moed voor 2014!

eccofield
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer eccofield
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door eccofield » 17 januari 2014, 18:27

Ik ben van plan mijn hospitalisatieverzekering bij CM voor mijzelf en mijn kinderen op te zeggen.
Waarom? Omdat ik denk dat dit met de maximumfactuur niet zinvol is. Vergis ik me?
Ik kies altijd 2 persoonskamer en lig dan meestal nog alleen .. Met mijn laatste bevalling ben ik direct naar huis gegaan.

Het eerste jaar nadat ik terug kwam uit het buitenland, kon ik me nog op geen hospitalisatieverzekering beroepen. Toen gebeurde er vanalles: vader (waarbij we toen inwoonden) enkele malen in ziekenhuis voor longemfyseem, vriend een week in de psychiatrie, geboorte van mijn eerste zoon. Het jaar nadien ALLES boven de 800 euro teruggekregen. Sinds het jaar daarna elk jaar braaf hospitalisatie betaald (omdat dat zo wat de norm lijkt), maar nooit meer kunnen gebruiken.
Korte dagbezoeken in het ziekenhuis leveren geen enkele terugverdienste op. Na de laatste 6 jaar al veel meer geld aan kwijt dan die 800 euro van dat eerste probleemjaar.

Ik bedenk me dus dat in ons land een hospitalisatieverzekering, mits men genoeg spaargeld heeft, zinloos is doordat je via de maximumfactuur toch alles terugkrijgt als je maar voor 2 persoonskamer kiest. Gewoon bangmakerij waar ze veel geld aan verdienen...?
Daarom wou ik nu de verzekering stopzetten, klopt dit, of mis ik ergens iets?

J Lawieck
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer J Lawieck
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door J Lawieck » 17 januari 2014, 19:06

Ik snap dat ook niet zo goed.
Onlangs schrapte CM de leeftijdsgrens voor hun hospitalisatieverzekering.
Mijn ouders, 70+, momenteel geen hospitalisatieverzekering, zouden dan 902 euro/jaar (451 euro per persoon) betalen.

Anderzijds is er de MAF waarbij ze maximaal 650 euro per jaar (als gezin) zouden moeten betalen.

http://netto.tijd.be/geld_en_gezin/verz ... 0-1629.art" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.riziv.be/citizen/nl/medical ... _4_3_1.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 17 januari 2014, 19:12

Die situatie van MAF en hospitalisatie stelt zich al jaren.

Er bestaan dan nog 2 soorten MAFFEN een sociale MAF ( rechtstreeks door het ziekenfonds op rekening van de mensen gestort ) of een fiscale MAF ( deze laatste wordt via de belastingbrief geregeld.

Iemand die een sociae MAF heeft en op een gemeenschappelijke kamer in klinek ligt kan beter zijn hospitalisatieverzekering OPZEGGEN;

Het ziekenfonds ziet wanneer iemand de franchise in de sociale MAF heeft bereikt en verwittigd het hospitaal zodat die geen REM-geld meer aandrekenen vanaf dan.
Bijgevolg pure winst voor HOSverzekering

Iemand die een fiscalze MAF heeft doet er winst aan. Die krijgt het zowel via de MAF als via de hospitalisatieverzekering. Infeite is dat een schending van het princiepe dat een schadeverzekering winstgevend mag zijn voor de klant.
Lang leven het apenland belgie

post139001.html?hilit=maximumfactuur#p1390014" onclick="window.open(this.href);return false;

eccofield
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer eccofield
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door eccofield » 18 januari 2014, 14:22

Bedankt, dat is nu echt de duidelijkste uitleg die ik al heb gehoord! Bedankt. Wel iets nieuws is voor mij het verschil tussen 'sociale' en fiscale maf.
Ik kreeg indertijd gewoon het jaar nadien een grote som geld op mijn rekening met melding "maximumfactuur"; bedoel je hiermee 'fiscale' maf?

J Lawieck
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer J Lawieck
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door J Lawieck » 18 januari 2014, 15:10

Er bestaat inderdaad een fiscale maf,
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuse ... rt_id=1214" onclick="window.open(this.href);return false;
maar via de belastingsbrief?
Ik vind daar in de toelichting niets over terug.

"Hoe en wanneer krijgt u uw geld terug?
Uw ziekenfonds houdt uw medische kosten bij. Als uw medische kosten het maxi-mumbedrag van dat jaar overschrijden, betaalt uw ziekenfonds ze automatisch maandelijks terug."
https://www.riziv.be/citizen/nl/medical ... TH_4_3.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 18 januari 2014, 16:05

Het klopt inderdaad dat nergens vermeld wordt dat de inkomensMAF via de belastingbrief gestort wordt.
De vermelding dat het ziekenfonds maandelijks terugbetaalt staat onder de sociale maf. Men had minstens moeten vermelden hoe de fiscale MAF wordt betaald.

