Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Besparingstips
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

onderhandel met je notaris!

Het leven wordt alsmaar duurder. Deel hier je tips om te besparen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
79 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Volgende
Sebastiaan1985
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Sebastiaan1985
Verstuur privébericht

Re: onderhandel met je notaris!

• Citeer

Bericht door Sebastiaan1985 » 25 juli 2019, 17:30

Het ging er over dat een notaris minder verdient dan een vakman... Natuurlijk zijn er vakmannen die meer verdienen dan ons maar zij hebben heel veel beroepsgerelateerde kosten die loontrekkende (en vrije beroepen in mindere mate) niet hebben he. Het is niet wat je verdient wat telt maar wel wat je overhoudt.

Er zijn er veel waar het fout loopt omdat ze denken wat binnenkomt, dat is netto 8)

PS : ja ze mogen de kosten van de belastingen aftrekken maar geen kost is nog altijd de goedkoopste kost zeg ik altijd als ik hoor : ik moet een nieuwe auto kopen, want hij is afgeschreven...

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 25 juli 2019, 17:50

Sebastiaan1985 schreef: ↑25 juli 2019, 15:56 Sorry hoor, maar als je beweert dat een notaris niet meer verdient dan een loodgieter (zelfs inclusief zwarte inkomsten) dan ben je evenveel wereldvreemd of ongelooflijk naïef.... Alle vrije beroepen zijn kassa kassa. Ze hebben er ook voor gestudeerd uiteraard. Why the fuck zou je nog verder gaan studeren als je als loodgieter/vakman evenveel verdient...

PS: ik heb al veel "vakmannen" failliet zien gaan, eer dat een vrije beroeper failliet gaat, moet het al serieus misgelopen zijn ;)
Denk dat geen enkele notaris zich heden ten dage nog bezondigd aan zwarte inkomsten. Teveel controle op geldstromen in en uit.

Sebastiaan1985
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Sebastiaan1985
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Sebastiaan1985 » 25 juli 2019, 17:57

Dat zwart sloeg op de vakman, niet de notaris. Wat een notaris doet, kan een ambtenaar voor een fractie van de kostprijs. Advocaten, dokters. Tandartsen enz zijn veel moeilijker te vervangen. Een notaris is gewoon de best betaalde ambtenaar die er is. Te danken aan Napoleon

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 25 juli 2019, 18:01

Denk dat je de kost om een notariaat open te houden onderschat. Alle personeel zijn geschoolde juristen, en mensen komen niet alleen naar daar om een akte van een huis te verleiden.

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 25 juli 2019, 18:54

ludo schreef: ↑25 juli 2019, 17:50
Sebastiaan1985 schreef: ↑25 juli 2019, 15:56 Sorry hoor, maar als je beweert dat een notaris niet meer verdient dan een loodgieter (zelfs inclusief zwarte inkomsten) dan ben je evenveel wereldvreemd of ongelooflijk naïef.... Alle vrije beroepen zijn kassa kassa. Ze hebben er ook voor gestudeerd uiteraard. Why the fuck zou je nog verder gaan studeren als je als loodgieter/vakman evenveel verdient...

PS: ik heb al veel "vakmannen" failliet zien gaan, eer dat een vrije beroeper failliet gaat, moet het al serieus misgelopen zijn ;)
Denk dat geen enkele notaris zich heden ten dage nog bezondigd aan zwarte inkomsten. Teveel controle op geldstromen in en uit.
Denk dat het ook praktisch heel moeilijk is dat een notaris zwart geld binnenkrijgt.
Mijn electricien vertelde mij eens dat hij een factuur aan een notaris is gaan afgeven waar hij wat electriciteitswerken voor gedaan heeft.
Trok die notaris een schuif open, die wat klemde, plots vlogen er een paar pakken geld uit.
Misschien wel geen zwart geld, maar een notaris die de banken niet vertrouwt.
Hoe dan ook de electricien kon het tegen zijn bank gaan uitleggen, waarom hij met 8 000,00 euro cash afkwam.
Het vervolg van het verhaal ken ik niet, of die notaris op het matjes daarvoor is moeten komen, want zo een pipos als notarissen zouden toch moeten weten tot welk bedrag cash betalingen mogen
Denk dat het de verantwoordelijkheid is van de electrien om de cash betaling van de notaris te weigeren

