De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Pfff komt wel goed. Een en al geblaas.
Port: 48% IWDA /8% CEMU /16% ZPRS/ 8% EMIM / 20% cash
Ja, het zou me niet verbazen als maandag alles weer een procent stijgt.
Zijn er na de wolven ook beren in het land gesignaleerd?
Misschien blijkt volgende week dat de beer maar een teddybeer was.
Naast het goede banenrapport (goed, dus slecht voor de aandelen) komt het monster van Loch Trump weer boven water. De Amerikaanse president heeft een geheime memo vrijgegeven waarin de FBI en het ministerie van Justitie ervan worden beschuldigd in dienst te staan van de Democraten. Er dreigt een constitutionele crisis.
Het is weer storm in een glas water.
Waarschijnlijk. In de pers wordt het voorgesteld als “Nu is het menens” maar dat hebben we al zo dikwijls gezien. Dat ze die man met rust laten. Ze hebben hem verkozen, dan moeten ze niet heel zijn ambtstermijn proberen om hem af te zetten.
De enige manier om eens echt winst te maken is een remonte mee te maken na een berenmarkt!
Waar blijft de beer
Heb gelezen dat wanneer je een beer ziet in het wild, dan moet je blijven liggen op de grond en u voor dood houden.
Op de beurs is het niet anders
Vraag is of ik dit ga kunnen
Wait and see!
Waar blijft de beer

Heb gelezen dat wanneer je een beer ziet in het wild, dan moet je blijven liggen op de grond en u voor dood houden.
Op de beurs is het niet anders

Vraag is of ik dit ga kunnen

Wait and see!
Er zijn er hier die al een jaar op een correctie wachten. Die hebben de winst van 2017 aan zich voorbij laten gaan.
Al jaren gebeurd er jaren niks. De beurs stijgt met wat ups en weinig down.
Op forums, blogs, podcasts weten ze amper nog wat zeggen.
Als het gaat dalen ben ik benieuwd welke plaat er gaat opgezet worden.
Op forums, blogs, podcasts weten ze amper nog wat zeggen.
Als het gaat dalen ben ik benieuwd welke plaat er gaat opgezet worden.
Ik ben eens benieuwd wat de beurzen morgen en de dagen daarna gaan doen na de slechtste week in een half jaar. Ik verwacht dat ze gaan opveren maar als ze blijven dalen was het niet een schrikreactie maar het begin van een berenmarkt.