Uit de belastingbrieven ik gezien heb en die van voor 2005 dateren, blijkt dat men die wel via de belastingbrief DEED ( of doet ) enkel voor de fiscale MAF

Mogelijk is er sedert 2005 een verandering gebeurd dat men ook de fiscaleMAF via het ziekenfonds betaalt ?????????????

https://www.ksz-bcss.fgov.be/nl/bcss/se ... e_15e.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik ken toch een randsituatie die voor de fiscale MAF in 2012 ver boven de 'franchise' zat- langdurige hospitalisaties enz. Daar geen betalingen van het ziekenfonds van kreeg voor die MAF en in november "sociale MAF kreeg( erkenning als mindervalide sedert november ) Vanaf november is het ziekenfonds dan die sociale maf elke maand beginnen storten.

Of iemand een sociale maf heeft kan men zien aan het derde cijfer in de kode op het kleefbriefje van ziekenfonds
bv 131,121,111 zijn sociale maffen
130,120,110 zijn fiscale maffen

En heel de belgische wetgeving is MAF, want men durft hospitalisatieverzekeringen aanraden aan mensen met een sociale maf die meer kosten dan de socicale MAF zelf is

Voor een kamer alleen in het ziekenhuis gaat die vlieger wel niet op en daar is een hospitalisatievezekering altijd nuttig ( tenzij je nooit in het hospitaal ligt natuurlijk )

INDICATIE dat inderdaad fiscale maf ook via ziekenfonds komt
( alhoewel mogelijk voor een heel jong dat deel uitmaakt van het gezin weer anders is )- er werd 8 euro gestort

keuze-hospitalisatieverzekering-t11674-45.html#p139079" onclick="window.open(this.href);return false;

-----------------------------------------------------------------

Er bestaan ook nog GEZINSmaffen en indivuele Maffen.

vb indien iiemand bij een heel oude zieke vader ( sociale maf ) met bv een maxfactuuur van 3000 euro.
en de zoon of dochter van bv 50 jaar heeft een fiscale MAF van 200 euro, dan wordt ook die 200 euro vanaf de eerste euro cent uitbetaald.( gezinsmaf )
Weliswaar dan door een pondsgewijze verdeling ( bv 90% aan de vader en 10% aan de zoon/ dochter ) totdat die zoon/ dochter zelf aan bv een franchinse van 1800 euro zit, vanaf dat bedrag is het weer "ieder voor zich".
Wat een soep kunnen ze daar van maken.

J Lawieck
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer J Lawieck
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door J Lawieck » 18 januari 2014, 17:38

paul schreef:De vermelding dat het ziekenfonds maandelijks terugbetaalt staat onder de sociale maf.
Zo kan je het ook interpreteren. Ik interpreteerde het dat het voor beide zou gelden.
Of iemand een sociale maf heeft kan men zien aan het derde cijfer in de kode op het kleefbriefje van ziekenfonds
bv 131,121,111 zijn sociale maffen
130,120,110 zijn fiscale maffen
Aha, nu weet ik tenminste dat mijn ouders onder de sociale maf (131) vallen.

Het zal dus geen hospitalisatieverzekering worden a la 900 euro/jaar.
Voor mijn ouders is een kamer alleen geen must.

Bedankt voor je uitleg.

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 18 januari 2014, 18:00

Je ouders hebben dus samen een gezins sociale MAF van 450 euro
bv man 440 euro onkosten en vrouw 100 euro = 440 + 100 -450 = 90 euro terug via Maf

TERloops in de link die jezelf geplaast hebt, klappen ze ook over teruggave via FISCUS voor fiscale maf
http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuse ... rt_id=1214" onclick="window.open(this.href);return false;

"hun ziekenfonds (voor de groepen met recht op snelle terugbetaling) ofwel via de fiscus. "

Dan vallen ze onder het statuut "beschermde klant" voor oa "eandis" : die geven 800 euro indien men een HR-redementsgasketel laat plaatsen.
Blijkbaar geen kat die dat weet.

eccofield
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer eccofield
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door eccofield » 18 januari 2014, 18:18

In mijn geval, geen recht op sociale maf. Dus het volgende jaar krijg je dan gewoon het bedrag boven de grens van bijvoorbeeld 1000 euro (op basis van je inkomen)teruggestort op je rekening. Bij mij was dat een aantal jaar geleden tamelijk wat geld.

Wat met dit twee keer langs de kassa passeren? Dus je heb met je gezin een rampjaar, en je maakt 2500 euro kosten aan ziekenhuisfacturen. Klopt het dat je verzekering dit direct terugbetaald, en je het jaar nadien ook nog eens pakweg 15OO euro krijgt van de sociale zekerheid?
Of krijg je die dan niet meer, omdat ze weten dat je het geld al gekregen hebt via de verzekering?

