Patronale Life Starfix
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Patronale Life Starfix
ik heb een offerte aangevraagd voor patronale starfix; hoelang duurt het voor je antwoord krijgt?
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Als je goed gelezen had, moest je weten dat ik het over de Secure 21 had...Al Fonds schreef:Daarstraks las ik bij één van jullie reacties: Patronale heeft een goede website waarop men alles duidelijk uitlegd...
Daar lees ik: Gewaarborgde intrestvoet: 3,45%*, gewaarborgd voor 8 jaar = Financiele Infofiche
Jij komt vertellen dat er een bijkomende intrestvoet is die gewaarborgd is tijdens 1 jaar.
Zo duidelijk blijkt het allemaal niet te zijn.
Deze tak 21 wordt ook via Rabobank gepromoot.
Ik moet begin volgende maand ook een keuze maken. Zou een deel kapitaal gebruiken als alternatief voor een termijnrekening
Welke van de drie spelers raden jullie mij aan:
Patronale Life Starfix
vs
Allianz Invest for Life 3A
Tot voor kort was ik zeker voor de laatste gegaan, maar dit lijkt mij een kans die ik niet kan laten liggen
Met dank voor jullie advies
Mats
Welke van de drie spelers raden jullie mij aan:
Patronale Life Starfix
vs
Allianz Invest for Life 3A
Tot voor kort was ik zeker voor de laatste gegaan, maar dit lijkt mij een kans die ik niet kan laten liggen
Met dank voor jullie advies
Mats
Waarom een keuze maken ?
Verdeel je geld over zoveel mogelijk tak21 verzekeringen die op je keuzelijstje staan. Op die manier spreid je het risico en ben je minder afhankelijk van één specifiek product. Je weet immers nooit hoe die producten in de toekomst zullen presteren.
Verdeel je geld over zoveel mogelijk tak21 verzekeringen die op je keuzelijstje staan. Op die manier spreid je het risico en ben je minder afhankelijk van één specifiek product. Je weet immers nooit hoe die producten in de toekomst zullen presteren.
... Maar je betaalt elke keer de fixed cost. (Vaak € 35, ongeacht inbreng).
Dat zal niet veel doen aan het totale rendement, maar toch iets.
De vergoedingen die berekend worden in procent, blijven in totaal uiteraard gelijk.
Dat zal niet veel doen aan het totale rendement, maar toch iets.
De vergoedingen die berekend worden in procent, blijven in totaal uiteraard gelijk.
Naar het schijnt worden de instapvoorwaarden zeer binnenkort interessanter.
Lukske, weet je daar al iets meer concreter over?
Ik heb een offerte laten maken via spaargids en men heeft me gemaild dat de voorwaarden vandaag of morgen interessanter worden. Daarom heb ik niet onmiddellijk een offerte gekregen. Ik heb ook ergens gelezen dat de interest zakt vanaf 01/04 naar 4,25%.
dit snap ik niet, bedoel je soms stijgen naar 4.25%?Lukske schreef:Ik heb ook ergens gelezen dat de interest zakt vanaf 01/04 naar 4,25%.
excuseer zakken naar 3,25%
Interessantere voorwaarden en dalende interest, is dat niet tegenstrijdig?
De interessantere voorwaarden waarover Lukske het had blijkt vermoedelijk te gaan over de tijdelijke actie die Patronale Starfix nu blijkbaar doet vanaf vandaag en die vanaf heden bij het overzicht TAK21 op deze site staat: momenteel 0,00% instapkosten (tot gisteren was dit dacht ik 1% + 35 € vaste instapkast) via Spaargids.be (makelaar Futuria) en het gewaarborgd rendement blijft 3,45 % ...
Dit lijkt met zeer interessant... Wat denken jullie? en vooral qua voorwaarden en bepalingen in het contract?
Dit lijkt met zeer interessant... Wat denken jullie? en vooral qua voorwaarden en bepalingen in het contract?
Is er ook een staatswaarborg tot 100.000 € op deze tak 21 "patronale life starfix?
zeer interessant.
Ik denk dat ik mijn kapitaal van KBC Life Capital er op zal zetten.
Ik denk dat ik mijn kapitaal van KBC Life Capital er op zal zetten.
Brugse Leeuw schreef:Ik ga intekenen op de Patronale Secure 21.
Dit jaar al zeker 3,65% netto + eventuele winstdeling.
Sorry, maar zijn er meerdere soorten