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 25 juli 2019, 22:10

paul schreef: ↑25 juli 2019, 18:54
ludo schreef: ↑25 juli 2019, 17:50

Denk dat het ook praktisch heel moeilijk is dat een notaris zwart geld binnenkrijgt.
Mijn electricien vertelde mij eens dat hij een factuur aan een notaris is gaan afgeven waar hij wat electriciteitswerken voor gedaan heeft.
Trok die notaris een schuif open, die wat klemde, plots vlogen er een paar pakken geld uit.
Misschien wel geen zwart geld, maar een notaris die de banken niet vertrouwt.
Hoe dan ook de electricien kon het tegen zijn bank gaan uitleggen, waarom hij met 8 000,00 euro cash afkwam.
Het vervolg van het verhaal ken ik niet, of die notaris op het matjes daarvoor is moeten komen, want zo een pipos als notarissen zouden toch moeten weten tot welk bedrag cash betalingen mogen
Denk dat het de verantwoordelijkheid is van de electrien om de cash betaling van de notaris te weigeren
Dit verhaal heb je in het verleden al een verteld Paul.

paul
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer paul
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door paul » 25 juli 2019, 22:14

Weet he, maar notarissen mogen blijkbaar niet in een slecht daglicht gesteld worden

Het was een koppel notarissen, man en vrouw, samen zullen ze waarschijnlijk wel een inkomen hebben dat boven het bestaansminimum is

ludo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer ludo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door ludo » 25 juli 2019, 23:34

paul schreef: ↑25 juli 2019, 22:14 Weet he, maar notarissen mogen blijkbaar niet in een slecht daglicht gesteld worden

Het was een koppel notarissen, man en vrouw, samen zullen ze waarschijnlijk wel een inkomen hebben dat boven het bestaansminimum is
En dan, mag iemand niet meer verdienen dan wat jij als inkomen hebt???
Het kan mij persoonlijk geen reet schelen wat - hoe en hoeveel iemand verdiend...

Owlus
Full Member
Full Member

• Citeer

Bericht door Owlus » 28 juli 2019, 09:42

Wat is een "notaris"?
Een "job" die door dwang van Gezag bestaat.
Een persoon die door dwang van Gezag klanten heeft.
Het motief van dwingen is net om onderhandeling te elimineren.
"onderhandel met je notaris" is een tegenstrijdig voorstel.
Notarissen hebben daarmee zelfs niet eens motief tot belastingsontwijking.
Want ze doen hetzelfde als Gezag: belastingen innen.
Belastingen zijn betalingen voor eender wat, inclusief niets en schade aanrichten.
http://achterdesamenleving.nl/wp-content/uploads/2014/09/Het-meest-gevaarlijke-bijgeloof-11.pdf

Roo
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Roo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Roo » 28 juli 2019, 10:28

ludo schreef: ↑25 juli 2019, 23:34 En dan, mag iemand niet meer verdienen dan wat jij als inkomen hebt???
Het kan mij persoonlijk geen reet schelen wat - hoe en hoeveel iemand verdiend...
Voor veel mensen een zuur gevoel, omdat ze zelf de nodige stappen niet willen en/of durven zetten om in een gelijkaardige positie te belanden. Ik deel volledig jouw mening!

En uiteraard zijn notarissen niet heiliger dan de paus. Het zijn ook maar mensen.

Ik ben persoonlijk toch deels van mening dat veel van de taken van het notariaat naar behoren worden uitgevoerd, en dat (uit persoonlijke ervaringen met ambtenaren) ik een pak meer frustratie zou hebben moest dat allemaal puur via de overheid verlopen.

En voor bepaalde taken zou je sowieso dan een advocaat moeten inschakelen, die ook niet gratis werken. Wil je bijvoorbeeld een testament laten opmaken door een normaal ambtenaar?

