Rabo opnieuw rentedaling vanaf 10 september
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
- VIP member
- Contacteer:
Re: Rabo opnieuw rentedaling vanaf 10 september
Tja, mij valt hier op hoeveel BEspaardraadjes er zijn. Moestuinen, supermarkten vergelijken, cashback acties, enz enz
Dit wordt de enige manier om nog te sparen: uitgaven patroon aanpassen...
Want voor de rest is t qua 'sparen' gene vetten meer.
Dit wordt de enige manier om nog te sparen: uitgaven patroon aanpassen...
Want voor de rest is t qua 'sparen' gene vetten meer.
vraagje, is er een limietbedrag om in 1 keer je geld te verplaatsen van rabo naar ......
bedrag is meer dan 50000€
Er is qua spaarboekjes hier momenteel niets meer interessant te vinden.
Hetzelfde geldt voor de termijnrekeningen/kasbons.
En nu zeker helemaal na de verhoging van de RV.
In goud durf ik niet beleggen. Als de prijs te hard stijgt, dan ben ik bang je er na een tijd geen geld meer voor terugkrijgt om een brood te kunnen kopen. Als de prijs te hard zakt, dan ben je een groot bedrag gezien de huidige aanschafwaarde.
Ik ben aan het overwegen om een deel in Yuan om te zetten.
De Yuan is het afgelopen jaar meer dan 10% gestegen tov de Euro: http://www.xe.com/currencycharts/?from= ... NY&view=1Y" onclick="window.open(this.href);return false;
En als ik de onheilspellende berichten van Andalusie en Italie hoor op de radio, dan denk ik niet dat de Eurocrisis binnen 2 jaar opgelost is.
De Bank of China heeft een vestiging in Brussel en hier kan je een rekening openen in Yuan.
Hetzelfde geldt voor de termijnrekeningen/kasbons.
En nu zeker helemaal na de verhoging van de RV.
In goud durf ik niet beleggen. Als de prijs te hard stijgt, dan ben ik bang je er na een tijd geen geld meer voor terugkrijgt om een brood te kunnen kopen. Als de prijs te hard zakt, dan ben je een groot bedrag gezien de huidige aanschafwaarde.
Ik ben aan het overwegen om een deel in Yuan om te zetten.
De Yuan is het afgelopen jaar meer dan 10% gestegen tov de Euro: http://www.xe.com/currencycharts/?from= ... NY&view=1Y" onclick="window.open(this.href);return false;
En als ik de onheilspellende berichten van Andalusie en Italie hoor op de radio, dan denk ik niet dat de Eurocrisis binnen 2 jaar opgelost is.
De Bank of China heeft een vestiging in Brussel en hier kan je een rekening openen in Yuan.
-
- Jr. Member
500 000,00 euro is de max per dagdavido72 schreef:vraagje, is er een limietbedrag om in 1 keer je geld te verplaatsen van rabo naar ......
Al je geld (max 100.000 euro) naar NIBC; maar als iedereen dat doet zal ook de rente daar dalen.
Dus doe jullie geld naar een andere bank.
Dus doe jullie geld naar een andere bank.

- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Geld is een hoop dikke miserie. 

Ja Spruitekop, maar geen geld is nog een grotere miserie !
.......teleurstellend.... maar waar brengt je geld, zonder al te veel risico, nog "iets" op..........
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Het valt mij op dat 90% van alle draden die hier geopend worden eigenlijk vanaf de 2de post al in het "hoekje" zouden kunnen thuishoren.
+1 voor Spruitekop
Misschien eens gaan kijken op de secundaire markt. Daar is altijd voor elk wat wils. Zelfs voor 3% netto hoef je echt geen grote risico's te nemen.Jhn schreef:Inderdaad heel weinig alternatieven, had gehoopt op nog een interessante obligatie, maar zelfs op dat vlak niets!mouche schreef:Ik las op een ander forum elders dat iemand in zijn bankkantoor van ING vernam dat ING ook opnieuw met 0.25% gaat dalen binnenkort...Voor spaarders neemt dit echt wel dramatische proporties aan, vooral omdat de alternatieven niet veel zekerheid bieden, behalve misschien...goud! Is trouwens aan een sterke stijging begonnen. De goudkevers hier zullen in hun handen wrijven!
Nu gaan ze wel erover ze,een kwart procent eraf van de plus account en ge kan et nie verplaatsen als ge de getrouwheidspremie nog niet verworven hebt
Allen naar fortuneo,rentes gegarandeerd voor de rest van et jaar en 72 op 100 voor de tevredenheid volgens test aankoop!

Allen naar fortuneo,rentes gegarandeerd voor de rest van et jaar en 72 op 100 voor de tevredenheid volgens test aankoop!
Van de glans van Rabo blijft niet veel meer over !
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Ook Yaris is 'n kaarsje aan het branden. Het is stil aan de overkant. 

-
- Jr. Member
- Contacteer:
Met nieuwjaar stond Rabobank het van de daken te schreeuwen dat zij al jaaaaren in de top 5 stonden van de beste rentes, zowel om korte als op lage termijn, zowel met vers als met oud kapitaal. Maar met de huidige rentevarlaging komt zelfs hun paradepaardje, nl. de getrouwheidsrekening, niet meer in de top 10 van de beste spaarrekeningen, ze staan zelfs met moeite in de top 15!!!
Maar je zag het al lang aankomen met hun slechte rentes op de termijnrekeningen van Rabobank. Voor mij effe geen nieuw kapitaal naar Rabobank; en dat is al sinds nieuwjaar zo. Lang leve NIBC, voorlopig toch en zeker voor hun termijnrekeningen.
pfffffffffff

Maar je zag het al lang aankomen met hun slechte rentes op de termijnrekeningen van Rabobank. Voor mij effe geen nieuw kapitaal naar Rabobank; en dat is al sinds nieuwjaar zo. Lang leve NIBC, voorlopig toch en zeker voor hun termijnrekeningen.
pfffffffffff