Te dure Telenet-tarieven
Re: Te dure Telenet-tarieven
EDPnet gaat via het netwerk van Proximus.
Met het leggen van de glasvezel zullen ze nu wel klanten willen aantrekken, en paar euro goedkoper zijn.
Zijn daar meer problemen dan bij Telenet als ik da hoor van Proximus/scarlet klanten.
Met het leggen van de glasvezel zullen ze nu wel klanten willen aantrekken, en paar euro goedkoper zijn.
Zijn daar meer problemen dan bij Telenet als ik da hoor van Proximus/scarlet klanten.
Maar edpnet heeft alleen telefonie, gsm en internet.
Ze hebben geen TV aanbod..
Ze hebben geen TV aanbod..
-
- Hero Member
- Contacteer:
Tv doen we vanaf dan via vrt nu en vtm go. Dat kan allemaal met de Kodi applicatie op Android tv. Ik heb al wat zitten testen, het is niet ideaal, maar ik kijk sowieso enkel on demand / heel weinig.
Wat betreft de digicorder: er waren zeker opnames beschermd. Dat ding heeft ineens alles gewist, niet alleen de onbeveiligde opnames. Het ding had voordien al wel eens kuren gehad trouwens. Handleidingen worden hier nauwgezet gelezen.
Als ik een toestel huur verwacht ik de hele periode een vlekkeloze service.
Wat betreft de digicorder: er waren zeker opnames beschermd. Dat ding heeft ineens alles gewist, niet alleen de onbeveiligde opnames. Het ding had voordien al wel eens kuren gehad trouwens. Handleidingen worden hier nauwgezet gelezen.
Als je heel zeker bent dat het aan het toestel ligt, heb je het dan kunnen omruilen????woodpeckerbird schreef: ↑5 juni 2019, 18:11 Tv doen we vanaf dan via vrt nu en vtm go. Dat kan allemaal met de Kodi applicatie op Android tv. Ik heb al wat zitten testen, het is niet ideaal, maar ik kijk sowieso enkel on demand / heel weinig.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Dat ga ik zeker nog proberen Ludo.
Als ze hem nakijken zullen ze zeker wel in de software kunnen zien welke storingen er zijn geweest. Eigenlijk kunnen ze alles zien als ze willen in de historiek wat er allemaal geprogrammeerd is geworden.
Na de "eenmalige aanpassing aanrekeningsperiode", zou volgens Telenet de factuur terug aan het vroegere bedrag aangerekend worden.haelewyn schreef: ↑13 mei 2019, 15:01Inderdaad redelijk omgekeerd. Ze trekken je faktuur dus niet gelijk op de eerste van de maand.Nefertari schreef: ↑13 mei 2019, 13:17
Aanrekening mei 2019 - Datum 12/05/2019 - Totaal 24,46 € te betalen vóór 01/06/2019.
(totaal abonnement kabel-tv + auteursrechten)
-periode 01/05 tot 11/05 : 6,56 €
-periode 12/05 tot 11/06: 17,90 €
Vergelijking met mijn vorige factuur:
Aanrekening april 2019 - Datum 12/04/2019 - Totaal 17,90 € te betalen vóór 02/05/2019.
(totaal abonnement kabel-tv + auteursrechten)
-periode 01/04 tot 30/04: 17,90 €
Jij HAD al facturatie op de eerste.. Daar was niets aan te verdienen.
…
Dit is dus welgeteld 2 X gebeurd: in juni en juli.
Mijn afrekening van 12 augustus is plots 18,22 € geworden.
Je hebt de jackpot gewonnen ... Je hebt één van de 50 hoofdprijzen gewonnen. Een tweemalige aanpassing in plaats van een eenmalige.
Nu dit is niet telenet maar ik heb eens een negatieve factuur van proximus gehad terwijl ik normaal 59 euro moest betalen en hoe dat komt vraagi k me niet eens af 
maar ik heb geluk met die administratieve foutjes.
Zo ook eens 75 euro winst gemaakt bij Kruidvat

maar ik heb geluk met die administratieve foutjes.
Zo ook eens 75 euro winst gemaakt bij Kruidvat

https://www2.telenet.be/nl/tarieven/tv/
Ze hebben de prijzen opgeslagen vanaf 1.08.
Daardoor van 17,90 naar 18,22.
Ze hebben de prijzen opgeslagen vanaf 1.08.
Daardoor van 17,90 naar 18,22.
Het is inderdaad duidelijk en eerder aangekondigd dat ze hun tarieven verhoogd hebben.
Niet de eerste keer.. Maar ondertussen is iedereen dat wel gewoon zeker ?
Niet de eerste keer.. Maar ondertussen is iedereen dat wel gewoon zeker ?
-
- Full Member
- Contacteer:
Geschrokken dat onbeperkt internet van Telenet nu 54 euro per maand is. Dacht dat dat 45 euro was? Bedoeling was om wat geld te besparen en alleen nog internet bij hen te nemen maar nu...
Voor enkel internet is Telenet enkel intersant als je binnen de 150GB limiet past. Alles daarbuiten zou ik eerder kijken naar Scarlet of (als snelheid iets minder belangrijk is) EDPnet.MountainTop schreef: ↑5 februari 2020, 15:37 Geschrokken dat onbeperkt internet van Telenet nu 54 euro per maand is. Dacht dat dat 45 euro was? Bedoeling was om wat geld te besparen en alleen nog internet bij hen te nemen maar nu...
34€ is overigens de promo prijs van Telenet de eerste 3 maanden, nadien is het 54€.
Soms is het goedkoper te gaan voor het Basic van Telenet en 5€ extra betalen voor 25GB extra (en zoveel mogelijk gebruik maken van nachtsurfen)
Wat bedoel je met "Edpnet als snelheid iets minder belangrijk is"? Edpnet biedt de snelst mogelijke trafiek (op het Proximus netwerk). Ik denk niet dat dat bij Scarlet het geval is.
Edpnet biedt largeband vdsl xl en smallband vdsl xs aan. Ben je tevreden met 20/2 Mbps dan kies je voor de goedkoopste versie vdsl xs 24,95 per maand internet onbeperkt, met telefonie. Is snelheid wel belangrijk dan vdsl xl 100 Mbps 34,95