Daarboven: als het echt belangrijk is dan kunnen er snel dingen gebeuren.. dat is bij ambtenaren quasi nooit het geval.

anonymous9

• Citeer

Bericht door anonymous9 » 28 juli 2019, 11:28

ludo schreef: ↑25 juli 2019, 18:01 Denk dat je de kost om een notariaat open te houden onderschat. Alle personeel zijn geschoolde juristen, en mensen komen niet alleen naar daar om een akte van een huis te verleiden.
Is dat legaal in België? ;D

anonymous9

• Citeer

Bericht door anonymous9 » 28 juli 2019, 11:30

Roo schreef: ↑28 juli 2019, 10:28
ludo schreef: ↑25 juli 2019, 23:34 En dan, mag iemand niet meer verdienen dan wat jij als inkomen hebt???
Voor veel mensen een zuur gevoel, omdat ze zelf de nodige stappen niet willen en/of durven zetten om in een gelijkaardige positie te belanden. Ik deel volledig jouw mening!

En uiteraard zijn notarissen niet heiliger dan de paus. Het zijn ook maar mensen.

Ik ben persoonlijk toch deels van mening dat veel van de taken van het notariaat naar behoren worden uitgevoerd, en dat (uit persoonlijke ervaringen met ambtenaren) ik een pak meer frustratie zou hebben moest dat allemaal puur via de overheid verlopen.

En voor bepaalde taken zou je sowieso dan een advocaat moeten inschakelen, die ook niet gratis werken. Wil je bijvoorbeeld een testament laten opmaken door een normaal ambtenaar?

Daarboven: als het echt belangrijk is dan kunnen er snel dingen gebeuren.. dat is bij ambtenaren quasi nooit het geval.
Akkoord met Roo. Ik zie ze als een noodzakelijk kwaad. Vooral ook omdat ze weten dat je toch de vrije keuze hebt van notaris, en ze 'uw business' makkelijk kunnen verliezen aan de notaris van vijf straten verder. Dus ze zitten toch met een soort van 'commerciële dwang/eigenbelang' om uw zaken zo goed mogelijk te behartigen.

Owlus
Full Member
Full Member

• Citeer

Bericht door Owlus » 28 juli 2019, 15:38

Poldermol schreef: ↑28 juli 2019, 11:30 Vooral ook omdat ze weten dat je toch de vrije keuze hebt van notaris, en ze 'uw business' makkelijk kunnen verliezen aan de notaris van vijf straten verder. Dus ze zitten toch met een soort van 'commerciële dwang/eigenbelang' om uw zaken zo goed mogelijk te behartigen.
Dat notarissen klanten kunnen verliezen aan andere 5 straten verder, alzo een concurrentiewerking suggererende, is feitelijk niet waar.
http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi_lo ... e_name=wet
Het getal en de spreiding van de notariskantoren in een arrondissement, evenals de standplaatsen ervan worden door de Koning derwijze bepaald dat er niet meer dan één notaris is per 9 000 inwoners.
Er is dus door het Gezag gedwongen geografische spreiding en personeelslimiet.
En bepaalde lonen zijn geforceerde (en dus gelijkgeschakelde) tarieven.
Op die manier schiet er van concurrentiedruk quasi niks meer over.
Dat is ook een typerende strategie van het Gezag, om concurrentie binnen hun coulissen zoveel mogelijk uit te schakelen. "Harmonisatie", is het toffer klinkend woord dat ze ervoor kiezen.

Een reklaam uit de notaris sector is deze:
"Uw notaris handelt in het belang van ELKE partij.
Rijmt niet met concurrentie, en is dat dus ook niet.