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 18 januari 2014, 18:21

eccofield schreef:In mijn geval, geen recht op sociale maf. Dus het volgende jaar krijg je dan gewoon het bedrag boven de grens van bijvoorbeeld 1000 euro (op basis van je inkomen)teruggestort op je rekening. Bij mij was dat een aantal jaar geleden tamelijk wat geld.

Wat met dit twee keer langs de kassa passeren? Dus je heb met je gezin een rampjaar, en je maakt 2500 euro kosten aan ziekenhuisfacturen. Klopt het dat je verzekering dit direct terugbetaald, en je het jaar nadien ook nog eens pakweg 15OO euro krijgt van de sociale zekerheid?
Of krijg je die dan niet meer, omdat ze weten dat je het geld al gekregen hebt via de verzekering?

met een sociale MAF passeer je niet 2 keer langs de kassa ( ziekenfonds ggeeft het door aan ziekenhuis, die rekenen geen remgeld meer aan als franchise bereikt is

met fiscale MAF passeer je wel 2 keer langs kassa (ziekenfonds geeft niets door aan ziekenhuis )
zelf ondervonden met mijn vader, die de een keer wel , de andere geen geen sociale maf had

heel uitzonderlijk is een een snuggere hosverzekering - die dat ruikt - en een attest van het ziekenfonds vraagt, en dan lukt het ook niet

Die pipos die heel dat systeem uitvonden hebben , zijn zelf totaal MAF
( bedoel combinatie Hosvezekering en MAF )

Maf op zichzelf is uiteraard wel een goed systeem

J Lawieck
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer J Lawieck
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door J Lawieck » 18 januari 2014, 19:33

Die HR-redementsgasketel hebben ze.
Al dacht ik dat het toen ( 2-3 jaar terug? ) 600 euro was (?).

Die tot 30% minderverbruik van zo'n HR moet je ook met een flinke korrel zout nemen. Verbruikten ze vroeger zo'n 3000 liter stookolie per jaar (= 31923 kWh), nu verbruiken ze zo'n 3000 m3 gas (= 29.700 kWh). Da's zowat hetzelfde... Vandaar die 'tot' zeker ?
Maar goed, de stookolieinstallatie (ge-installeerd ergens eind jaren 60 - begin jaren 70) was versleten, er moest toch een nieuwe komen.

Als je via de fiscus terugkrijgt, waar moet je dat dan invullen op je aangifte? In de toelichting die je bij die aangifte krijgt, vind ik er zo direct niks over terug.

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 18 januari 2014, 19:41

Je kan dat NIET aangeven ( er is uiteraard geen kode voor voorzien )

Het ziekenfonds geeft die gegevens electronisch door naar de fiscus.

Ik heb één aanslag van mijn ouders gevonden uit 2004, waar de fiscus dat bedrag zelf verrekende ( wel met tekst maar zonder kode )
Je kan er mi zelfs niets van tax on web terugvinden als je boven de franchise zou zitten. toen was een hospitalisatie geweest en werd franchise overschreden

Eigenlijk is zulks totaal onaanvaardbaar, want er kan bv iets mislopen tussen ziekenfonds en fiscus en dan heb je er geen controle op.
Bv zeker bij het veranderen van ziekenfonds in het loop de jaar.
In belgie zijn er nog vele zaken die kunnen verbeterd worden

Indien behoorlijk wat uitgaven kan je 2 maanden na het einde van het jaar bv eens naar ziekenfonds mailtje sturen, dan zijn ook de gegevens van apotheker verwerkt.

J Lawieck
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer J Lawieck
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door J Lawieck » 21 januari 2014, 14:58

"Hospitalisatieverzekering afsluiten kan ook op uw 65ste"
07:00 - 21 januari 2014 door Stéphane Renard
http://netto.tijd.be/geld_en_gezin/verz ... 0-1629.art" onclick="window.open(this.href);return false;
(je moet wel geregistreerd zijn om dit artikel te kunnen lezen)

En geen woord over het maximum factuur ... ??

klt2013
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer klt2013
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door klt2013 » 21 januari 2014, 20:43

Ben bouwvakker en heb via het werk een hospitalisatie verzekering (gratis!). Mijn vrouw en 2 kinderen hebben er een bij Argenta.
Vorig jaar heb ik mij uitgeschreven bij argenta omdat ik geen 2 hospitalisatie verzekeringen wou, heb ik er nu goed aangedaan of niet of moet ik mij terug aansluiten bij argenta zodat heel mijn gezin erbij is?

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

99 berichten
  • Pagina 6 van 7
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Volgende

Terug naar “Auto / Brand / Hospitalisatie”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy