Poll: GSM operatoren (vanaf 13/12/2012)
Re: Poll: GSM operatoren (vanaf 13/12/2012)
Minder gebruikers, dus minder belasting en hogere snelheid. Ik heb zelf MV. In BXL is het netwerk zonder meer slecht. Thuis - en ik woon niet eens in een grote stad - haal ik 1600 kB/s of 1.7 Mbps, wat bijzonder snel is.
Base heeft duidelijk een serieuze inhaalbeweging gemaakt de laatste 2 jaren en ze blijven bezig! Maar om nu te zeggen dat ze aan Proximus kunnen tippen, nee dat lijkt mij nog een eindje af. Wat wel zeker is: met Mobistar gaat het van kwaad naar erger...
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
En intussen heeft Base met de activatie van hun 4G-netwerk Mobistar helemaal naar de derde positie verdrongen op vlak van netwerkkwaliteit. Intussen zuigt Telenet het hele klantenbestand van Mobistar leeg en wie niet voor Telenet kiest vlucht naar Base en Proximus. Als Mobistar helemaal op zijn gat ligt kan Telenet het goedkoop opkopen. Prognose, maximum 2 jaar? :-)
Base heeft ook de beste tarieven van abonnementen, als niet-surfer heb je met b9 2 uur bellen + onbeperkt smsen aan 9 euro per maand!
Voor onbeperkt smsen en bellen en 2Gb surfen heb je b39 aan 39 euro. Proximus en mobistar kunnen daar niet aan tippen en telenet zeker niet. Het ziet er niet goed uit voor mobistar.
Voor onbeperkt smsen en bellen en 2Gb surfen heb je b39 aan 39 euro. Proximus en mobistar kunnen daar niet aan tippen en telenet zeker niet. Het ziet er niet goed uit voor mobistar.
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Mobistar is ongelooflijk stom geweest om hun netwerk open te stellen voor Telenet.
Ze zouden beter eens grote kuis in hun ganse dierentuin houden en deftige formules lanceren!
Ze zouden beter eens grote kuis in hun ganse dierentuin houden en deftige formules lanceren!
Zeker nu ook Base 4G voor commerciele doeleinden in gebruik genomen heeft, hinkt Mobistar zielig achterop... Over een paar jaar een overname door Telenet of een andere chinese operator?
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Als Telenet zou willen overnemen moeten ze eerst geld hebben.
Ze hebben geen euro op de rekening en met hun huidige schuldenbalans is er geen enkele bank die Telenet een lening zal durven geven. Liberty heeft Telenet uitgeperst als een citroen met die kapitaalsverminderingen.
Hoe lager de koers, hoe hoger de kans dat Orange actie onderneemt. Maar in de huidige situatie kan Telenet niet zomaar een overname doen.
Ze hebben geen euro op de rekening en met hun huidige schuldenbalans is er geen enkele bank die Telenet een lening zal durven geven. Liberty heeft Telenet uitgeperst als een citroen met die kapitaalsverminderingen.
Hoe lager de koers, hoe hoger de kans dat Orange actie onderneemt. Maar in de huidige situatie kan Telenet niet zomaar een overname doen.
Telenet heeft inderdaad verre van genoeg geld of kasstroom om op een redelijke termijn Mobistar te kunnen overnemen.
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
Ik zit bij Mobile Vikings en kom 1,5 maand toe met 40 euro. Veel bellen en altijd internet. Een aanrader! Nog geen netwerkproblemen gehad.
Ik heb tot mijn spijt nog altijd een Blackberry met Mobistar abo van het werk. Ik weet niet of het aan het toestel ligt of het netwerk, maar als ik bij mijn ouders hun huis ben, verlies ik om de haverklap mijn verbinding, gewoon alles weg. En als er al iets over is, kunnen de mensen die ik opbel mij toch niet verstaan. Zucht.
- Oudere Jongere
- Hero Member
- Contacteer:
Levine, man toch, ik heb echt medelijden met u.
Een blackberry. Bij Mobistar.
Dat moet nu toch zowat het meest onhippe zijn wat je momenteel op de telecomgebied kan vinden.
hé - mede-blackberry-gebruiker, wel bij Proximus.
Met Vodafone passport en 50 MB data (!) inbegrepen binnen Europa.
Dat moet nu toch zowat het meest onhippe zijn wat je momenteel op de telecomgebied kan vinden.

Sind ik MV + http://betaallijn.be/" onclick="window.open(this.href);return false; gebruik zit men verbruik per maand richting €10.
Nog steeds 2GB data, dus moet nergens naar kijken. Gewoon niet te veel bellen naar niet vikings.
Nog steeds 2GB data, dus moet nergens naar kijken. Gewoon niet te veel bellen naar niet vikings.
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash
Ach, op kantoor is hij tenminste handig als paperweight. Maar ik vind het zo een raar gedacht om mij een tweede gsm voor privé te kopen, dan moet ik constant met twee dingen rondlopen.Oudere Jongere schreef:Levine, man toch, ik heb echt medelijden met u.
hé - mede-blackberry-gebruiker, wel bij Proximus.
- Oudere Jongere
- Hero Member
- Contacteer:
Bij ons loopt zowat elke verkoper met een eigen iphone + company BB rond.
Ben ook een eigen toestel aan het overwegen: voor het voordeel alle aard heb je bijna een mobile vikings-abbo. Twee toestellen lijkt mij eerder een voordeel, kan ik eindelijk eens echt op vakantie.
Ben ook een eigen toestel aan het overwegen: voor het voordeel alle aard heb je bijna een mobile vikings-abbo. Twee toestellen lijkt mij eerder een voordeel, kan ik eindelijk eens echt op vakantie.
-
- Full Member
- Contacteer:
reteiP schreef:Sind ik MV + http://betaallijn.be/" onclick="window.open(this.href);return false; gebruik zit men verbruik per maand richting €10.
Ik heb eens gekeken op de betaallijn.be waar hier sprake van is.
1. ik begrijp de werkwijze niet goed. Je moet voor twee euro opbellen en naar waar moet je daarvoor dan bellen en hoelang is voor twee euro bellen?
2. Ik vertrouw het niet echt, heb je hier echt goede ervaringen mee en zijn er nog mensen die hier goede ervaringen mee hebben?
bedankt