Brokers met minste kosten?
TIP
Re: Brokers met minste kosten?
Neen. Maar de uitgever kan wel beslissen dit product te bevriezen (zodat je niet aan je geld kan) of zelfs te liquideren
Contadictio in terminis.
Zoals reeds tot in den treure geschreven: een holding koop je voor de onderliggende waarden en voor de lange termijn.
Bij de Belgische geniet GBLB op dit ogenblik mijn voorkeur voor verdere aankopen. Voor de Britse, zie draad Holdings. Op de Aziatische markt verkies ik Jardine Strategic
link aangepast, geen registratie meer nodig.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Iemand die reeds 5 jaar aan de zijlijn staat zal evenveel hebben dan iemand die 5 jaar in de markt zit en 50% verliest (als illustratie en bij benadering hé). Met andere woorden, iemand die korter dan 5 jaar in de markt zit wanneer zich een 50% crash voordoet gaat veel minder hebben dan zijn startbedrag. De vraag die je vervolgens kan stellen is: is het waarschijnlijk dat een starter vandaag kan rekenen op nog eens 5 jaar stabiele groei of is het misschien beter om aan de zijlijn te blijven staan in de hoop dat zich tussen nu en 5 jaar een veel beter start moment voordoet.B7H4long schreef: ↑21 oktober 2017, 14:13
Er zijn veel mensen die al jaren aan de zijlijn staan. Elk jaar zijn er wel elementen die de aandelenmarkt naar beneden kunnen brengen. Een daling van 50% in korte periode is mogelijk op aandelen en moet je inrekenen in je strategie en het % dat je in aandelen wil beleggen.
pas op dat raad van state hier geen discriminatie in ziet
starters aan de zijlijn en niet starters niet ?