Ook hun prijszetting volgt de wijze van 't Gezag.
Er is geen enkele winkel, geen enkele aannemer, geen enkel bedrijf en geen enkele particulier die je een prijs aanrekent die een % is berekend op jouw loon / jouw aankoop of verkoop. Een bakker vraagt je niet hoeveel je verdient om je de prijs van zijn brood te geven. Een bandenproducent vraagt een autoassemblagebedrijf niet hoeveel winst ze maken, om de factuur te berekenen. De prijs van een band staat daar totaal los van.
't Gezag doet dat wèl. Notarissen eveneens. Bvb de gedwongen akte voor een woning koop/verkoop is 11-14% van de koopsom.
Laatst gewijzigd door Owlus op 28 juli 2019, 15:48, 1 keer totaal gewijzigd.
http://achterdesamenleving.nl/wp-content/uploads/2014/09/Het-meest-gevaarlijke-bijgeloof-11.pdf

anonymous9

• Citeer

Bericht door anonymous9 » 28 juli 2019, 15:46

Allee, er is er enen die alles letterlijk interpreteert ;D En toch moogt ge het eens letterlijk interpreteren. Google Maps maar eens hoe ver notaris Laloo (Sint Baafsstraat 16 in Brugge) en Van Damme Vandamme en De Laere (Gistelse Steenweg 225) van elkaar liggen. 350 meter. Hun achtertuinen grenzen (bij wijze van spreken) aan elkaar.

En ik kan u verzekeren dat notarissen geenszins in het belang van elke partij handelen. Mooi romantisch gedachtengoed, maar niet realistisch. Klein voorbeeld: de notaris van de verkoper van een pand had 'niet gezien' dat er een stuk illegaal bijgebouwd was. Mijn notaris had dat wel gezien en mij verwittigd of ik hiervan op de hoogte was.

Ik laat nog in het midden of notaris 1 dat expres 'niet gezien' heeft, of gewoon zijn klanten (de verkopende partij) wou 'helpen'. Idem voor de mijne die wou controleren of ik, zijn klant, dat wel gezien had.

Owlus
Full Member
Full Member

• Citeer

Bericht door Owlus » 28 juli 2019, 16:10

Poldermol schreef: ↑28 juli 2019, 15:46 Allee, er is er enen die alles letterlijk interpreteert ;D En toch moogt ge het eens letterlijk interpreteren. Google Maps maar eens hoe ver notaris Laloo (Sint Baafsstraat 16 in Brugge) en Van Damme Vandamme en De Laere (Gistelse Steenweg 225) van elkaar liggen. 350 meter. Hun achtertuinen grenzen (bij wijze van spreken) aan elkaar.

En ik kan u verzekeren dat notarissen geenszins in het belang van elke partij handelen. Mooi romantisch gedachtengoed, maar niet realistisch. Klein voorbeeld: de notaris van de verkoper van een pand had 'niet gezien' dat er een stuk illegaal bijgebouwd was. Mijn notaris had dat wel gezien en mij verwittigd of ik hiervan op de hoogte was.

Ik laat nog in het midden of notaris 1 dat expres 'niet gezien' heeft, of gewoon zijn klanten (de verkopende partij) wou 'helpen'. Idem voor de mijne die wou controleren of ik, zijn klant, dat wel gezien had.
Notarissen wonen vaak zelfs in een familieverpakking op één adres, onderlinge afstand 5 meter, afstand tussen 2 bureaus.
Wat ik stelde was dat hun aantal geografisch en demografisch vast ligt. Als er bvb een streek is waar er één notariaat is met 4, en de limiet aldaar is 4, dan zitten uw "concurrenten" gezellig samen aan de koffie te "concurreren". :D Een 5de ergens een straat, of 2 straten, of 5 straten verder, mag niet meer.
"Concurrentie", not.

Hoezo notarissen handelen nooit in belang van alle partijen?
Notaris verkoper: verzwijgt een minwaarde > verkoper content.
Notaris koper: vertelt de verzwegen minwaarde > koper content.
Vala, in belang van alle partijen. :P
Beetje dezelfde truuk als de reklaam van winkels.
Ze kopen iets binnen voor 5 euro.
Plakken er prijs 30 euro op.
5% van de kopers heeft geen benul van prijs of verdient gemakkelijk (bvb een notaris ;) ) en betaalt die 30 euro.
De andere 95% koopt tijdens 1 van de 100 ( :P ) soldendagen op 't jaar, aan 20, 15 en 10 euro.
En denken allemaal dat ze "een slag hebben gedaan", met de laatste zijn neus het hoogst in de lucht.
De winkeliers realiseren echter ook hun geplande winst.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

79 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Volgende

Terug naar “Besparingstips”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy