VDL: Vergelijk binnenkort spaarformules via internet
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: VDL: Vergelijk binnenkort spaarformules via internet
de website is dus inderdaad live, net gelezen op website van het nieuwsblad
http://www.wikifin.be
En neen, men beste Jonckers, ik ga niet akkoord dat hij doet wat moet. Je bent VERPLICHT aan te duiden of je met of zonder kantorennetwerk wilt, dat is dus uiterst onduidelijk. Hoe kan je dan een KBC vergelijken met een Rabo? Een Fortis met een NIBC Direct? Durven de grootbanken de confrontatie niet aangaan misschien?
Best wel grappig, als je zegt 'geen kantorennetwerk' en 'klassieke rekening' dus geen internetspaarrekening, maar ook geen kantoren, dan kom je ineens alleen Fortuneo tegen. Werken die per postduif misschien?
En neen, men beste Jonckers, ik ga niet akkoord dat hij doet wat moet. Je bent VERPLICHT aan te duiden of je met of zonder kantorennetwerk wilt, dat is dus uiterst onduidelijk. Hoe kan je dan een KBC vergelijken met een Rabo? Een Fortis met een NIBC Direct? Durven de grootbanken de confrontatie niet aangaan misschien?
Best wel grappig, als je zegt 'geen kantorennetwerk' en 'klassieke rekening' dus geen internetspaarrekening, maar ook geen kantoren, dan kom je ineens alleen Fortuneo tegen. Werken die per postduif misschien?
Daarjuist de spaarsimulator van wikifin eens geprobeerd en al een eerste fout vastgesteld.
Ik zocht naar een internet spaarrekening voor kinderen en kreeg als resultaat onder meer de Rabo Junior Account, maar enkel de intresten van de gewone spaarrekening en niet de interessanter intresten van de plus spaarrekening voor zulke account !
Ik zocht naar een internet spaarrekening voor kinderen en kreeg als resultaat onder meer de Rabo Junior Account, maar enkel de intresten van de gewone spaarrekening en niet de interessanter intresten van de plus spaarrekening voor zulke account !
Als je het intrestverschil ziet tussen een bank met kantoren en een internetbank zal je misschien van gedacht veranderen en toch een internetspaarrekening openen.Yaris schreef:Wat heb je eraan dat een internetspaarrekening als beste keus wordt aangeboden als je niet van plan bent om te gaan internetbankieren?
-
radixconvertor
- Full Member

- Contacteer:
Dat zou veel verklarenLevine schreef:...kom je ineens alleen Fortuneo tegen. Werken die per postduif misschien?
Die verplichte keuzes zijn inderdaad niet ideaal.
Ik snap wel dat er mensen zijn waarvoor het hebben van agentschappen belangrijk is, maar er ontbreek gewoon een extra keuze "maakt niet uit". Nu moet je effectief verschillende simulaties maken en samenvoegen als je echt wil vergelijken.
Ik snap wel dat er mensen zijn waarvoor het hebben van agentschappen belangrijk is, maar er ontbreek gewoon een extra keuze "maakt niet uit". Nu moet je effectief verschillende simulaties maken en samenvoegen als je echt wil vergelijken.
-
reppiepeppie
- VIP member

- Contacteer:
Skip to main content
Error
The website encountered an unexpected error. Please try again later.
Error message
PDOException: SQLSTATE[08004] [1040] Too many connections in lock_may_be_available() (line 167 of D:\Sites\wikifin\includes\lock.inc).
Ik denk dat ik voorlopig bij spaargids ga blijven
Error
The website encountered an unexpected error. Please try again later.
Error message
PDOException: SQLSTATE[08004] [1040] Too many connections in lock_may_be_available() (line 167 of D:\Sites\wikifin\includes\lock.inc).
Ik denk dat ik voorlopig bij spaargids ga blijven
-
reppiepeppie
- VIP member

- Contacteer:
Haha, ja waarschijnlijk. Ze hebben tenslotte het warm water uitgevonden he... 
En het wiel, en het gesneden brood. De website is trouwens totaal onbereikbaar ondertussen.
Ik kan begrijpen dat de staat zich mengt op de energiemarkt, om de goedkoopste te promoten bij de bevolking.
Maar nu, op de spaarboekenmarkt, ontgaat mij toch waarom ze dat doen. Is het een louche manier om te weten wat jij met je spaargeld gaat doen en/of van zin bent? Of een beginmanoeuvre om greep te krijgen op die grote hoop spaargeld onder de bevolking? Want ze zijn trukken aan het bedenken om het ons afhandig te maken.
Dus, mijn advies : blijf weg van die site, en laat ze voelen dat ze er geen zaken mee hebben!
Maar nu, op de spaarboekenmarkt, ontgaat mij toch waarom ze dat doen. Is het een louche manier om te weten wat jij met je spaargeld gaat doen en/of van zin bent? Of een beginmanoeuvre om greep te krijgen op die grote hoop spaargeld onder de bevolking? Want ze zijn trukken aan het bedenken om het ons afhandig te maken.
Dus, mijn advies : blijf weg van die site, en laat ze voelen dat ze er geen zaken mee hebben!
-
reppiepeppie
- VIP member

- Contacteer:
*probeert heel serieus te klinken*
Ze hebben het beste met ons voor. Onze politici die de arme kleine burgers die t al zo hard te verduren krijgen bij t handje houden.
En hoe meer intrest, hoe meer RV he!
Ze hebben het beste met ons voor. Onze politici die de arme kleine burgers die t al zo hard te verduren krijgen bij t handje houden.
En hoe meer intrest, hoe meer RV he!
Waarom ze het doen? Je moet maar eens alle informatie lezen die te vinden is op die website, het is vrij duidelijk, ze willen gewoon iedereen naar andere producten pushen. Spaarsimulator werkt niet? Lees anders wat over levensverzekeringen, Tak 21, ....
Meer nog: de producten waar de (groot)banken veel aan verdienen door de ingewikkelde kostenstructuren...Levine schreef:ze willen gewoon iedereen naar andere producten pushen.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ik denk eerder dat ze de spaarmarkt 'in kaart' aan het brengen zijn; vermits ze niet rechstrééks aan dat geld kunnen, zullen ze regeltjes en wetten bedenken om bijvoorbeeld sociale uitkeringen, pensioenen, subsidies, enz enz afhankelijk te maken van je hoeveelheid spaargeld.
Simpel voorbeeld : normaal zou je 1.500 euro pensioen trekken, MAAR omdat je nog over 100.000 euro spaargeld beschikt, trek je maar 1000 euro...en zo kunt ge u nog wel 100 trukjes bedenken.
Eerst moeten ze natuurlijk exact weten hoeveel geld er bij wélke bevolkingslagen zitten, zodat de vriendjes niet benadeeld worden.
Simpel voorbeeld : normaal zou je 1.500 euro pensioen trekken, MAAR omdat je nog over 100.000 euro spaargeld beschikt, trek je maar 1000 euro...en zo kunt ge u nog wel 100 trukjes bedenken.
Eerst moeten ze natuurlijk exact weten hoeveel geld er bij wélke bevolkingslagen zitten, zodat de vriendjes niet benadeeld worden.
U heeft gisteren en deze ochtend massaal uw weg gevonden naar wikifin.be. Wij zijn daar uiteraard enorm blij mee. Maar we ondervinden daardoor ook technische problemen. De website functioneert daardoor niet goed en valt soms zelfs helemaal weg bij piekmomenten. Omdat ieder bezoek aan wikifin.be handig en betrouwbaar moet zijn hebben we beslist de website off line te halen totdat we zeker zijn dat we u een vlekkeloos bezoek aan onze website kunnen garanderen.
Wij willen ons hiervoor excuseren en werken non-stop om de problemen aan te passen.
Bedankt voor uw geduld,
Het Wikifin-team
Wij willen ons hiervoor excuseren en werken non-stop om de problemen aan te passen.
Bedankt voor uw geduld,
Het Wikifin-team
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Die hebben natuurlijk mijn post gelezen, en veranderen hun strategie.
hmm
hmm