Precedent in Cyprus
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
beleggerspaarder
- Full Member

Re: Cyprus --->België
Wat in Cyrpus gebeurde zal hier in België ook gebeuren.
Geloof maar niet dat uw geld veilig is op de bank. Ofwel ben je een grote dromer.
Ik vertel geen zever.
Geloof maar niet dat uw geld veilig is op de bank. Ofwel ben je een grote dromer.
Ik vertel geen zever.
Re: Precedent in Cyprus
Laat ons eerst afwachten wat in Cyprus beslist zal worden.
-
beleggerspaarder
- Full Member

2400 euro.Frisse Freddy schreef:Allez slimmerik. Waar zie de POG staan in euro over een jaar?
-
Frisse Freddy
- VIP member

- Contacteer:
beleggerspaarder schreef:2400 euro.Frisse Freddy schreef:Allez slimmerik. Waar zie de POG staan in euro over een jaar?
Fixed
-
beleggerspaarder
- Full Member

Frisse Freddy schreef:
2400 euro.
Fixed
Nee, minimum
-
beleggerspaarder
- Full Member

Dat speelt helemaal geen rol meer.ronnie schreef:Laat ons eerst afwachten wat in Cyprus beslist zal worden.
De bankrun is al lang begonnen; en ik spreek niet over Cyprus.
Mij kan het niet schelen. Net zoals spruitekop heb ik al jaren mijn geld uit de banken genomen.
Huidige situatie was al lang voorspeld en geloof me, het is maar het begin.
Ik verwacht binnen de 5 jaar een 6 maanden periode met 200%+ inflatie in Europe.
Groetjes aan deze die nog spaargeld op de bank hebben.
-
beleggerspaarder
- Full Member

Denk niet dat de situatie uitzonderlijk is! Helemaal niet!
Heel vaak in de geschiedenis is zoiets vergekomen. En ook al meerdere keren in recente jaren.
Heel vaak in de geschiedenis is zoiets vergekomen. En ook al meerdere keren in recente jaren.
-
beleggerspaarder
- Full Member

Nee, minimumbeleggerspaarder schreef:Frisse Freddy schreef:
2400 euro.
Fixed
Opties op gold en silver vervallen op 25 maart.
Dat wordt interressant!
Vooral met de bankrun die duidelijk is begonnen.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Zoals ik al eerder aangaf op 2 maart had Jim Sinclair voorspeld dat de bodem ging liggen tussen deze 2 expiration days. op z'n verjaardag (27 maart) ging de trein weer vertrokken zijn.beleggerspaarder schreef:Opties op gold en silver vervallen op 25 maart.
Dat wordt interressant!
Vooral met de bankrun die duidelijk is begonnen.
Nu met Cyprus denk ik wel dat het effect gaat geven op de beurzen, hedge funds staan serieus short op goud (COT), ik weet niet of de goudfondsen in eerste instantie gaan profiteren van een stijging.
Persoonlijk weet ik het nog zo niet... want ik vraag me toch steeds af welke gekken er in het papiergoud willen blijven zitten. Maar ja, diegene die in papiergoud zitten doen het toch in 95% (of meer) van de gevallen met 'n ander z'n geld.
Ik ben wel nieuwsgierig naar de resultaten in de PIGS-landen voor het feit of er een bankrun gaat zijn, de mainstream-media zullen het wel sterk afzwakken, de juiste resultaten gaan zeker niet in de media komen. Het is net als bij de tellingen van de politie bij demonstraties maar dan 10 keer erger.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Zeg Beleggerspaarder, kun jij ook gewoon reageren ipv te roepen en mensen persoonlijk aan te vallen?
Heb jij dan een zicht hoeveel en waar men al geld heeft afgehaald sinds het Cyprus-debacle?
Als je Cyprus met België vergelijkt, is het verschil veel groter dan bij appels en peren hoor. Wat niet impliceert dat alles veilig staat bij onze banken natuurlijk.
Enfin, eventjes wachten hoe het ginder verder evolueert vooraleer hier een bank run te organiseren.
Heb jij dan een zicht hoeveel en waar men al geld heeft afgehaald sinds het Cyprus-debacle?
Als je Cyprus met België vergelijkt, is het verschil veel groter dan bij appels en peren hoor. Wat niet impliceert dat alles veilig staat bij onze banken natuurlijk.
Enfin, eventjes wachten hoe het ginder verder evolueert vooraleer hier een bank run te organiseren.
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Als we Nigel Farage (De man die Van Rompuy verweet van "dweil") moeten volgen moeten we allemaal uit de Euro.
Nigel Farage Message To Europeans: "Get Your Money Out While You Can" (zerohedge)
In het Britse Pond of in de US dollar moet je het nu ook niet steken, da's niet veel beter imo.
Nigel Farage Message To Europeans: "Get Your Money Out While You Can" (zerohedge)
In het Britse Pond of in de US dollar moet je het nu ook niet steken, da's niet veel beter imo.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
- Tonijnbelegger
- Hero Member

- Contacteer:
Ik vraag me toch af waarom quasi elke discussie over goud ontaardt in bitsigheid...
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Omdat ze al 'n deel van de rit gemist hebben? 
Omdat er hier een forumganger ronddanst die elke gelegenheid, te pas of te onpas (heel dikwijls het laatste) aangrijpt om de rest van ons (nog niet geindoctrineerden) de daver op het lijf te jagen, telkens hij een opportuniteit ontwaart.
Deze beroepsmanipulator is er zich goed van bewust, dat als je lang genoeg op dezelfde spijker blijft kloppen, er altijd wel iets van blijft hangen...
Ik denk overigens dat dezelfde een dubbele agenda heeft:
1. Paniek zaaien en daar op geilen.
2. Hij zit op een grote voorraad goud en zilver en denkt zo (al was het maar een beetje) de prijs de hoogte te kunnen injagen.
Intussen volg ik dagelijks sedert meer dan 3 maanden de goudprijs in Thailand. Ik kan er trouwens niet naast kijken; goudshops alom en prijzen worden meermalen per dag aangepast en in koeien van letters geafficheerd.
Gisteren stond die terug op het laagste niveau van (jaren?) her. Tot zover de invloed van Cyprus op de goudprijs
Beleggerspaarder maakt er een halszaak van om iedereen naar el dorado te lokken; maar zijn profetieen schijnen maar niet te willen uitkomen.
Deze beroepsmanipulator is er zich goed van bewust, dat als je lang genoeg op dezelfde spijker blijft kloppen, er altijd wel iets van blijft hangen...
Ik denk overigens dat dezelfde een dubbele agenda heeft:
1. Paniek zaaien en daar op geilen.
2. Hij zit op een grote voorraad goud en zilver en denkt zo (al was het maar een beetje) de prijs de hoogte te kunnen injagen.
Intussen volg ik dagelijks sedert meer dan 3 maanden de goudprijs in Thailand. Ik kan er trouwens niet naast kijken; goudshops alom en prijzen worden meermalen per dag aangepast en in koeien van letters geafficheerd.
Gisteren stond die terug op het laagste niveau van (jaren?) her. Tot zover de invloed van Cyprus op de goudprijs
Beleggerspaarder maakt er een halszaak van om iedereen naar el dorado te lokken; maar zijn profetieen schijnen maar niet te willen uitkomen.
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
-
christofgh
- Sr. Member

- Contacteer:
Vlo, ik denk net hetzelfde, ofwel is hij een handelaar in EM