MeDirect ervaring
TIP
- KapiteinHaak
- Newbie
- Contacteer:
Re: MeDirect ervaring
Volgens mij hebt u hen laten vallen en niet omgekeerd.
De voorwaarden waren duidelijk, het is niet Medirect's schuld dat u ze niet gelezen hebt maar erop vertrouwde dat ze wel zouden zijn zoals u dacht dat ze zouden zijn.
Voorwaarden zijn voorwaarden.
Is een algemene regel.
En waar zou men dan grens moeten trekken -10 -11 -12 -13 -15 - 20 €
Estate Guru believer.
Die van 'doe het beter dan Binck's systeem en win dit en dat'? Ook gelezen en waardeloos bevonden
Dat zou hetzelfde zijn met de aktie van Krefel en de TV's, dat je achteraf gaat eisen dat ze je het geld terugstorten op je rekening ipv in aankoopbonnen. Alleen maar omdat jij de actievoorwaarden niet gelezen hebt.Wimble schreef: ↑18 juli 2018, 10:33 En eerlijk gezegd, neen ik had de kleine lettertjes niet gelezen omdat ik niet verwacht had dat er aan dergelijke vreemde voorwaarde moest voldaan worden.
Bijkomend, moet je daarvoor een klant(en) laten vallen? Zou daar toch eens een vergaderingske over plannen mocht ik daar werken ...
Zij laten u niet vallen. Je kiest er zelf voor om weg te gaan.
Inderdaad, en ik heb gekozen, mijn vrouw ook en mijn schoonvader ook ...annetje schreef: ↑18 juli 2018, 11:43Dat zou hetzelfde zijn met de aktie van Krefel en de TV's, dat je achteraf gaat eisen dat ze je het geld terugstorten op je rekening ipv in aankoopbonnen. Alleen maar omdat jij de actievoorwaarden niet gelezen hebt.Wimble schreef: ↑18 juli 2018, 10:33 En eerlijk gezegd, neen ik had de kleine lettertjes niet gelezen omdat ik niet verwacht had dat er aan dergelijke vreemde voorwaarde moest voldaan worden.
Bijkomend, moet je daarvoor een klant(en) laten vallen? Zou daar toch eens een vergaderingske over plannen mocht ik daar werken ...
Zij laten u niet vallen. Je kiest er zelf voor om weg te gaan.
Nog een belangrijk punt: als MeDirect je nu toch de hogere premie zou geven, dan zou dat zeer onrechtvaardig zijn t.o.v. anderen die in hetzelfde geval zitten, maar niet gaan reclameren. MeDirect moet zich houden aan zijn eigen voorwaarden, die overigens heel duidelijk gecommuniceerd zijn. Als je je daardoor al misnoegd voelt, ga je nog vaak met uw kop tegen de muur lopen.
De korte samenvatting is dus dat je had moeten nagaan wat de exacte voorwaarden waren om te kunnen genieten van de bonus. Dit heb je duidelijk niet gedaan.
En je ongenoegen hierover uiten op een forum, terwijl je zelf in de fout bent gegaan, zal hier niets aan veranderen.
En je ongenoegen hierover uiten op een forum, terwijl je zelf in de fout bent gegaan, zal hier niets aan veranderen.
Blijkbaar is het niet mogelijk om bij Medirect een stop loss in te geven, enkel een stop limiet. Toch wel een serieus nadeel. Ik overweeg dan ook om eventueel van broker te veranderen. Weet iemand welke kosten hieraan verbonden zijn?
De enige die dat kan weten ben jij, hangt namelijk van je aantal posities af. Kijk eens naar de tarieven voor het verhuizen van effecten naar een andere bank. Ik geloof dat MeDirect hier erg duur in is geworden en iets van 100-150 euro per lijn vraagt... enorm veel dus. Eventueel kan een andere broker (een deel van) deze kost vergoeden.
Ik open nooit meer een rekening bij MeDirect , ze maken het je enorm moeilijk om gelden over te schrijven naar een andere externe rekening .
En wat lukt er niet?
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Van een geld rekening naar externe is dat moeilijk.
Kan natuurlijk zijn eerst van sr rekening naar geld rekening en dan externe.
Natuurlijk iets anders als het van Me 1-3-6-12 dan eerst voor opzeg maar ja dat was een voorwaarde voor openen zo een rekening.
Estate Guru believer.
Ik heb bij MeDirect nog geen problemen gehad om geld over te schrijven naar een rekening van een andere bank.
Het lukt natuurlijk alleen maar als je de lopende rekening gebruikt.
Het gaat dus niet vanaf de ME6-, ME12-rekening. Het gaat ook niet vanaf één of andere spaarrekening bij MeDirect.